Hvad skal du/I have til aften?

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 373
Likede indlæg: 6839

Re: Hvad skal du/I have til aften?

Indlægaf Flora » 3. nov 2016, 15:46

Brændende kærlighed.
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Alphilia
Kort karma: 28
Likede indlæg: 513

Indlægaf Alphilia » 3. nov 2016, 15:51

Jeg har lovet min nevø risengrød
0
Brugeravatar
Jungletiger
Kort karma: 44
Geografisk sted: Søborg
Likede indlæg: 333

Indlægaf Jungletiger » 3. nov 2016, 16:21

Hjemmelavede forårsruller med ris og rød karrysovs
0
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 425
Likede indlæg: 3946

Indlægaf Pandesteg » 3. nov 2016, 16:25

Parisertoast og nisseøl.
0
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
Tiger
Kort karma: 19
Likede indlæg: 195

Indlægaf Tiger » 3. nov 2016, 16:47

Blomkåls- og kartoffelsuppe.
0
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 146
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 1053

Indlægaf HappyQ » 3. nov 2016, 17:42

Hamburgerryg med kartofler, sovs og grønlangkål.
1
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1571

Indlægaf Skorstenen » 3. nov 2016, 17:47

Flæskesteg.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 918
Likede indlæg: 7070

Indlægaf ManicNinja » 3. nov 2016, 19:08

Fuldkornsbåndpasta med en ordentlig slevfuld af den kæmpeportion kødsovs, jeg fik fremstillet i går - sådan kan det gå, når en grøntsagssuppe bliver tyk som grød. :D

Brunede en portion oksehakket med nogle fed hvidløg og blandede det så op med "suppen", som var god og kraftig af alle grøntsagerne og krydderier. Og så i med et par dåser hakkede tomater og noget tomatkoncentrat. Så smagte det pludselig af mad. Det meste ryger i fryseren. Men inden er der lige til en hurtig "prøvesmagning". Masser af parmasan på.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 342
Likede indlæg: 8232

Indlægaf Fyrst Eberhard » 3. nov 2016, 19:31

ManicNinja skrev:Fuldkornsbåndpasta med en ordentlig slevfuld af den kæmpeportion kødsovs, jeg fik fremstillet i går - sådan kan det gå, når en grøntsagssuppe bliver tyk som grød. :D

Brunede en portion oksehakket med nogle fed hvidløg og blandede det så op med "suppen", som var god og kraftig af alle grøntsagerne og krydderier. Og så i med et par dåser hakkede tomater og noget tomatkoncentrat. Så smagte det pludselig af mad. Det meste ryger i fryseren. Men inden er der lige til en hurtig "prøvesmagning". Masser af parmasan på.

Nu er det ikke det dér hæslige, udefinerbare, pulveriserede materiale som man kan købe på pose i supermarkeder (og filse sit murværk med) du kalder parmesan, vel?

Du har forhåbentlig været hos ostehandleren og hente et anstændigt stykke, ik'?
0
Peace!
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 918
Likede indlæg: 7070

Indlægaf ManicNinja » 3. nov 2016, 19:33

Fyrst Eberhard skrev:
ManicNinja skrev:Fuldkornsbåndpasta med en ordentlig slevfuld af den kæmpeportion kødsovs, jeg fik fremstillet i går - sådan kan det gå, når en grøntsagssuppe bliver tyk som grød. :D

Nu er det ikke det dér hæslige, udefinerbare, pulveriserede materiale som man kan købe i supermarkeder (og filse sit murværk med) du kalder parmesan, vel?

Hahahaha! Ved du hvad, Yndlingsgnavpotte? Jeg har faktisk netop i dag "flottet mig" med en pose af den forrevne. Jeg, der ellers altid river enten parmasan eller pecorino selv. Det smagte glimrende. :P
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 342
Likede indlæg: 8232

Indlægaf Fyrst Eberhard » 3. nov 2016, 20:00

ManicNinja skrev:
Fyrst Eberhard skrev:

Nu er det ikke det dér hæslige, udefinerbare, pulveriserede materiale som man kan købe i supermarkeder (og filse sit murværk med) du kalder parmesan, vel?

Hahahaha! Ved du hvad, Yndlingsgnavpotte? Jeg har faktisk netop i dag "flottet mig" med en pose af den forrevne. Jeg, der ellers altid river enten parmasan eller pecorino selv. Det smagte glimrende. :P

I freakin knew it!

Det er bare ikke rart at læse alle dine lækre madindlæg velvidende, at du sløser på den måde. Jeg håber det var en enlig svale.
0
Peace!
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1038
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 10237

Indlægaf Daine » 3. nov 2016, 20:06

Pizzaburger. Det skulle være nemt, hurtigt og smage fornuftigt - jeg kom hjem for lidt over 1/2 time siden og skal i seng lige om lidt, så det var skønt med noget varmt og duftende.
0
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 48
Likede indlæg: 826

Indlægaf billiebean » 3. nov 2016, 20:21

Broccoli-porre-suppe. Og ostepops og cola.
0
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 334
Likede indlæg: 1621

Indlægaf MyGirl » 4. nov 2016, 09:28

Tærte med laks, feta og spinat. Salat til.
0
Brugeravatar
Stars
Kort karma: 38
Likede indlæg: 801

Indlægaf Stars » 4. nov 2016, 11:50

Ups :blush:

Vi skulle have haft lam, men det ligger stadig i fryseren .... såååå .... et eller andet, jeg finder på vej hjem fra arbejde?
1

Tilbage til "Mad og drikke"