WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 59
Likede indlæg: 1022

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf BlueBunny » 15. aug 2016, 19:05

:nerve:
catnip skrev:
BlueBunny skrev:
catnip skrev:Den er gammel, men...

Billede

Quadruple facepalm needed...

Den er sjov, og jeg kan virkelig ikke lide Trump, men du er med på at det er en joke ik'. Det er ikke noget han rigtig har tweetet. :)

Jep, det var jo en større internet "sag" den gang what's his face retweetede den som værende sand.

Trump har nu sagt ting der var meget værre, og det, sammen med mængden af propaganda og fabrikerede facts fra begge sider, siger bare noget om hvor lavt niveauet er. Det er jo ikke ligefrem blevet bedre siden det her "citat"...der er lang tid til 8. november...

Præcis, der findes mange ægte citater som er lige så slemme ... Eller værre
0
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 130
Likede indlæg: 1832

Indlægaf hotlips » 16. aug 2016, 02:13

Dirtylittledevil skrev:
wtf.jpg

What the actual fuck foregår der?? :wacko:

Måske bruger hun tæerne til at tage ting med, det gør jeg også tit men dog ikke i supermarkedet men det sker jeg har gjort det så meget herhjemme at jeg uden at tænke over det forsøger at bruge tæerne til noget hvor det havde været meget nemmere med hænderne..... Måske er det sådan noget i en lidt ekstrem udgave
3
godtnavn
Kort karma: 284
Likede indlæg: 1744

Indlægaf godtnavn » 16. aug 2016, 13:45

Københavns kommune har i anledning af pride ugen lavet deres logo i regnbuefarver på facebook med påskriften "København er for alle". Her er folk gået helt amok fordi at der i Københavns byvåben indeholder en måne, og det må helt klart være islamisterne der står bag, for sådan cirka 7-800 år siden :lol:

I bør virkelig ikke snyde jer selv for at læse kommentarerne til billedet :lol:
6
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 61
Likede indlæg: 990

Indlægaf Charly » 16. aug 2016, 14:01

godtnavn skrev:Københavns kommune har i anledning af pride ugen lavet deres logo i regnbuefarver på facebook med påskriften "København er for alle". Her er folk gået helt amok fordi at der i Københavns byvåben indeholder en måne, og det må helt klart være islamisterne der står bag, for sådan cirka 7-800 år siden :lol:

Folk er jo helt væk fra vinduet :nerve:
1
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 176
Likede indlæg: 3304

Indlægaf Sangius » 16. aug 2016, 14:04

godtnavn skrev:Københavns kommune har i anledning af pride ugen lavet deres logo i regnbuefarver på facebook med påskriften "København er for alle". Her er folk gået helt amok fordi at der i Københavns byvåben indeholder en måne, og det må helt klart være islamisterne der står bag, for sådan cirka 7-800 år siden :lol:

Haha... :D
"Slap nu af. Der er ingen homoseksuelle islamister der har infiltreret jeres byvåben" :klap:
8
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 17
Likede indlæg: 313

Indlægaf Vinaia » 16. aug 2016, 15:35

Bahahahaha, der er virkelig nogen derinde, der har bananer på loftet. :klap:
0
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 253
Likede indlæg: 2293

Indlægaf lillebjoern » 16. aug 2016, 15:55

"Undtagen hvis man er handicappet og tilfældigvis kører på motorcykel. Jeg har ingen mulighed for at bruge mit handicap p kort :("

"En forkert og dum plakat som splitter byen op i ghettoer - dårlig visuel kommunikation og blot propaganda..."

"Hvad sker der lige for den halvmåne..??? Er islam kommet i højsædet i Kbh?"

"Altså alle der ikke har bil.."

But... but why? :forvirret:
3
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 106
Likede indlæg: 1798

Indlægaf Velvet-Goldmine » 16. aug 2016, 19:03

Jeg ser en del OL for tiden, og jeg faldt lige over en liste over "alltime OL moments" hvor denne lille gymnastikmadamse figurerede - prøv lige at se hvad hun laver ca. 10 sek. inde i programmet!

Øvelsen er forbudt nu for den er simpelthen for farlig, hvilket man måske godt kan se ræsonnementet i når man ser hvad det er hun laver... det er jo ophævelse af de fysiske love!
... men generelt er programmet totalt vanvittigt på den fede måde.

https://www.youtube.com/watch?v=m9aFvxz_jso
8
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 250
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 2233

Indlægaf Lurende Peber » 16. aug 2016, 19:53

Velvet-Goldmine skrev:....Øvelsen er forbudt nu for den er simpelthen for farlig, hvilket man måske godt kan se ræsonnementet i når man ser hvad det er hun laver... det er jo ophævelse af de fysiske love!....
De er også med i denne lille samling forbudte øvelser
4
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 106
Likede indlæg: 1798

Indlægaf Velvet-Goldmine » 16. aug 2016, 20:03

Jeg ser, som sagt, OL.
Jeg ser OL vægtløftning.... flere vægtklasser.
Jeg ser OL vægtløftning i flere vægtklasser og synes det er totalt awesome!
WTF?
3
Brugeravatar
alfe
Kort karma: 77
Likede indlæg: 331

Indlægaf alfe » 17. aug 2016, 07:32

Den veninde der i går aftes opdagede, at hun under en alletiders druktur i lørdags, havde købt en haj på DBA på 1.6 meter :stoned:
38
bluetof1
Kort karma: 165
Likede indlæg: 1132

Indlægaf bluetof1 » 17. aug 2016, 09:08

alfe skrev:Den veninde der i går aftes opdagede, at hun under en alletiders druktur i lørdags, havde købt en haj på DBA på 1.6 meter :stoned:

Need more information :lol:
2
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
alfe
Kort karma: 77
Likede indlæg: 331

Indlægaf alfe » 17. aug 2016, 09:29

bluetof1 skrev:
alfe skrev:Den veninde der i går aftes opdagede, at hun under en alletiders druktur i lørdags, havde købt en haj på DBA på 1.6 meter :stoned:

Hun var på vej hjem fra byen, da hun glemte at tjekke ud på sit rejsekort. I den rigtig gode brandert tænkte hun, at det ville være skidesjovt at ringe til DSB og sige, at en haj havde spist rejsekortet. Hvordan hun kommer fra den tanke til at gå ind på DBA, finde en haj på 1.6 meter og købe den er stadig en gåde. Kan derudover fortælle, at sælger ikke lå inde med et klistermærke med billede af hajen, hvor der stod "her vogter jeg". :klap:

Status er, at hun har fået skrevet til sælger, at hun altså ikke kan have en 1.6 meter haj i sin 1V, men har lovet at hjælpe med at finde et nyt hjem til hajen.

Nogle der mangler en sød, lille haj? :lol:
13
Guldfisk
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Indlægaf Guldfisk » 17. aug 2016, 09:52

alfe skrev:
bluetof1 skrev:

Hun var på vej hjem fra byen, da hun glemte at tjekke ud på sit rejsekort. I den rigtig gode brandert tænkte hun, at det ville være skidesjovt at ringe til DSB og sige, at en haj havde spist rejsekortet. Hvordan hun kommer fra den tanke til at gå ind på DBA, finde en haj på 1.6 meter og købe den er stadig en gåde. Kan derudover fortælle, at sælger ikke lå inde med et klistermærke med billede af hajen, hvor der stod "her vogter jeg". :klap:

Status er, at hun har fået skrevet til sælger, at hun altså ikke kan have en 1.6 meter haj i sin 1V, men har lovet at hjælpe med at finde et nyt hjem til hajen.

Nogle der mangler en sød, lille haj? :lol:

Af ren nysgerrighed: hvad koster en haj? Og er den levende eller udstoppet?
5
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1417
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 12242

Indlægaf kidkomb » 17. aug 2016, 09:53

Præcis! Hvad koster den? Hvad bor den i?
Det er det sjoveste jeg har hørt meget længe. Det er fantastisk :banan: :lol:
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.

Tilbage til "Generelt"