WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 210
Likede indlæg: 2688

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf POCKETKITTEN » 9. sep 2016, 13:05

Australieren har spillet obo for kammerorkestret i Esbjerg Ensemble i seks år. Men hun har også spillet koncerter i andre orkestre, hvis kollegaer er blevet syge.
Det må hun bare ikke ifølge hendes arbejdstilladelse.

- Jeg blev ringet op at politiet, som spurgte, om jeg havde spillet koncert for Sønderjyllands Symfoniorkester. Ja, sagde jeg, og så fortalte han mig, at jeg havde brudt loven, fortæller Rachel Bullen til TV Syd.

http://www.dr.dk/nyheder/regionale/syd/ ... n-faengsel
3
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8520

Indlægaf 2SHY » 9. sep 2016, 17:52

Står damen og er iført læderkjole mens hun interviewer fodboldspillere? Lidt misplaced måske? :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3885

Indlægaf Delfin » 9. sep 2016, 19:06

Fyrst Eberhard skrev:Jeg vidste egentlig godt at det fandt sted, men det har altså lige stor WTF-Factor hver gang man bliver mindet om det:

http://www.theladbible.com/now/interest ... p-20160909

Der findes også et folk, som balsamerer deres døde og beholder dem i hjemmet i måneder og endda år i nogle tilfælde, indtil økonomi og tidspunkt går op. Jeg kan ikke finde den fulde dokumentar, men der er lidt om dem her. https://www.youtube.com/watch?v=sSKwpBS639U
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 210
Likede indlæg: 2688

Indlægaf POCKETKITTEN » 9. sep 2016, 19:32

Jeg overhørte en kvinde sige i dag, at hun selvfølgelig var glad for, at hun havde valgt at blive læge, men nogle gange savnede hun bare at lave noget kreativt med sit liv - såsom at synge og optræde.

"Hver gang Rihanna laver en sang, og hver gang Medina laver en sang, så ved jeg altså bare, at jeg kunne have SUNGET den bedre, og jeg kunne have PERFORMET den bedre!"
7
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Minimalista
Kort karma: 0
Likede indlæg: 10

Indlægaf Minimalista » 9. sep 2016, 19:50

Jeg boede på et tidspunkt på kollegie og havde ofte min kæreste på besøg. En sommeraften sidder vi inde i fælleskøkkenet og spiser aftensmad. Pludselig kommer en pige fra naboværelset ud sammen med en veninde. Jeg sidder med ryggen til og kan med det samme se på min kæreste, at noget ik er helt som det plejer. De begynder så at skraldgrine og i næste øjeblik har jeg den enes brystvorte (?!?#/%) ligeud for mit ansigt. De havde åbenbart pludseligt besluttet sig for at vi da lige skulle opleve et ministripshow. Begge var iført små trusser og intet andet. Jeg var mildest talt målløs... Og nej, de var ik påvirket på nogen måde, det skulle da lige være af solstik :lol: .
6
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3885

Indlægaf Delfin » 10. sep 2016, 18:21

Virkelig underlig kriminalsag. :gruble: :forvirret: Den er lidt lang, men hvis I keder jer en dag

https://www.dr.dk/tv/se/dokumania/dokum ... ndne-dreng
2
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2244

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 12. sep 2016, 16:20

Har lige set en opdatering på Fjæset i mit feed, fordi en bekendt havde kommenteret i den.

Det var et billede af en baby i en åben baby-ligkiste. Teksten var: "Seven years of bad luck if you scroll down without like and type Amen !"

Der er kraftedeme over en million kommentarer - BOGSTAVELIGT TALT - og langt de fleste af dem er "Amen", samt 31.000 delinger.
4
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11758

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. sep 2016, 00:59

"Amerikanske Patricia Ann Spann fra Oklahoma i USA kan se frem til op mod otte års fængsel for incest, efter hun har giftet sig med sin datter. For otte år siden var hun gift med sin søn – det ægteskab blev dog annulleret."

:stoned:

http://www.bt.dk/krimi/mor-giftede-sig- ... r-faengsel
7
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 427
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6067

Indlægaf LadyFox » 13. sep 2016, 07:32

"I følge politiets papirer nægter Patricia Ann Spann sig dog uskyldig, idet hun mener, at ægteskabet er lovligt."..
Måske journalisten lige burde have læst artiklen igennem inden den blev sendt ud.
4
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1160
Likede indlæg: 6818

Indlægaf Wizzze » 13. sep 2016, 07:57

Dirtylittledevil skrev:"Amerikanske Patricia Ann Spann fra Oklahoma i USA kan se frem til op mod otte års fængsel for incest, efter hun har giftet sig med sin datter. For otte år siden var hun gift med sin søn – det ægteskab blev dog annulleret."

If you marry your son AND daughter, you might be a redneck!! :tie:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 74
Likede indlæg: 803

Indlægaf Mangoness » 13. sep 2016, 10:57

Dirtylittledevil skrev:"Amerikanske Patricia Ann Spann fra Oklahoma i USA kan se frem til op mod otte års fængsel for incest, efter hun har giftet sig med sin datter. For otte år siden var hun gift med sin søn – det ægteskab blev dog annulleret."

Det minder mig sådan om den her :lol:

1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 21
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 362

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 15. sep 2016, 06:40

Da jeg læste at Guns N' Roses har tjent tæt på 800 millioner kr. siden juni, da deres reunion tour startede :8:
Et band der har udgivet ét studiealbum på 23 år, kommer til at skrabe langt over 1 milliard kr. sammen inden deres turne er færdig. Det er vildt.
0
Patience
Kort karma: 7
Likede indlæg: 95

Indlægaf Patience » 15. sep 2016, 08:40

NejJegErIkkeAsiat skrev:Da jeg læste at Guns N' Roses har tjent tæt på 800 millioner kr. siden juni, da deres reunion tour startede :8:
Et band der har udgivet ét studiealbum på 23 år, kommer til at skrabe langt over 1 milliard kr. sammen inden deres turne er færdig. Det er vildt.

Det er en udemærket motivation for at begrave stridsøksen må man sige :lol:
4
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 143
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1459

Indlægaf vUlpeS » 15. sep 2016, 08:48

Wizzze skrev:

If you marry your son AND daughter, you might be a redneck!! :tie:

Det er først når sønnen samtidig er far og fætter til datteren, at det kan godkendes som "proper back country relations".
2
Profesionales sin iguales, modestia aparte.
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1449

Indlægaf Badesandalen » 15. sep 2016, 09:11

Bagelhead. Ffs altså. :rulle:
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Tilbage til "Generelt"