Kiksede salgsopstillingsbilleder

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
computermus
Kort karma: 42
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 897

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf computermus » 5. aug 2016, 12:03

Lakika skrev:
Daflo skrev:
sortkaffe skrev:
DD_81 skrev:
Lakika skrev:
Ha, det var også det første jeg så :D Hvis jeg får serveret på/i keramik hvor folk ikke har fjernet det, piller jeg det konsekvent af. Synes både det er kikset og lidt klamt. Min svigermor har en Holmegård lampe, hvor klistermærket er placeret sådan helt snorlige midt over bordet. Det er et af mine lifegoals at få pillet det af :fløjt:

Uh ja...
De ryger af med det første herhjemme.
Men svigerne, de elsker at lade klistermærkerne sidde, og de har gamle billige atalie tallerkner, hvor de skide klistermærker sidder der på 20'ende år.
Var begyndt at kratte i mærket på en kaffekop første gang vi lånte deres sommerhus, og manden sagde jeg skulle lade være, for hans mor ville gerne have de blev på :tie: :panik:

Sådan er svigerfamilien også her, og de synes allesammen at det er sådan rigtigt fint med det der billige noget. Netop som om det er kongeligt porcelæn. Ikke at det er dårligt man ikke har kongeligt..men det er MÅDEN de himler på. Og mærkerne skal bare blive på. Altså..hvis nu man var sådan en med rigtig klassisk stil og stuff..så havde man nok ikke behov for at mærkerne blev på. Fattigsnobberi kalder jeg det.

Men hvis andre mennesker er glade for deres porcelæn og gerne vil have mærkerne siddende på, er det da virkelig uhøfligt at begynde at pille dem af. Jeg kan slet ikke forstå man kan få idéen, at gøre sig til dommer over det.

Nu er lige præcis min svigermor det mest fordømmende menneske jeg har været så uheldig at møde. Hun har fx ingen problemer med at kalde de malerier der blev malet af mig som barn af en professionel kunstner for grimme, min påklædning for outreret og smide mine potteplanter ud fordi de er forkerte.
At jeg så lukker lidt luft ud over hendes "mærkevare"snobberi online får dig til at synes jeg er uhøflig er jeg nok lidt indifferent overfor.

Når det er sagt, så synes jeg, at det er uhygiejnisk at lade klistermærker side på service der bliver drukket og spist af. Skåret porcelæn synes jeg også man skal skaffe sig af med af samme grund.

Altså jeg havde personligt givet vedkommende marchordre pr.omgående, hvis der blev pillet ved noget i mit hjem, mit HJEM , MINE regler. For mit vedkommende må andre gøre hvad der passer dem i deres hjem. Jeg har da selv prøvet at overse en mærkat på mit gamle hvid studio stel, fordi den sad under bunden.Da jeg så endelig fik øje på dem var den lige ved at falde af af sig selv.Så det var så nemt at give den endnu et dyk i vaskebaljen også røg den ligeså fint af.Men at sådan et klistermærke kan blive siddende på på 20. år , det synes jeg personligt lyder ret mærkeligt, det mærke jeg havde overset havde siddet på i 6 mdr. . Min umiddelbare tanke var at så bruges det stel vist ikke meget hvis mærkerne kan sidde på i så mange år.
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Indlægaf Miss_no_More » 5. aug 2016, 13:29

Lakika skrev:Køkkenbillede taget med en kartoffel.
Herfra http://skoerpingmaegleren.dk/sag/95201361#

Hvad sker der for slørede billeder ved det hus? Næsten halvdelen er jo slørede.
1
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
paint
Kort karma: 93
Likede indlæg: 2345

Indlægaf paint » 6. aug 2016, 21:01

Husets nuværende ejer, er initiativtageren til foreningen 'STOL', som gør et stort arbejde for at finde nye hjem og en kærlig familie, til efterladte, ensomme havestole.

Billede
23
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 79
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 646

Indlægaf Tricolette » 6. aug 2016, 22:00

Lakika skrev:Nå, for ikke at komme for meget OT er her lidt mere fra Skørping mægleren :)
975.000 anyone?

Kan kun sige beliggenhed, beliggenhed, beliggende....
1
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Indlægaf landsbytossen » 6. aug 2016, 22:15

Fra en udenlandsk avisartikel om trådens emne
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
17
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 389
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3846

Indlægaf Delfin » 6. aug 2016, 22:25

landsbytossen skrev:Fra en udenlandsk avisartikel om trådens emne

Haha det er virkelig kreativt med den vaskemaskine, men måske ville de gamle lokumsdigt: "Hvil i fred men ej for længe ..., komme mig i hu :D
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4109

Indlægaf Persnikedy » 12. aug 2016, 08:32

Var det noget med et fynsk slot? http://www.lilienhoff.dk/liebhaver/Rona ... oerre-Aaby

Det har både tiki hytte og romerske søjler
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3288

Indlægaf Hunkat » 12. aug 2016, 08:38

Det er godt nok det grimmest indrettede slot jeg nogensinde har set.
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
computermus
Kort karma: 42
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 897

Indlægaf computermus » 12. aug 2016, 09:02

Hmm, det "slot" er bestemt ikke hvad jeg forstår ved et slot. Det ligner for mig snarere noget der kunne være bygget i Legoland. Næ, du, et slot , det skal efter min mening, være stort, emme af historie og have gerne et par 100 år på bagen, så kan vi snakke om det.Og hvis sådan noget skal istandsættes, så skal det gøres med stor nænsomhed og respekt for historien.
0
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 63
Likede indlæg: 780

Indlægaf Bimmerdyret » 12. aug 2016, 09:48

landsbytossen skrev:Fra en udenlandsk avisartikel om trådens emne

Nårhhh... mon svinet følger med :lol:
1
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 18
Likede indlæg: 319

Indlægaf Nicolait » 12. aug 2016, 22:12

Persnikedy skrev:Var det noget med et fynsk slot? http://www.lilienhoff.dk/liebhaver/Rona ... oerre-Aaby

4 længer og to af dem indrettet som som pools :stoned:
Var den tidligere ejer mon Aquaman?

Jeg synes hytten har potentiale, omend der skal gøre en del for at få det indrettet ordentligt. Jeg undrer mig dog lidt over alle de stole omkring de respektive border - er det mon familien var bilka-reklamerne som er de tidligere beboere?
0
Brugeravatar
Stars
Kort karma: 32
Likede indlæg: 607

Indlægaf Stars » 13. aug 2016, 06:23

Nicolait skrev:
Persnikedy skrev:Var det noget med et fynsk slot? http://www.lilienhoff.dk/liebhaver/Rona ... oerre-Aaby

Jeg synes hytten har potentiale, omend der skal gøre en del for at få det indrettet ordentligt. Jeg undrer mig dog lidt over alle de stole omkring de respektive border - er det mon familien var bilka-reklamerne som er de tidligere beboere?

Med alle de ens soveværelset med eget bad, har det nok nærmere været kursusejendom eller noget hotel/kro-agtigt "Slotsophold".

Jeg er sådan :8: over prisen på det hus samme mægler har til salg på Blytsvej på Frederiksberg.
Ja - det ser gennemført fedt ud, men meget af det er jo ikke godkendt til beboelse, og så er grunden jo på størrelse med et frimærke ... 11.750.000 kr :shock:
Jeg kan godt se, at prisen er rimelig i forhold til andre villaer på Frederiksberg, men det er da stadig for vildt.

Eller var det noget med et kolonihavehus til 4.250.000 kr. :nerve:
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2138

Indlægaf sigge » 13. aug 2016, 12:39

For søren de poolbygninger er grimme. I det hele taget er det synd som de gamle sidebygninger er maltrakteret med store glaspartier. Og det er næsten endnu grimmere at vælge de småsprossede i et forsøg på at ramme en "gammel stil" end, hvis det bare havde valgt store, moderne vinduer.
0
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4429

Indlægaf Rosa Espinosa » 26. aug 2016, 15:03

Sådan noget her irriterer mig helt vildt! Hvordan skal jeg vide om der følger en have med til huset, hvis mægler ikke en gang gider vise særlig mange billeder!?
Jamen er der en have eller ej?
14
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Lulu
Kort karma: 55
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 564

Indlægaf Lulu » 26. aug 2016, 15:12

Stars skrev:
Nicolait skrev:

Med alle de ens soveværelset med eget bad, har det nok nærmere været kursusejendom eller noget hotel/kro-agtigt "Slotsophold".

Der er 17 værelser man kan booke sig ind på, så det er noget "spa agtigt ophold".
0

Tilbage til "Bolig"