WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4273

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Rapfisk » 18. feb 2016, 20:38

Folk på Instagram, der tagger billeder af deres 27 års fødselsdag med #club27 :rulle:
Senest rettet af Rapfisk 18. feb 2016, 20:42, rettet i alt 2 gange.
22
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2711

Indlægaf Urtekussen » 18. feb 2016, 20:41

Min kollega som spiller smart og siger
"Ej, ja, den anden dag havde avisen skrevet at Donald Trump får kam til sit hår. Ahaha, KAM! Det hedder sgu da kamp!"
8
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5945

Indlægaf LadyFox » 18. feb 2016, 21:03

Rapfisk skrev:Folk på Instagram, der tagger billeder af deres 27 års fødselsdag med #club27 :rulle:

Jeg har en eksflirt der helt seriøst drømte om at komme med i club 27 :shock:
Det kom han så ikke.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 101
Likede indlæg: 1819

Indlægaf Sangius » 19. feb 2016, 07:37

kidkomb skrev:Altså det tænker jeg faktisk, når folk hører at jeg har tamrotter og de så i ramme alvor spørger:
Løber de så bare frit rundt derhjemme eller har du dem i et bur?

Hvad gør de så? Min kollegas rotter har et bur, men det står åbent, så de kan løbe rundt i stuen... :P
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1146
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9629

Indlægaf kidkomb » 19. feb 2016, 07:45

Sangius skrev:
kidkomb skrev:Altså det tænker jeg faktisk, når folk hører at jeg har tamrotter og de så i ramme alvor spørger:

Hvad gør de så? Min kollegas rotter har et bur, men det står åbent, så de kan løbe rundt i stuen... :P

Men de har stadig et bur.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Sangius

Indlægaf Sangius » 19. feb 2016, 10:40

kidkomb skrev:
Sangius skrev:

Nåja. Børn har vel også et værelse, men man 'har dem' ikke på værelset...
Jeg forstår på min kollega at deres rotter bruger buret som et sted at sove eller slappe af. Ellers løber de i huset som en kat vel ville gøre det... Måske er det bare det folk mener, når de spørg..? :gruble: ;)
0
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 19. feb 2016, 11:26

Sangius skrev:
kidkomb skrev:
Sangius skrev:

Jeg forstår på min kollega at deres rotter bruger buret som et sted at sove eller slappe af. Ellers løber de i huset som en kat vel ville gøre det... Måske er det bare det folk mener, når de spørg..? :gruble: ;)

Måske. Men rotter er gnavere. De gnaver.
Men ja det er nok det de mener. Jeg synes bare det er så syret. Altså alle andre dyr end hund og kat er som regel i bur.

Udover det, så kan man ikke lære en rotte ikke at markere. Dvs lægge små dråber urin over det hele. Det gælder både hanner og hunner.
Og man kan kun med nogen held lære dem ikke at gnave i noget. -ledninger er ekstra yummi for alle rotter jeg har kendt. -jeg har haft over 30, ikke på samme tid, i årenes løb. Lifespan på en rotte er desværre ikke mere end 1½-3 år.
Deres naturlige instinkt er, at lave sovesteder og finde redemateriale, når de løber rundt, og redemateriale, det gnaver de af stof, aviser, tapet osv.
-det bør almindelige mennesker ikke vide, det er ikke det, men jeg er alvorligt i tvivl om, om din kollega fortæller sandheden. Alternativt at hendes hjem er en kende uappetitligt. -det er selvfølgelig en mulighed. Jeg vil indrømme at jeg har været i meget uappetitlige hjem i forbindelse med besøg hos avlere, videreformidling osv. De fleste meget rene. Men med så ram lugt, at jeg fik det halvdårligt.
0
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Sangius

Indlægaf Sangius » 19. feb 2016, 13:01

kidkomb skrev:
Sangius skrev:
kidkomb skrev:
Sangius skrev:

Måske. Men rotter er gnavere. De gnaver.
Men ja det er nok det de mener. Jeg synes bare det er så syret. Altså alle andre dyr end hund og kat er som regel i bur.

Udover det, så kan man ikke lære en rotte ikke at markere. Dvs lægge små dråber urin over det hele. Det gælder både hanner og hunner.
Og man kan kun med nogen held lære dem ikke at gnave i noget. -ledninger er ekstra yummi for alle rotter jeg har kendt. -jeg har haft over 30, ikke på samme tid, i årenes løb. Lifespan på en rotte er desværre ikke mere end 1½-3 år.
Deres naturlige instinkt er, at lave sovesteder og finde redemateriale, når de løber rundt, og redemateriale, det gnaver de af stof, aviser, tapet osv.
-det bør almindelige mennesker ikke vide, det er ikke det, men jeg er alvorligt i tvivl om, om din kollega fortæller sandheden. Alternativt at hendes hjem er en kende uappetitligt. -det er selvfølgelig en mulighed. Jeg vil indrømme at jeg har været i meget uappetitlige hjem i forbindelse med besøg hos avlere, videreformidling osv. De fleste meget rene. Men med så ram lugt, at jeg fik det halvdårligt.

Dét er meget muligt! Jeg ved ikke meget om rotter... :forvirret2: :blush2:
Har besøgt dem en enkelt gang, og der lugtede der af rotter. :S
0
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 19. feb 2016, 13:17

Sangius skrev:

Hehe, ja, de kommer hurtigt til at lugte. Det er det eneste nederen ved tamrotter. Jeg føler at jeg gør rent hele tiden. Jeg er meget sart med lugt. De får lov at rende på spisebordet, men kun med deres egne ting og det hele bliver behørigt renset med rodalon efterfølgende.
På alle andre punkter er de fantastiske kæledyr.
Har hver deres unikke personlighed, er nysgerrige, kælne, kontaktsøgende, kan være alene (de går i flok, så de har hinanden) i flere dage ad gangen, man kan ikke rigtig overfodre dem, -de styrer det selv (med alm foder that is).

De gøer ikke, de piver ikke, de kradser ikke, de bider ikke.
Og når man kommer hjem, så hænger de i tremmerne med deres små hænder og venter på at blive sagt hej til og kælet lidt :dåne:
10
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3422

Indlægaf HappyPaww » 19. feb 2016, 13:23

kidkomb skrev:
Sangius skrev:

Hehe, ja, de kommer hurtigt til at lugte. Det er det eneste nederen ved tamrotter. Jeg føler at jeg gør rent hele tiden. Jeg er meget sart med lugt. De får lov at rende på spisebordet, men kun med deres egne ting og det hele bliver behørigt renset med rodalon efterfølgende.
På alle andre punkter er de fantastiske kæledyr.
Har hver deres unikke personlighed, er nysgerrige, kælne, kontaktsøgende, kan være alene (de går i flok, så de har hinanden) i flere dage ad gangen, man kan ikke rigtig overfodre dem, -de styrer det selv (med alm foder that is).

De gøer ikke, de piver ikke, de kradser ikke, de bider ikke.
Og når man kommer hjem, så hænger de i tremmerne med deres små hænder og venter på at blive sagt hej til og kælet lidt :dåne:

Men de har ulækre haler :s :devil2:
0
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 19. feb 2016, 13:27

HappyPaww skrev:Men de har ulækre haler :s :devil2:

Haha, ja, det er det jeg hører allermest. Jeg kan faktisk ikke huske, om nogen nogensinde ikke har sagt det :gruble:

Nå, men du får min standard-bemærkning i den forbindelse:
Hvis et menneske jeg holder meget af, har en grim vorte på kinden, så kigger man jo bare ikke på vorten, men på alt det andet?

Rotter er jo bare egerner, der har fået skaldet hale. True story :D
3
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3422

Indlægaf HappyPaww » 19. feb 2016, 13:52

kidkomb skrev:

Haha, ja, det er det jeg hører allermest. Jeg kan faktisk ikke huske, om nogen nogensinde ikke har sagt det :gruble:

Hvis et menneske jeg holder meget af, har en grim vorte på kinden, så kigger man jo bare ikke på vorten, men på alt det andet?

Jeg har faktisk tit tænkt på, atjeg ville have utrolig svært ved at abstrahere fra vorterne hos blandt andre disse ellers meget attraktive mennesker : :lol: :blush: Altså ikke fine små flade skønhedspletter men store "udbobbere", som jeg kalder dem :devil:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 19. feb 2016, 14:01

HappyPaww skrev:
Jeg har faktisk tit tænkt på, atjeg ville have utrolig svært ved at abstrahere fra vorterne hos blandt andre disse ellers meget attraktive mennesker : :lol: :blush: Altså ikke fine små flade skønhedspletter men store "udbobbere", som jeg kalder dem :devil:

Haha, jeg læste det som "udlobbere" og det gjorde ikke billedet mere skønt.
Bvadr, men altså, jeg kender dem jo ikke. Hvis det var nogen jeg holdt af, så ville jeg ikke finde det væmmeligt.
Men, øh, det gør jeg faktisk lidt med dem der :genert:
1
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 140
Likede indlæg: 2079

Indlægaf eks-Maupassant » 22. feb 2016, 20:50

Jeg fik lige et WTF-moment over det her billede

Billede
1
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 22. feb 2016, 20:53

HappyPaww skrev:
kidkomb skrev:

En lidelsesfælde.

Jeg tænker i øvrigt på det samme hver gang jeg ser Theresa Caputo på TV. Nu er de så lidt slørede på billedet under det ton make-up :-D.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.

Tilbage til "Generelt"