WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1948

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Velvet-Goldmine » 18. jun 2016, 22:07

Bad Samaritan skrev:
Det sorte dér er linjen hvor dens mund går, lader jeg mig fortælle. Du kan se det bedre på billedet her:

slange.png

Min chef bedyrer, at det er en mamba og morer sig kosteligt over, hvor meget jeg freaker ud lige nu. Det er fucking anden gang, jeg har været ved at blive bidt hernede. Forrige måned satte jeg uforvarende min hånd ned på sådan en vægtkasse, der sidder bag på en vejbom, og overraskede en kobra, som... well... lavede hvad fanden en kobra nu engang laver i en kasse sent om aftenen. Den gav et højlydt hvæs ligesom fra en kat, og den var seriøst tæt nok på til at jeg kunne mærke det dér pust på min hånd. Jeg tror jeg nåede at løbe et par gange rundt om bygningen, før vagterne viste mig, at de havde nakket den. :lol:

Jeg kan ikke forstørre billedet, men din chef har set den tæt på og siger det er en mamba, så vil jeg gå med det.

Du må have slangetække :-D Mambaen er ret sky, så det er sjældent den er steder med mennesker og derfor ikke så mange mennesker rent faktisk bliver bidt, men selvfølgelig skulle den lige finde dig (de kaldte den kobrahævneren, men det skulle du ikke vide).

Jeg ville også freake totalt hvis jeg var dig, men nu sidder jeg her trygt og godt i min sofa efter god middag med venner og er ved at omkomme af grin... undskyld!
1
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 141
Likede indlæg: 1994

Indlægaf hotlips » 18. jun 2016, 22:44

Jeg har haft noget til salg på facebook og damen kan åbenbart ikke åbne sin messenger så nu har hun smidt en mail jeg skal skrive til... Som er lavet af mit efternavn.

Wtf!?

Det er en anonym profil og jeg er et fælles til computere så nu overvejer jeg om det er et eller andet scamhalløj jeg ikke kan gennemskue eller om det simpelthen er min mors kusine og hendes fusker mand der arbejder hårdt på at ødelægge det navn det kun er os der har og jeg har egentlig ikke lyst til at have noget med dem at gøre.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1169
Likede indlæg: 17357

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. jun 2016, 22:53

At jeg for årevis siden havde et kæledyr som havde et virkelig specielt navn som var helt hjemmeopfundet, og nu opdager jeg så at der er en bruger herinde med samme navn. Var mine navngivningsskills slet ikke så ubergode som jeg troede? Eller er vi ude i noget med reinkarneret dyr som nu vil i kontakt? Kun tiden vil vise det!
8
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 673
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 9911

Indlægaf LadyFox » 19. jun 2016, 00:00

Dirtylittledevil skrev:At jeg for årevis siden havde et kæledyr som havde et virkelig specielt navn som var helt hjemmeopfundet, og nu opdager jeg så at der er en bruger herinde med samme navn. Var mine navngivningsskills slet ikke så ubergode som jeg troede? Eller er vi ude i noget med reinkarneret dyr som nu vil i kontakt? Kun tiden vil vise det!

Ej. Nu bliver man (jeg) jo nysgerrig!
10
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Oveditlevsen
Kort karma: 23
Likede indlæg: 585

Indlægaf Oveditlevsen » 19. jun 2016, 15:04

Min overbo taber et eller andet fra sin altan, beboeren i stuen er åbenbart også ude på sin og bliver lidt sur. De kommunikerer lidt frem og tilbage, overboen tilbyder så at hun kan komme op og få pik...

Følgende blev kommunikeret mellem 7.sal og stuen, så det meste af ejendommen kunne følge med, charmerende type.. :ticks: :sarkasme:
10
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1169
Likede indlæg: 17357

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. jun 2016, 17:41

Oveditlevsen skrev:Min overbo taber et eller andet fra sin altan, beboeren i stuen er åbenbart også ude på sin og bliver lidt sur. De kommunikerer lidt frem og tilbage, overboen tilbyder så at hun kan komme op og få pik...

Følgende blev kommunikeret mellem 7.sal og stuen, så det meste af ejendommen kunne følge med, charmerende type.. :ticks: :sarkasme:

Kæft hvor classy :lol:
1
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 683
Likede indlæg: 5874

Indlægaf Aima » 19. jun 2016, 17:51

Sommetider er mine venners sans for komik sådan lidt wtf.

image.jpg

Ej ok, jeg syntes faktisk det var lidt sjovt.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
19
I'll stick with hell no's and headphones...
godtnavn
Kort karma: 299
Likede indlæg: 1946

Indlægaf godtnavn » 20. jun 2016, 01:13

hotlips skrev:Jeg har haft noget til salg på facebook og damen kan åbenbart ikke åbne sin messenger så nu har hun smidt en mail jeg skal skrive til... Som er lavet af mit efternavn.

Wtf!?

Det er en anonym profil og jeg er et fælles til computere så nu overvejer jeg om det er et eller andet scamhalløj jeg ikke kan gennemskue eller om det simpelthen er min mors kusine og hendes fusker mand der arbejder hårdt på at ødelægge det navn det kun er os der har og jeg har egentlig ikke lyst til at have noget med dem at gøre.

Eller nogen der har sit eget domæne. SÅ bruger man random mails der passer til situationen, for dem kan man blokerer efterfølgende og dermed slippe for spam i sin indbakke :) Det gør vi ofte, dog villw jef kalde det f.eks. brugtbord@..... og nok ikke sælgers navn.

EDIT havde så ikke lige fattet at køber ikke kan se dit navn, så er det lidt sært..
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 471
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 4911

Indlægaf Madam Pomfrey » 20. jun 2016, 20:35

2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1967

Indlægaf Mani » 22. jun 2016, 09:13

3
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 942
Likede indlæg: 5569

Indlægaf FruDulle » 22. jun 2016, 09:30

Mani skrev:https://www.reddit.com/r/relationships/comments/48ey47/me_19_f_with_my_future_sister_in_law_26_f/

:gruble: :gruble:
0
Whatever
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 22. jun 2016, 09:32

Jeg er temmeligt wtf over min veninde som sidder men kæmpe gæld som hun formegentlig aldrig kommer ud af, kigger på hus med ny kæreste. Som han skal købe. 237 m2 som skal totalt istandsættes med isolering, tapetsering, nye vinduer, nyt køkken og kloakering...og hun konstaterer "ja men man kan komme langt for 150K"... æhhh nej..
12
Whatever
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1967

Indlægaf Mani » 22. jun 2016, 09:37

FruDulle skrev:Jeg er temmeligt wtf over min veninde som sidder men kæmpe gæld som hun formegentlig aldrig kommer ud af, kigger på hus med ny kæreste. Som han skal købe. 237 m2 som skal totalt istandsættes med isolering, tapetsering, nye vinduer, nyt køkken og kloakering...og hun konstaterer "ja men man kan komme langt for 150K"... æhhh nej..

:8: Jeg synes også at 150 K er mange penge - men vi er selv ved at renoverer pt. (bl.a. køkken og vinduer) og i den forbindelse rækker de ikke langt. Heller ikke selv om man måske kan en del selv - for materialerne koster altså også en del.
1
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 22. jun 2016, 09:41

Mani skrev:
FruDulle skrev:Jeg er temmeligt wtf over min veninde som sidder men kæmpe gæld som hun formegentlig aldrig kommer ud af, kigger på hus med ny kæreste. Som han skal købe. 237 m2 som skal totalt istandsættes med isolering, tapetsering, nye vinduer, nyt køkken og kloakering...og hun konstaterer "ja men man kan komme langt for 150K"... æhhh nej..

:8: Jeg synes også at 150 K er mange penge - men vi er selv ved at renoverer pt. (bl.a. køkken og vinduer) og i den forbindelse rækker de ikke langt. Heller ikke selv om man måske kan en del selv - for materialerne koster altså også en del.

Hun er TOTALT blank på økonomi. virkelig. Jeg forstår mere og mere hvorfor økonomi sejler for hende. Hun er helt væk på det punkt. Jeg er sgu lidt rystet. Og det hus de har kig på...de kommer ingen vegne med det for 150K. Og det er kun kæresten som skal købe for hun kan ikke låne en krone nogle steder. De har været sammen 6 mdr

Vi er også igang med renovering og tilbygning til sommerhus. Og der skal også laves køkken. nyt køkken, gulve og lofter alene bliver omrking 150K.
Senest rettet af FruDulle 22. jun 2016, 18:06, rettet i alt 1 gang.
1
Whatever
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 186
Likede indlæg: 2151

Indlægaf Badesandalen » 22. jun 2016, 12:44

Mani skrev:https://www.reddit.com/r/relationships/comments/48ey47/me_19_f_with_my_future_sister_in_law_26_f/

Nejnejnej... Det er så absolut "WTF", der er slet ingen ord. :8:
1
"One of the pigeons turned out to be a pinecone."

Tilbage til "Generelt"