Hvad skal du/I have til aften?
- Elvispop
- Kort karma: 186
- Geografisk sted: 4960
- Likede indlæg: 2093
Re: Hvad skal du/I have til aften?
Flæskesteg
1
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
-
- Kort karma: 72
- Likede indlæg: 1127
Har været afsted til sommerhuset fra 7.15 til 18, så det bliver pizzamanden, der laver mad til os i dag.
0
(Eks)svigersøn sælges billigt som boksebold.
Er på påskevisit hos mine forældre, så har fået at vide at menuen står på engelsk bøf med kartofler og bearnaise. Og sikkert også en eller anden form for grønt.
0
- Little_Woman
- Kort karma: 378
- Likede indlæg: 3450
Bøffer med ovnkartofler, bagte løg, dampet blomkål og salat.
2
#TeamFrederiksberg
Livslinjen: 70 201 201
Livslinjen: 70 201 201
Blinis med røget laks og rygeostcreme derefter lammekrone med jordskokmos, mynte og salat og så brownie med pecannødder & marshmellows serveret med vanilleis.
Vi startede kl. 15 - så de var ikke helt aften - men jeg skal ikke have mere mad nu!
Vi startede kl. 15 - så de var ikke helt aften - men jeg skal ikke have mere mad nu!
2
'Don’t be afraid to be open minded. Your brain is not going to fall out.'
Om lidt skal vi have hakkebøffer med bløde løg, ovnkartofler, ærter og dampet broccoli. Og sovs.
0
-
- Kort karma: 255
- Geografisk sted: Aarhus
- Likede indlæg: 2463
Torsdag spiste vi en pizza fra pizzamanden.
Fredag var det tilbage på fornuftig kost. Der fik vi grillet kalkunbryst, dampede grønne bønner, grillede kartofler og Knorrnaise hos svigerne.
I dag fik vi kyllingefilet i grøn karry med ærter, lidt nudler og lidt beernuts på toppen.
I morgen står den på farsbrød (for jeg gad ikke stege frikadeller...) og bønnesalat af grønne bønner, lidt rosiner og solsikkekerner med en dressing af hvidløg, æblecidereddike, chili og salt.
Fredag var det tilbage på fornuftig kost. Der fik vi grillet kalkunbryst, dampede grønne bønner, grillede kartofler og Knorrnaise hos svigerne.
I dag fik vi kyllingefilet i grøn karry med ærter, lidt nudler og lidt beernuts på toppen.
I morgen står den på farsbrød (for jeg gad ikke stege frikadeller...) og bønnesalat af grønne bønner, lidt rosiner og solsikkekerner med en dressing af hvidløg, æblecidereddike, chili og salt.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
- MissBailey
- Kort karma: 40
- Likede indlæg: 655
Var på café med min mor + søster; 300g velgrillet oksemørbrad med steak fritter, grillede grøntsager og en fuldfed svampesauce 

1
Vi har fået lammeculotte, små stegte timian-kartofler, smørdampede gulerødder og rødvinssauce
1
Drengene insisterer på fondue - så det får de lov at lave...
1
'Don’t be afraid to be open minded. Your brain is not going to fall out.'