Migræne - piercing

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1345

Re: Migræne - piercing

Indlægaf Sophies-mor » 16. feb 2016, 15:25

Jeg har fået færre migræne anfald efter at jeg begyndte at tage Magnesium dagligt.
Ikke at det giver dig svar på dit spørgsmål :)
0
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 16. feb 2016, 17:00

Jeg har ingen erfaring med det - og tror ikke på det. Ikke uden dokumentation. Jeg lider selv af migræne 12-20 anfald pr. mdr. i varierende grad og går til neurolog af samme årsag - pt. har vi opnået en halvering.
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Mani

Indlægaf Mani » 16. feb 2016, 17:58

Crookshanks skrev:Jeg har aldrig hørt om den piercing, men tænker at den er placeret på samme punkt, hvor man får akupunktur. Tvivler stærkt på at det hjælper.

Har du overvejet botox? Har hørt om flere som har gode erfaringer med det.

Det har min neurolog også nævnt - at hvis vi finder ud af jeg døjer af den type migræne vil man først forsøge med BOTOX - og hvis det hjælper en mindre operation, der ændre på musklen mellem brynene.
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 396
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 16. feb 2016, 18:11

Jeg har heller ikke erfaring med piercingen, men vil også anbefale at tage magnesium forebyggende - jeg har taget biomagnesium i 4 mdrs tid nu, og jeg har mærket et markant fald i migræneanfald.
0
x
Brugeravatar
Mani

Indlægaf Mani » 18. feb 2016, 16:35

Wolf & I skrev:Jeg har prøvet magnesium uden effekt. Piercingen skulle gøre det samme som akupunktur.
Prøver at kontakte min læge igen og se om hun vil sende mig videre i systemet.

Tak for tilbagemeldingerne :)

Gør det. Migræner er rædsomme - men der er heldigvis hjælp at hente for de fleste. Jeg har desværre slåsset med min praktiserende læge om en henvisning i 6 år (du skal bare mediterer :rulle: :badr: ) - men har efter få måneder allerede fået afhjulpet en del af neurologen. Og han siger vi nok skal nå endnu længere ned :glad:
1

Tilbage til "Helbred"