WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Skralde » 29. maj 2016, 08:13

Jeg cyklede forbi en mand iført militær-lign. tøj i morges og netop som jeg skal til at køre forbi ham, gør han honnør til mig! Jeg blev så befippet, at jeg nær havde gjort det samme til ham, men jeg nåede at lade som om at jeg blot skulle fjerne noget hår fra ansigtet :ninja:
17
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11691

Indlægaf Dirtylittledevil » 31. maj 2016, 23:01

Bare et WTF i lille målestok, når jeg ser dette foto af Joan Ørting synes jeg bare hun ser lidt sær ud, det skal vel forsøge at gøre hende erotisk eller sådan noget, men jeg tænker bare wtf sker der for de triste ben og alt det rod? :lol:
Normalt synes jeg ellers sagtens hun kan se rigtig smuk og dejlig ud.

joan.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1447

Indlægaf Badesandalen » 1. jun 2016, 06:45

Dirtylittledevil skrev:Bare et WTF i lille målestok, når jeg ser dette foto af Joan Ørting synes jeg bare hun ser lidt sær ud, det skal vel forsøge at gøre hende erotisk eller sådan noget, men jeg tænker bare wtf sker der for de triste ben og alt det rod? :lol:

joan.jpg

Som jeg har tolket det, er hele hendes manifest noget med særlig sex på en almindelig hverdag. Så måske er det for at sige at bare fordi hverdagen er travl og rodet, kan man stadig godt være erotisk?

Jeg er enig; det er et lidt underligt billede. Personligt gider jeg hende ikke, men jeg er vild med hendes hår. :D
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1047

Indlægaf Guldfisk » 1. jun 2016, 09:40

Badesandalen skrev:
Dirtylittledevil skrev:Bare et WTF i lille målestok, når jeg ser dette foto af Joan Ørting synes jeg bare hun ser lidt sær ud, det skal vel forsøge at gøre hende erotisk eller sådan noget, men jeg tænker bare wtf sker der for de triste ben og alt det rod? :lol:

joan.jpg

Som jeg har tolket det, er hele hendes manifest noget med særlig sex på en almindelig hverdag. Så måske er det for at sige at bare fordi hverdagen er travl og rodet, kan man stadig godt være erotisk?

Jeg er enig; det er et lidt underligt billede. Personligt gider jeg hende ikke, men jeg er vild med hendes hår. :D

Hun skal lige sætte den der mælk i køleskabet før al den særlige sex. Ellers skal det i hvert fald være hurtigt overstået.
8
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1447

Indlægaf Badesandalen » 1. jun 2016, 10:14

Guldfisk skrev:
Badesandalen skrev:Som jeg har tolket det, er hele hendes manifest noget med særlig sex på en almindelig hverdag. Så måske er det for at sige at bare fordi hverdagen er travl og rodet, kan man stadig godt være erotisk?

Hun skal lige sætte den der mælk i køleskabet før al den særlige sex. Ellers skal det i hvert fald være hurtigt overstået.

Den er nok tom, og så har hun bare glemt at smide den ud fordi hun følte sig erotisk lige nu og her. Fordi hverdagen er travl og rodet. Og det er lige nu hendes sex er mest særlig. :genert:
6
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Fyrst Eberhard » 1. jun 2016, 10:29

Badesandalen skrev:
Guldfisk skrev:
Badesandalen skrev:Som jeg har tolket det, er hele hendes manifest noget med særlig sex på en almindelig hverdag. Så måske er det for at sige at bare fordi hverdagen er travl og rodet, kan man stadig godt være erotisk?

Den er nok tom, og så har hun bare glemt at smide den ud fordi hun følte sig erotisk lige nu og her. Fordi hverdagen er travl og rodet. Og det er lige nu hendes sex er mest særlig. :genert:

At have sin tandbørste stående i køkkenet, er et kæmpe turn off.
1
Peace!
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 1. jun 2016, 10:31

Artiklen hvor billedet er taget fra, gik faktisk ud på at Joan Ørting er "tørlagt" og hun har ikke dyrket sex i et år. Det er meget mystisk altsammen.
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2134

Indlægaf sigge » 1. jun 2016, 11:25

Fyrst Eberhard skrev:At have sin tandbørste stående i køkkenet, er et kæmpe turn off.

Crap, det er nok derfor jeg stadig er single. Men når der nu ikke er en stikkontakt på badeværelset, hvor jeg kan sætte den til opladning. :whine:

I øvrigt er jeg imponeret over de detaljer, I hver især her i tråden har bemærket i billedet.
2
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 161
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2518

Indlægaf Mi55y » 2. jun 2016, 09:03

Min kæreste skulle i går vise mig en youtube-video om et tosset japansk gameshow, han havde fortalt om. Han tror, han har fundet det, men nej - det er så en compilation over de mærkeligste japanske SEKSUELLE gameshows!?!?!? Folk konkurrerer simpelthen på tv om, hvem der hurtigst kan give en kvinde orgasme med en dildo, eller hvem der hurtigst får sin kæreste til at komme ved et blowjob - der var sågar en flok mænd i bleer, der skulle putte ting op i numsen på hinanden... PÅ TV!!!!! :wacko: WTF!?
10
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jun 2016, 09:17

Mi55y skrev:Min kæreste skulle i går vise mig en youtube-video om et tosset japansk gameshow, han havde fortalt om. Han tror, han har fundet det, men nej - det er så en compilation over de mærkeligste japanske SEKSUELLE gameshows!?!?!? Folk konkurrerer simpelthen på tv om, hvem der hurtigst kan give en kvinde orgasme med en dildo, eller hvem der hurtigst får sin kæreste til at komme ved et blowjob - der var sågar en flok mænd i bleer, der skulle putte ting op i numsen på hinanden... PÅ TV!!!!! :wacko: WTF!?

Billede
6
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 213
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1971

Indlægaf Lurende Peber » 2. jun 2016, 09:40

Dirtylittledevil skrev:Billede
jeg er lidt vild med, at de har sikkerhedsbriller på :lol:
(også selv om det måske er manga-style gangster masker: Another Japan TM)
4
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 254
Likede indlæg: 4233

Indlægaf Flora » 3. jun 2016, 13:36

Der er en mand jeg ikke kender der har lagt en besked på min telefonsvarer. Han vil gerne vide hvad helvede jeg har gjort af hans støvsuger og nu vil han fandme gerne snart have den.

Øh...WHAT??? :forvirret: :stoned: :lol:
23
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 287
Likede indlæg: 2166

Indlægaf Mulan » 3. jun 2016, 18:24

Flora skrev:Der er en mand jeg ikke kender der har lagt en besked på min telefonsvarer. Han vil gerne vide hvad helvede jeg har gjort af hans støvsuger og nu vil han fandme gerne snart have den.

Det er fandme også dårlig stil af dig at rende rundt og nakke fremmede mænds støvsugere.
7
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 254
Likede indlæg: 4233

Indlægaf Flora » 3. jun 2016, 18:32

Mulan skrev:
Flora skrev:Der er en mand jeg ikke kender der har lagt en besked på min telefonsvarer. Han vil gerne vide hvad helvede jeg har gjort af hans støvsuger og nu vil han fandme gerne snart have den.

Det er fandme også dårlig stil af dig at rende rundt og nakke fremmede mænds støvsugere.

Ja, jeg ved det godt. Jeg prøver også at skære ned på den slags, men det kan jo smutte :P
9
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5028

Indlægaf Aima » 3. jun 2016, 22:05

Det her tjek-ind til Tiesto i Tivoli:

image.jpg

Nok mest fordi det er min mor der har lavet det...

Hun giver altså generelt en del wtf-moments.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
I'll stick with hell no's and headphones...

Tilbage til "Generelt"