WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 428
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6109

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf LadyFox » 24. maj 2016, 11:19

Dirtylittledevil skrev:Helt uventet viser det sig at der faktisk er nogen som tilmelder sig til at vinde den fest!
https://www.facebook.com/samvirke/posts ... 0704974336

Især elsker jeg hende som tilmelder sig for at give den til sin bror og dennes kone, og hun er helt sikker på at deres venner vil stå i kø for at hjælpe med at sælge mad osv. Der står ikke noget om hvorvidt de kan lide Rasmus Nøhr men det kan hun selv :-D

Det er da også langt federe (for hende) hvis det er broderen og konen der skal stå med lorten dagen efter, fremfor hende selv. :ad!:

Og så er det vel igen også sjovere at bede nogle andres venner om at hjælpe, end sine egne. Det er ofte bare sjovere at være gæst, end at være vært :fløjt:
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 428
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6109

Indlægaf LadyFox » 24. maj 2016, 11:30

Der er forresten 4 ud af lidt over 100 tilmeldte der hedder noget med Vibeke. Alle tilmeldte undtagen en enkelt er kvinder.

^ Og jeg burde seriøst få mig et liv.
2
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 197
Likede indlæg: 1986

Indlægaf lillebjoern » 24. maj 2016, 11:39

Jeg synes debatten skal melde sig som et samlet hold :-D
7
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
DenBlødeJyde
Kort karma: 78
Likede indlæg: 904

Indlægaf DenBlødeJyde » 24. maj 2016, 12:36

Skralde skrev:til far fra lianna kys :love: må jeg få en is :blomst: :dåne: :kys: :kys: :kys: :kys: :popkorn: :popkorn: :popkorn: :pompom: :pompom: :kryds: :preggo1: :preggo2: :preggo2: :preggo2: :preggo1: hfgtre xcvb abcdefggggghijklmnnnnnnnopqrstuvwxzæøå gjf qwertyuiopåasdfghjklæø<zxcvbnm tfghyefggfghfhgygghhghfghhfrh m f til mor kys kys kys kys kys kys kys kys kys

Men fik hun en is? :gruble:
5
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 24. maj 2016, 17:48

DenBlødeJyde skrev:
Skralde skrev:til far fra lianna kys :love: må jeg få en is :blomst: :dåne: :kys: :kys: :kys: :kys: :popkorn: :popkorn: :popkorn: :pompom: :pompom: :kryds: :preggo1: :preggo2: :preggo2: :preggo2: :preggo1: hfgtre xcvb abcdefggggghijklmnnnnnnnopqrstuvwxzæøå gjf qwertyuiopåasdfghjklæø<zxcvbnm tfghyefggfghfhgygghhghfghhfrh m f til mor kys kys kys kys kys kys kys kys kys

Men fik hun en is? :gruble:

Nej, for det var jo hendes far der blev spurgt :fløjt: I øvrigt blev jeg pænt imponeret og stolt da hun skrev det for første gang for fjorten dage siden og belønnede hende (naturligvis) med en is og også de efterfølgende par gange jeg fik et lign. - men nu må virkningen snart aftage - også selv om hun er begyndt at add'e et "NU" til teksten også. (Finke :genert: )

Hun var er i øvrigt meget stolt over sine 6 "hjerter" for sit indlæg og glæder sig allerede til næste gang og jeg - ja jeg begynder at slukke min computer fremover :D
7
L, mit livs lys - 3.10.2010
Grissebassen
Kort karma: 33
Likede indlæg: 502

Indlægaf Grissebassen » 24. maj 2016, 19:33

Da jeg idag så en dame i supermarkedet åbne en flaske klorin og lugte til den :gisp:
4
Smiling_Goat
Kort karma: 470
Likede indlæg: 5953

Indlægaf Smiling_Goat » 25. maj 2016, 15:30

Jeg havde et lidt klamt WTF-moment i dag..

På bussen sad en ca. 10-årig, normalt udseende dreng med en elektrisk vifteting. Den ligner lidt en flypropel, og puster luft i ens hoved. Da jeg kiggede rundt i bussen, efter vi havde sat os, faldt mit blik på ham. Han havde simpelthen stoppet propeldelen i munden og suttede lystigt på den.. Jeg kiggede væk igen, men det var simpelthen så sært, at jeg skævede derhen engang imellem, og så så jeg, at han skiftevis stoppede den i munden, suttede godt og grundigt på den, tog den ud og tændte den, hvorved hans spyt fløj af propelbladende og landede i hans ansigt :ad!:

Lad være med det!
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11804

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. maj 2016, 15:44

Smiling_Goat skrev:Jeg havde et lidt klamt WTF-moment i dag..

På bussen sad en ca. 10-årig, normalt udseende dreng med en elektrisk vifteting. Den ligner lidt en flypropel, og puster luft i ens hoved. Da jeg kiggede rundt i bussen, efter vi havde sat os, faldt mit blik på ham. Han havde simpelthen stoppet propeldelen i munden og suttede lystigt på den.. Jeg kiggede væk igen, men det var simpelthen så sært, at jeg skævede derhen engang imellem, og så så jeg, at han skiftevis stoppede den i munden, suttede godt og grundigt på den, tog den ud og tændte den, hvorved hans spyt fløj af propelbladende og landede i hans ansigt :ad!:

Lad være med det!

Næstved moments! :lol:
4
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 95
Likede indlæg: 1552

Indlægaf Velvet-Goldmine » 25. maj 2016, 16:25

Lad være med det!

Den orale fase varer lidt længere for nogle end andre :-D
2
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 18
Likede indlæg: 324

Indlægaf Nicolait » 25. maj 2016, 17:01

Lad være med det!

Flodhesten gør noget tilsvarende, der er det bare bagenden ting kommer flyvende ud af.

Vær du bare glad for at det ikke var tilfældet. :puke:
7
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2072

Indlægaf Tibbler » 25. maj 2016, 17:24

Nicolait skrev:

Lad være med det!

Flodhesten gør noget tilsvarende, der er det bare bagenden ting kommer flyvende ud af.

Vær du bare glad for at det ikke var tilfældet. :puke:

Jeg har engang stået bag en tapir, da den skulle tisse. Den gør så også noget i samme stil, kan jeg fortælle :genert:
6
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1165
Likede indlæg: 6828

Indlægaf Wizzze » 25. maj 2016, 21:03

Vi har haft et helt bogstavligt WFT øjeblik her til aften. Vi skulle handle ind på Nemlig.com og faldt over den her, og det udløste et WTF råb :8:

damebøf.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1916

Indlægaf Purple Haze » 25. maj 2016, 22:09

Wizzze skrev:Vi har haft et helt bogstavligt WFT øjeblik her til aften. Vi skulle handle ind på Nemlig.com og faldt over den her, og det udløste et WTF råb :8:

damebøf.jpg

Yrsa? Er det dig?
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5150

Indlægaf Fyrst Eberhard » 26. maj 2016, 07:29

.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Peace!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11804

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. maj 2016, 07:32

^ Hun ser lidt småtrist ud :-D
10
The more I eat the butter I feel

Tilbage til "Generelt"