WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 135
Likede indlæg: 1546

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Bad Samaritan » 4. jun 2016, 11:12

Jeg ved ikke, hvad der er mest fucked. At nogen seriøst har siddet på et kontor og tænkt, at denne her reklame er en pissegod idé, eller at folk i kommentarerne til facebook-opslaget rent faktisk argumenterer for, at Spies' badeferier på Lesbos ligefrem er god og ansvarlig hjælp på en humanitær katastrofe. Nej, dine margherita'er hjælper ikke mennesker på røven, dit turistophold gør ikke en skid for en økonomi så totalt kuldsejlet af årtiers skævvredet flygtningebyrde, og da slet ikke for at hjælpe 200.000 mennesker, som ikke engang eksisterer på papiret - og selv hvis det gjorde, så er den iskolde opportunisme, blandet med magelig "medmenneskelighed", i den reklame dér stadigvæk så kuld-fucking-sort og moralsk forkvaklet en tankegang, at selv en afrikansk krigsherre ville side og tænke "arh, ok - skulle vi nu ikke liiiige..."
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
23
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 17
Likede indlæg: 535

Indlægaf catnip » 4. jun 2016, 11:23

At bliver overhalet inden om i en en-sporet rundkørsel :forvirret:

Jeg var ude i rundkørslen, og den her trunte kører ud da jeg næsten har passeret hende ...og overhaler indenom. Altså hvad fanden???
2
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3451

Indlægaf dgd2007 » 4. jun 2016, 11:28

Bad Samaritan skrev:Jeg ved ikke, hvad der er mest fucked. At nogen seriøst har siddet på et kontor og tænkt, at denne her reklame er en pissegod idé, eller at folk i kommentarerne til facebook-opslaget rent faktisk argumenterer for, at Spies' badeferier på Lesbos ligefrem er god og ansvarlig hjælp på en humanitær katastrofe. Nej, dine margherita'er hjælper ikke mennesker på røven, dit turistophold gør ikke en skid for en økonomi så totalt kuldsejlet af årtiers skævvredet flygtningebyrde, og da slet ikke for at hjælpe 200.000 mennesker, som ikke engang eksisterer på papiret - og selv hvis det gjorde, så er den iskolde opportunisme, blandet med magelig "medmenneskelighed", i den reklame dér stadigvæk så kuld-fucking-sort og moralsk forkvaklet en tankegang, at selv en afrikansk krigsherre ville side og tænke "arh, ok - skulle vi nu ikke liiiige..."

Hmm ... ja, det virker lidt sygt, men de er nok desparate for at få solgt nogle af deres rejser dertil. De fleste vil jo nok foretrække en hvilken som helst anden græsk ø her for tiden, hvis det skulle være :genert:
0
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 135
Likede indlæg: 1546

Indlægaf Bad Samaritan » 4. jun 2016, 11:56

dgd2007 skrev:Hmm ... ja, det virker lidt sygt, men de er nok desparate for at få solgt nogle af deres rejser dertil. De fleste vil jo nok foretrække en hvilken som helst anden græsk ø her for tiden, hvis det skulle være :genert:

Det er jo dét - og havde det så bare været et desperat græsk rejsebureau, der havde skrevet det, så kunne jeg i det mindste forstå det. Men det dér... Det er bare så... Lidt ligesom med deres (eller var det Star Tours?) kampagne, hvor velmenende turister kunne slæbe alt muligt lort gratis med derned - inspireret af andre europæiske rejsebureauer. Jeg har en del indsigt i, hvad og hvordan pengene bliver brugt dernede af en række større organisationer - og de har skabt sådan en lortestorm af episke dimensioner dernede at betragtelige summer i et i forvejen pissestramt budget, har måtte bruges på alt muligt crap lige fra indkvartering og lægehjælp til syge volontører til alle mulige management-og safeguarding-mekanismer, simpelthen for at forhindre totalt tilfældige mennesker i at gå i vejen for dem, som rent faktisk udfører et arbejde der.

Don't get me wrong. Jeg er STOR fan af det frivillige initiative - og jeg tror frivillige og deres indsats, hvis den håndteres og koordineres ansvarligt, bringer noget vigtigt til hjælpearbejde, som myndigheder og nødhjælpsorganisationer ikke er leveringsdygtige i. Men den dér omsiggribende 'voluntourism' er en fucking cancer, som forgifter ALT og ALLE den kommer i nærheden af - og den skal bare standses og bekæmpes med alle forhåndeværende midler...
1
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 18
Likede indlæg: 322

Indlægaf Nicolait » 5. jun 2016, 01:06

Tibbler skrev:
Nicolait skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg havde et lidt klamt WTF-moment i dag..

På bussen sad en ca. 10-årig, normalt udseende dreng med en elektrisk vifteting. Den ligner lidt en flypropel, og puster luft i ens hoved. Da jeg kiggede rundt i bussen, efter vi havde sat os, faldt mit blik på ham. Han havde simpelthen stoppet propeldelen i munden og suttede lystigt på den.. Jeg kiggede væk igen, men det var simpelthen så sært, at jeg skævede derhen engang imellem, og så så jeg, at han skiftevis stoppede den i munden, suttede godt og grundigt på den, tog den ud og tændte den, hvorved hans spyt fløj af propelbladende og landede i hans ansigt :ad!:

Lad være med det!

Flodhesten gør noget tilsvarende, der er det bare bagenden ting kommer flyvende ud af.

Vær du bare glad for at det ikke var tilfældet. :puke:

Jeg har engang stået bag en tapir, da den skulle tisse. Den gør så også noget i samme stil, kan jeg fortælle :genert:

Pis også. :lol:
3
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 6814

Indlægaf Wizzze » 8. jun 2016, 17:01

WTF!

Siger sit job op for at amme sin 36årige kæreste hver anden time :8: :stoned:
http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/jen ... gisk-baand
6
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11757

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. jun 2016, 13:57

Jeg kender en der påstår at han engang blev forfulgt af en Hjem-Is bil, og det er bare så WTF-agtigt at jeg simpelthen ikke kan tænke på det uden at sidde og småklukke af grin selvom det er flere år siden nu.
4
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3451

Indlægaf dgd2007 » 10. jun 2016, 14:13

Dirtylittledevil skrev:Jeg kender en der påstår at han engang blev forfulgt af en Hjem-Is bil [...]

Det gør vi da allesammen :)
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. jun 2016, 14:22

dgd2007 skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg kender en der påstår at han engang blev forfulgt af en Hjem-Is bil [...]

Det gør vi da allesammen :)

:D
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4298

Indlægaf Rapfisk » 10. jun 2016, 21:04

Jeg aner ikke, hvorfor jeg stiftede bekendtskab med denne fødselsberetning, men der er nogle RET syrede passager i.

http://plantepusherne.dk/hjemmefoedsel- ... ilkoersel/
3
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. jun 2016, 09:15

Min unge niece havde postet fotos fra sin klasses brætspilsaften, og ALLE deltagerne sad med tændte mobiler og bladrede når det ikke lige var deres tur i spillet. Jeg føler mig sgu gammel og trist.
3
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5112

Indlægaf Fyrst Eberhard » 14. jun 2016, 09:55

Dirtylittledevil skrev:Min unge niece havde postet fotos fra sin klasses brætspilsaften, og ALLE deltagerne sad med tændte mobiler og bladrede når det ikke lige var deres tur i spillet. Jeg føler mig sgu gammel og trist.

Jeg havde min niece på besøg for nylig, og da vi har spist morgenmad, begynder hun at grine hånligt af mig fordi jeg skal på arbejde, mens hun har fri fra skole. Så jeg ændrede koden til vores Wi-Fi, inden jeg tog afsted.
39
Peace!
Lulu
Kort karma: 55
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 569

Indlægaf Lulu » 14. jun 2016, 10:07

Rapfisk skrev:Jeg aner ikke, hvorfor jeg stiftede bekendtskab med denne fødselsberetning, men der er nogle RET syrede passager i.

http://plantepusherne.dk/hjemmefoedsel- ... ilkoersel/

Nu blev jeg jo nødt til at læse den når du skrev i denne tråd. Og jeg er helt enig.
Jeg tror det er lidt for meget "hippi" (i mangel af bedre ord) artigt til mig.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. jun 2016, 10:09

Fyrst Eberhard skrev:
Dirtylittledevil skrev:Min unge niece havde postet fotos fra sin klasses brætspilsaften, og ALLE deltagerne sad med tændte mobiler og bladrede når det ikke lige var deres tur i spillet. Jeg føler mig sgu gammel og trist.

Jeg havde min niece på besøg for nylig, og da vi har spist morgenmad, begynder hun at grine hånligt af mig fordi jeg skal på arbejde, mens hun har fri fra skole. Så jeg ændrede koden til vores Wi-Fi, inden jeg tog afsted.

Det er meget mere effektivt end dengang vi var unge, hvor de vrede gamle mænds eneste våben var at true med at blinke med lyset :lol2:
2
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5112

Indlægaf Fyrst Eberhard » 14. jun 2016, 10:19

Dirtylittledevil skrev:
Fyrst Eberhard skrev:

Det er meget mere effektivt end dengang vi var unge, hvor de vrede gamle mænds eneste våben var at true med at blinke med lyset :lol2:

Blinke med lyset?
0
Peace!

Tilbage til "Generelt"