WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 197
Likede indlæg: 1985

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf lillebjoern » 22. feb 2016, 21:07

ShuruQ skrev:
HappyPaww skrev:
kidkomb skrev:
HappyPaww skrev:Men de har ulækre haler :s :devil2:

Haha, ja, det er det jeg hører allermest. Jeg kan faktisk ikke huske, om nogen nogensinde ikke har sagt det :gruble:

Nå, men du får min standard-bemærkning i den forbindelse:
Hvis et menneske jeg holder meget af, har en grim vorte på kinden, så kigger man jo bare ikke på vorten, men på alt det andet?

Rotter er jo bare egerner, der har fået skaldet hale. True story :D

Jeg har faktisk tit tænkt på, atjeg ville have utrolig svært ved at abstrahere fra vorterne hos blandt andre disse ellers meget attraktive mennesker : :lol: :blush: Altså ikke fine små flade skønhedspletter men store "udbobbere", som jeg kalder dem :devil:

En lidelsesfælde.

Jeg tænker i øvrigt på det samme hver gang jeg ser Theresa Caputo på TV. Nu er de så lidt slørede på billedet under det ton make-up :-D.

Der tænker jeg altså mere håret... jøsses :tie:
3
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 22. feb 2016, 21:09

lillebjoern skrev:
ShuruQ skrev:
HappyPaww skrev:
kidkomb skrev:
HappyPaww skrev:Men de har ulækre haler :s :devil2:

Haha, ja, det er det jeg hører allermest. Jeg kan faktisk ikke huske, om nogen nogensinde ikke har sagt det :gruble:

Nå, men du får min standard-bemærkning i den forbindelse:
Hvis et menneske jeg holder meget af, har en grim vorte på kinden, så kigger man jo bare ikke på vorten, men på alt det andet?

Rotter er jo bare egerner, der har fået skaldet hale. True story :D

Jeg har faktisk tit tænkt på, atjeg ville have utrolig svært ved at abstrahere fra vorterne hos blandt andre disse ellers meget attraktive mennesker : :lol: :blush: Altså ikke fine små flade skønhedspletter men store "udbobbere", som jeg kalder dem :devil:

En lidelsesfælde.

Jeg tænker i øvrigt på det samme hver gang jeg ser Theresa Caputo på TV. Nu er de så lidt slørede på billedet under det ton make-up :-D.

Der tænker jeg altså mere håret... jøsses :tie:

Ja også håret. Den dag ozonlaget bryder helt sammen bærer hun en del af skylden :P.

Neglene er også ret heftige.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11789

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. feb 2016, 22:23

De negle er nasty!
10
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10280

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. feb 2016, 22:38

Fornylig skulle jeg hente en postpakke i en kiosk på vej hjem til mine forældre, hvilket ikke kunne lade sig gøre, fordi der var søndagslukket stik mod de oplyste åbningstider på nettet. Da jeg lidt senere vil fortælle mig mor det, indleder jeg med "Der fik jeg godt nok en lang næse...", hvorefter hun springer fem skridt bagud, løfter armene op foran sig og halvråber "Du skal ikke komme i nærheden af mig så!".

Wtf?

Det viser sig, at hun har hørt det som noget med, at min næse løber, og derfor tror, at jeg er meget forkølet og kan smitte hende, hvilket hun i sin nuværende tilstand ikke kan tåle.
Hendes hørelse er altså begyndt engang imellem at være lidt gammelmandsagtig...
7
Je suis un tableau noir.
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5930

Indlægaf Smiling_Goat » 6. mar 2016, 15:32

Jeg har lige haft en WTF-samtale.

Jeg skal flytte og skal derfor finde en ny lejer til min lejlighed. I dag blev jeg ringet op af en kvinde, og jeg føler mig lettere forvirret efter at have talt med hende. Det er egentligt hendes datter, der skal leje lejligheden (hvorfor ringer hun så ikke selv? Var min første undren.) Så efterfulgte en samtale, hvor jeg faktisk overvejede, om hun var fuld. Hun holdt nogle gevaldige pauser midt i sætningerne og stillede nogle aparte og nogle gange ret personlige spørgsmål. Hun følte det også relevant at fortælle mig, at jeg ikke lyder som om, jeg kommer fra Randers (hvad siger man til det?) Efter hun var gået i gang med at brokke sig over at lejen var meget høj (jeg er bare den nuværende lejer af lejemålet. Jeg har intet med lejen at gøre) og havde bevæget sig over i, hvad man kan få normalt til den pris, afbrød jeg hende (jeg mistede ærligt talt tålmodigheden en smule.) Forklarede hende, at jeg lige havde gang i noget, og om vi lige hurtigt kunne finde et tidspunkt, de kunne bese lejligheden. Det kunne vi sagtens. Hun foreslog i morgen eftermiddag. Jeg sagde: "okay, hvornår?" Hun svarede: "Når min datter får fri" ... Jeg spurgte så det oplagte: "Hvornår er det cirka?" hvortil hun guddødme svarede: "Engang om eftermiddagen" .. No shit. Jeg pressede så på, om hun kunne nævne et cirkatidspunkt, så jeg vidste, at jeg skulle være der. Det var lige meget, de ville bare vente på, at jeg kom hjem. Wtf? Sig et klokkeslæt menneske!

Hele seancen blev afsluttet ved, at hun fortalte mig, at hun ikke havde nogen telefon, men havde lånt sin nabos.

Jeg har faktisk ikke rigtigt lyst til at være alene med dem :genert:
16
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 805

Indlægaf klumphen » 8. mar 2016, 18:00

Gik en tur i Rema 1000 for at købe noget is eller chokolade, men jeg kom ud af butikken med havregryn, broccoli og bananer?!?
16
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. mar 2016, 23:45

Smiling_Goat skrev:Jeg har lige haft en WTF-samtale.

Jeg skal flytte og skal derfor finde en ny lejer til min lejlighed. I dag blev jeg ringet op af en kvinde, og jeg føler mig lettere forvirret efter at have talt med hende. Det er egentligt hendes datter, der skal leje lejligheden (hvorfor ringer hun så ikke selv? Var min første undren.) Så efterfulgte en samtale, hvor jeg faktisk overvejede, om hun var fuld. Hun holdt nogle gevaldige pauser midt i sætningerne og stillede nogle aparte og nogle gange ret personlige spørgsmål. Hun følte det også relevant at fortælle mig, at jeg ikke lyder som om, jeg kommer fra Randers (hvad siger man til det?) Efter hun var gået i gang med at brokke sig over at lejen var meget høj (jeg er bare den nuværende lejer af lejemålet. Jeg har intet med lejen at gøre) og havde bevæget sig over i, hvad man kan få normalt til den pris, afbrød jeg hende (jeg mistede ærligt talt tålmodigheden en smule.) Forklarede hende, at jeg lige havde gang i noget, og om vi lige hurtigt kunne finde et tidspunkt, de kunne bese lejligheden. Det kunne vi sagtens. Hun foreslog i morgen eftermiddag. Jeg sagde: "okay, hvornår?" Hun svarede: "Når min datter får fri" ... Jeg spurgte så det oplagte: "Hvornår er det cirka?" hvortil hun guddødme svarede: "Engang om eftermiddagen" .. No shit. Jeg pressede så på, om hun kunne nævne et cirkatidspunkt, så jeg vidste, at jeg skulle være der. Det var lige meget, de ville bare vente på, at jeg kom hjem. Wtf? Sig et klokkeslæt menneske!

Hele seancen blev afsluttet ved, at hun fortalte mig, at hun ikke havde nogen telefon, men havde lånt sin nabos.

Hvordan gik det så? :lol2:
2
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1314

Indlægaf hotlips » 8. mar 2016, 23:54

Der findes en vintergækmafia.

Og derfor skal man være varsom med at lægge billeder op af sine vintergækker for de laver fake profiler og stjæler ens billeder og bruger dem til vintergæksvindel.

Wtf????
2
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5930

Indlægaf Smiling_Goat » 9. mar 2016, 06:45

Dirtylittledevil skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg har lige haft en WTF-samtale.

Hvordan gik det så? :lol2:

Jeg fik et opkald en halv time inde i det tidsrum, hvor de skulle komme, fra datteren, om at de havde fundet en anden lejlighed :sarkasme:

Much ado about nothing..
0
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Marichen12 » 9. mar 2016, 08:15

hotlips skrev:Der findes en vintergækmafia.

Og derfor skal man være varsom med at lægge billeder op af sine vintergækker for de laver fake profiler og stjæler ens billeder og bruger dem til vintergæksvindel.

Wtf????

Nu tænker jeg wtf :lol:
5
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. mar 2016, 09:40

Da jeg læste denne Trustpilotanmeldelse af Arto, hvor en eller anden knaldskalle vistnok sidder og plæderer for at "Chatkonsulenten Rudy Frederiksen" skal tilbage til sit job. Jeg håber da ikke jeg er den eneste som sagtens kan huske hvad han gjorde.

gak.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
hotlips

Indlægaf hotlips » 9. mar 2016, 10:04

Dirtylittledevil skrev:Da jeg læste denne Trustpilotanmeldelse af Arto, hvor en eller anden knaldskalle vistnok sidder og plæderer for at "Chatkonsulenten Rudy Frederiksen" skal tilbage til sit job. Jeg håber da ikke jeg er den eneste som sagtens kan huske hvad han gjorde.

gak.jpg

Hahaha, hvor er det ærgerligt man ikke kan gå ind og skrive rudyyyyy, vi haaaar seeet diiiig :pompom: :gris:

Det kan også være jeg har en sær humor til tider :blush:
1
Brugeravatar
hotlips

Indlægaf hotlips » 9. mar 2016, 10:14

Marichen12 skrev:
hotlips skrev:Der findes en vintergækmafia.

Wtf????

Nu tænker jeg wtf :lol:

'amen for fanden altså...vintergækker???

Var det så store sjældne tempel Lotus eller træpæoner der laver blomster i tallerken størrelse hvis det absolut skal være men det er den mindste snoldede blomst der mest er der fordi der næsten ikke er andre på den tid.

Jeg håber de fanger sådan en hel gruppe en dag, ikke fordi jeg synes det er noget der er vigtigt at straffe dem men jeg ville sq godt se hvad det er for nogen der slår sig på vintergækforbrydelser, jeg er muligvis fordomsfuld men mit hoved kan ikke frembringe billedet af jønke og lille a der står i en parkeringskælder og aftaler prisen på et parti blonde Inge der har vokset i ler.
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. mar 2016, 10:17

Vintergækker. Havegruppernes svar på crystal meth.
7
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. mar 2016, 10:18

hotlips skrev:
Hahaha, hvor er det ærgerligt man ikke kan gå ind og skrive rudyyyyy, vi haaaar seeet diiiig :pompom: :gris:

Det kan også være jeg har en sær humor til tider :blush:

Ja hvad skal den hyldest af Rudy dog til for, hvis ik det er fordi man ER Rudy? :lol:
1

Tilbage til "Generelt"