WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 646
Likede indlæg: 3549

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Bøtte » 11. jul 2016, 22:09

Min datter gik i dp med en, der havde en storesøster, som var 10 måneder ældre :8:
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 187
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 2807

Indlægaf Purple Haze » 12. jul 2016, 05:29

Min kæreste har en bror der er 10 mrd ældre.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 134
Likede indlæg: 1926

Indlægaf hotlips » 12. jul 2016, 11:26

Jeg sidder og ser et program om Lance Armstrong og selvom jeg som en der ikke ser cykelløb ikke har fattet nogen kunne tro man kunne slå så mange der var uden et bruge doping så viser de nu sådan nogle klip fra når han har cyklet helt exceptionelt.

Og jeg sidder sq med underkæben tabt på gulvet, det er jo vanvid at nogen har villet tro så meget på det at de ikke har hørt alarmklokkerne ringe.

I det ene kører han fra alle på en stigning i sindssygt tempo mens han taler i sin radio og man kan ikke se han er forpustet, det er vildt at se.
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 64
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 1366

Indlægaf Miss_no_More » 12. jul 2016, 12:15

Angelina skrev:En lokal fotograf adder mig på facebook (sker med jævne mellemrum) - vi småsludrer lidt, han siger han til et netværksmøde var blevet peget i min retning af en af mine veninder - jeg spørger selvfølgelig interesseret ind til hvem det mon var - han sender et link til billeder fra netværksmødet, hvor hun så er på et af billederne ... jeg kan ikke genkende damen, men tænker det måske er en kunde eller lign. og han har misforstået at vi var veninder... men nej nej, damen jeg ikke kender har fortalt at vi engang har boet sammen ... what the fuck? (hun er i øvrigt stor fan af mine billeder... og af mig åbenbart)

Din helt egen stalker :dåne:

Jeg var ret "WTF!?", da der engang lå en besked på min telefonsvarer fra en meget....ahrøm, sjællandsktalende mand der startede med at fortælle, han havde fanget "den rotte dér". Og dernæst spurgte hvordan han så skulle slå den ihjel :nerve:
2
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
computermus
Kort karma: 56
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 1196

Indlægaf computermus » 12. jul 2016, 12:45

Jeg var simpelthen ved at skvatte ned af min stol af latter, da jeg på tv2´s hjemmeside læste om nogle der var brudt ind i industrimuseet i Horsens for at stjæle en bankboks, der har været tom siden 2000. :stoned:
Hvad i alverden havde tåberne regnet med ? Vidste de i det hele taget at det var et MUSEUM de brød ind ved ? Regnede de virkelig med at et museum havde en formue til at ligge til fri afhentning ? :lol:
5
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 336
Likede indlæg: 7753

Indlægaf Fyrst Eberhard » 14. jul 2016, 11:04

.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
16
Peace!
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 307
Likede indlæg: 3723

Indlægaf Skralde » 14. jul 2016, 11:13

Fyrst Eberhard skrev:.

Hvad fanden bildte de sig egentlig også ind?! De kunne da godt have ventet til EFTER hun havde lavet steg og whiskysovs for første gang :naughty:
7
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1510
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 13343

Indlægaf kidkomb » 14. jul 2016, 11:21

hotlips skrev:Jeg sidder og ser et program om Lance Armstrong og selvom jeg som en der ikke ser cykelløb ikke har fattet nogen kunne tro man kunne slå så mange der var uden et bruge doping så viser de nu sådan nogle klip fra når han har cyklet helt exceptionelt.

Og jeg sidder sq med underkæben tabt på gulvet, det er jo vanvid at nogen har villet tro så meget på det at de ikke har hørt alarmklokkerne ringe.

I det ene kører han fra alle på en stigning i sindssygt tempo mens han taler i sin radio og man kan ikke se han er forpustet, det er vildt at se.

Jeg har lige ledt på youtube og jeg kan ikke finde noget, der ligner sådan et klip :(
Hvilket program var det? -det gad jeg godt se tror jeg.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 362
Likede indlæg: 6524

Indlægaf Flora » 14. jul 2016, 11:25

Skralde skrev:

Hvad fanden bildte de sig egentlig også ind?! De kunne da godt have ventet til EFTER hun havde lavet steg og whiskysovs for første gang :naughty:

Ja, ærlig talt. Terrorister nu om dage har ingen manerer! :nej:
3
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 14. jul 2016, 12:00

Flora skrev:
Skralde skrev:

Ja, ærlig talt. Terrorister nu om dage har ingen manerer! :nej:

Der er mange ofre for terror. Ja ja, der er da myrdede mennesker og knuste familier, det er der da. Men der er altså også Lindas årsdag, hendes steg og hendes whiskysovs.
10
Peace!
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 134
Likede indlæg: 1926

Indlægaf hotlips » 14. jul 2016, 22:52

kidkomb skrev:
hotlips skrev:Jeg sidder og ser et program om Lance Armstrong og selvom jeg som en der ikke ser cykelløb ikke har fattet nogen kunne tro man kunne slå så mange der var uden et bruge doping så viser de nu sådan nogle klip fra når han har cyklet helt exceptionelt.

Jeg har lige ledt på youtube og jeg kan ikke finde noget, der ligner sådan et klip :(
Hvilket program var det? -det gad jeg godt se tror jeg.

Lance Armstrong :stop at nothing det er et australsk program jeg kan se det vist ligger på youtube.

Det er virkelig frastødende.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16621

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. jul 2016, 23:31

1
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 15. jul 2016, 08:39

Jeg er kæmpe fan af Silkes tilgang til fester.

Godt at hun blev fundet i god behold.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
Peace!
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 875
Likede indlæg: 13066

Indlægaf DetSorteCirkus » 15. jul 2016, 08:46

Fyrst Eberhard skrev:Jeg er kæmpe fan af Silkes tilgang til fester.

Godt at hun blev fundet i god behold.

Det minder mig om min venindes datter, der er jævnaldrende med Silke.
Sidste år til et bryllup kunne mine veninde og hendes mand ikke forstå, hvor datteren var blevet af. Indtil dørene gik op, og det viste sig, at hun da lige var sprunget til som ekstra brudepige.
11
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 875
Likede indlæg: 13066

Indlægaf DetSorteCirkus » 15. jul 2016, 12:38

"Han var ikke særlig religiøs. Han var meget mere interesseret i samba og smukke damer"

Jeg har News kørende og hørte med et halvt øre dette om Nice-terroristen.
:ticks:
0

Tilbage til "Generelt"