WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ExCoastal
Kort karma: 226
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 4972

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf ExCoastal » 11. jan 2019, 21:27

Stod i kø på en Starbucks, og kvinden foran mig bestilte en venti frappuccino med 7 shots espresso! :ad!:
11
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 552
Likede indlæg: 10567

Indlægaf HappyPaww » 11. jan 2019, 22:08

ExCoastal skrev:Stod i kø på en Starbucks, og kvinden foran mig bestilte en venti frappuccino med 7 shots espresso! :ad!:

Havde hun et barn i klapvogn med? :lol:
6
IrmaPigen
Kort karma: 499
Likede indlæg: 5667

Indlægaf IrmaPigen » 12. jan 2019, 07:41

En temmelig unuanceret diskussion i Orientering om Boligrrguleringslovens § 5, stk 2.

En socialdemokrat der sidder og påstår at der blot kan laves et nyt IKEA køkken og så kan lejen hæves iht. til § 5, stk. 2.

Øh nej, søde ven, der er en temmelig høj beløbsgrænse (på 257.894 kr eller 2.255 kr. pr. kvm.) som lejligheden skal være moderniseret for inden for en periode på 2 år.

Derudover ER bestemmelsen revideret for ganske få år siden (i 2014 med energisparepakken) , således at hovedejendommen skal have minimum en bestemt energimæssig ydeevne med energimærkekarakter på A-D før der overhovedet kan opkræves en 5-2 husleje på baggrund af forbedringer udført i lejligheden

Uvidende socialdemokrat-fjols :rulle:
0
HerErJeg
Kort karma: 40
Likede indlæg: 1532

Indlægaf HerErJeg » 13. jan 2019, 04:34

http://nyheder.tv2.dk/udland/2019-01-12 ... nene-i-usa
Jeg må bare sige at filmen 'Idiocrazy' bare bliver mere og mere virkelighed. Det er skræmmende....
På et tidspunkt kommer der sikkert en straf specifikt til dem der kører bil uden at kunne se.
3
No1
Kort karma: 166
Likede indlæg: 2649

Indlægaf No1 » 14. jan 2019, 17:10

Jeg er blevet kontaktet af en fyr, som jeg en overgang gik meget i byen med. (Sammen med flere andre.)

Han har nu kontaktet migZ Vi har ikke talt sammen i noget, der ligner 10 år. Dengang havde vi ikke engang en dyb relation, og jeg huskede ham kun, fordi han er venner med vores fælles ven. Nu bliver han så ved med at vinke til mig, sende beskedanmodninger etc.
0
Don't get so tolerant that you tolerate intolerance.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 484
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 7422

Indlægaf Mi55y » 14. jan 2019, 17:30

No1 skrev:Jeg er blevet kontaktet af en fyr, som jeg en overgang gik meget i byen med. (Sammen med flere andre.)

Han har nu kontaktet migZ Vi har ikke talt sammen i noget, der ligner 10 år. Dengang havde vi ikke engang en dyb relation, og jeg huskede ham kun, fordi han er venner med vores fælles ven. Nu bliver han så ved med at vinke til mig, sende beskedanmodninger etc.

Han er sikkert lige blevet single. :-D
16
Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
No1
Kort karma: 166
Likede indlæg: 2649

Indlægaf No1 » 14. jan 2019, 17:56

Mi55y skrev:
No1 skrev:Jeg er blevet kontaktet af en fyr, som jeg en overgang gik meget i byen med. (Sammen med flere andre.)

Han er sikkert lige blevet single. :-D

Han er vist fraskilt .......

:-D
4
Don't get so tolerant that you tolerate intolerance.
cola
Kort karma: 67
Likede indlæg: 1593

Indlægaf cola » 14. jan 2019, 18:54

Er vinke ikke bare noget fb gør for at få dig til at snakke med en du ikke gider snakke med, det troede jeg, så jeg sletter bare dem der vinker til mig, da det virker så... neandertaler
0
Brugeravatar
Ghattner
Kort karma: 63
Likede indlæg: 2909

Indlægaf Ghattner » 15. jan 2019, 12:00

Jeg har det lidt WTF over hvorfor der findes videooptagelser af dem have sex? Og ikke mindst om også det var med samtykke eller ej, og i så fald, om der er en retslig konsekvens af det?

Og hvis kvinden har sagt ja til at blive filmet, hvorfor så overhovedet anmelde manden når hun måske ved, at hun qua filmene ikke har den bedste sag?

https://ekstrabladet.dk/112/faeldet-af- ... se/7473976
1
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 16. jan 2019, 20:29

14 årig død af hjerneskade efter at have røget hash og taget morens metadon samme aften for et halvt år siden.

Broren døde den pågældende aften efter at have indtage mdma.

Moren idømt to års fængsel for ikke at have foretaget sig noget den pågældende aften hvor børnene dejsede om af stoffer.

WTF.
0
Trappestige
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1720

Indlægaf Trappestige » 16. jan 2019, 20:41

IrmaPigen skrev:14 årig død af hjerneskade efter at have røget hash og taget morens metadon samme aften for et halvt år siden.

Moren idømt to års fængsel for ikke at have foretaget sig noget den pågældende aften hvor børnene dejsede om af stoffer.

WTF.

Kæresten, ikke broren. Hun slog både sit eget og andre menneskers barn ihjel og fik sølle to år.
1
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 16. jan 2019, 20:51

Trappestige skrev:
IrmaPigen skrev:14 årig død af hjerneskade efter at have røget hash og taget morens metadon samme aften for et halvt år siden.

WTF.

Kæresten, ikke broren. Hun slog både sit eget og andre menneskers barn ihjel og fik sølle to år.

Okay.

https://www.bt.dk/krimi/14-aarige-marcu ... -oesterbro

But still, WTF :ad!:
0
HerErJeg

Indlægaf HerErJeg » 17. jan 2019, 06:01

Det er ubeskriveligt tragisk. Og jeg tænker ikke på en 14 årig som tager en overdosis.
https://www.bt.dk/krimi/14-aarig-pige-d ... -skal-lide
Men den familiære fnidder og fnadder som totalt smadrer et barns sidste tid, fordi man ikke kan mødes og begrave stridsøksen, nu hvor situationen er blevet et spørgsmål om liv og død.
En far som må se sit barn i 10 min., kort tid før hun dør, en mor som afsoner en dom, jamen det er tragisk ud over alle grænser.
1
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 242
Likede indlæg: 3863

Indlægaf TinaW » 17. jan 2019, 06:10

HerErJeg skrev:Det er ubeskriveligt tragisk. Og jeg tænker ikke på en 14 årig som tager en overdosis.
Men den familiære fnidder og fnadder som totalt smadrer et barns sidste tid, fordi man ikke kan mødes og begrave stridsøksen, nu hvor situationen er blevet et spørgsmål om liv og død.
En far som må se sit barn i 10 min., kort tid før hun dør, en mor som afsoner en dom, jamen det er tragisk ud over alle grænser.

Men du er vel ikke uenig i, at moderen skal afsone? I min optik burde hun have været straffet endnu hårdere.

Hele sagen er ufatteligt sørgelig og for mig så uforståelig.
4
HerErJeg

Indlægaf HerErJeg » 17. jan 2019, 06:44

TinaW skrev:
HerErJeg skrev:Det er ubeskriveligt tragisk. Og jeg tænker ikke på en 14 årig som tager en overdosis.

Men du er vel ikke uenig i, at moderen skal afsone? I min optik burde hun have været straffet endnu hårdere.

Hele sagen er ufatteligt sørgelig og for mig så uforståelig.

Uha nej, lad endelig moderen sidde der.
Men nu hvor setup'et er som det er, datteren er dødssyg, moderen rusker tremmer, faren er totalt uønsket. Hvem der end bestemmer hvad der er bedst for pigen i relation til familien, gør i hvert fald et ringe stykke arbejde.
Har moren stadig forældremyndigheden, også nu hvor hun sidder og rusker? Ufatteligt at man kan hade hinanden så meget et eller andet sted...
Det må være ufatteligt hårdt at blive smidt ud fra datterens stue efter 10 min., den dag hvor man ved hun dør. Og samtidigt vide at hendes mor sidder der, som dybest set er skyld i at det nogensinde er gået så vidt.
7

Tilbage til "Generelt"