WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 414
Likede indlæg: 8145

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Flora » 18. okt 2016, 19:52

Wizzze skrev:
HappyPaww skrev:
Flora skrev:
HappyPaww skrev:Stakkels børn med forældre der giver dem sådan en julekalender :D

Hvad for en julekalender? :gruble:

Hov - troede jeg slettede poten, for billedet var for stort. Prøver igen :).

WTF, jeg tror vi bliver overvåget :8:
:lol:

http://www.bt.dk/kendte/mascha-vang-gjo ... ans-paa-na

Eller måske er HappyPaww Mascha Vang IRL :gruble:

:D
3
Debattens sødeste :engel:
HappyPaww
Kort karma: 316
Likede indlæg: 5739

Indlægaf HappyPaww » 18. okt 2016, 20:08

Flora skrev:
Wizzze skrev:
HappyPaww skrev:
Flora skrev:
HappyPaww skrev:Stakkels børn med forældre der giver dem sådan en julekalender :D

Hvad for en julekalender? :gruble:

Hov - troede jeg slettede poten, for billedet var for stort. Prøver igen :).

WTF, jeg tror vi bliver overvåget :8:
:lol:

http://www.bt.dk/kendte/mascha-vang-gjo ... ans-paa-na

Eller måske er HappyPaww Mascha Vang IRL :gruble:

:D

:lol: Nej dog ikke - så skal jeg have et par hundrede tusind til plastickirurg :lol:

Men jeg tror faktisk hun postede først, den repostede amdershemmingsen så, og jeg tog den så derfra :blush: So Munch for originalitet :lol:
3
cola
Kort karma: 45
Likede indlæg: 693

Indlægaf cola » 19. okt 2016, 05:50

Igen er der en lastbil der er kørt ind i broen, måske skulle jeg ringe og sige de mangler et skilt på selve broen. Det er vist det eneste sted der stadig mangler et skilt, at det så ikke kan sidde på broen er noget andet, så kan vi små biler ikke køre ind :-)
1
cola
Kort karma: 45
Likede indlæg: 693

Indlægaf cola » 19. okt 2016, 14:02

Så er jeg ude og kører, triller afsted med de tilladte 80, og kan se længere fremme er der en traktor i modsatte vognbane, tænker ikke nærmere over det, indtil jeg når ret så tæt på, og en bil overhaler traktoren... nå han når det i sidste sekund, senere sker det igen, og jeg er nu ved at overveje om jeg kører rundt uden lys på, så de ikke kan se min lille røde bil, kl er knap 15, men det kunne jo være, men nej alt lys er på, så jeg er stadig WFT???
0
Yetie
Kort karma: 22
Likede indlæg: 276

Indlægaf Yetie » 19. okt 2016, 20:07

cola skrev:Så er jeg ude og kører, triller afsted med de tilladte 80, og kan se længere fremme er der en traktor i modsatte vognbane, tænker ikke nærmere over det, indtil jeg når ret så tæt på, og en bil overhaler traktoren... nå han når det i sidste sekund, senere sker det igen, og jeg er nu ved at overveje om jeg kører rundt uden lys på, så de ikke kan se min lille røde bil, kl er knap 15, men det kunne jo være, men nej alt lys er på, så jeg er stadig WFT???

Det minder mig om at jeg i morges indhentede en traktor uden lys og reflekser. Så ham først da jeg var helt tæt på. Det var stadig mørkt. Hvad pokker tænker sådan en nar på?
0
Brugeravatar
Ondemand
Kort karma: 38
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 1569

Indlægaf Ondemand » 20. okt 2016, 07:18

Her gik jeg og troede at jeg kom fra en dysfunktionel familie :nerve:

"Veronica dræbte sin 8-årige søn: Han opdagede hendes affære med bedstefaren"

http://www.bt.dk/udland/veronica-draebte-sin-8-aarige-soen-han-opdagede-hendes-affaere-med-bedstefaren
2
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 197
Likede indlæg: 2408

Indlægaf Badesandalen » 20. okt 2016, 10:10

Min mand bestilte en ny telefon ved intern IT på arbejde i slutningen af august og han har stadig ikke fået den. Det er sørme godt at han har en telefon der stadig virker. :gruble:

For lige at gøre det lidt mere WTF: Hans kollega bestilte en i fredags og fik den i går.
0
"One of the pigeons turned out to be a pinecone."

Smiling_Goat
Kort karma: 619
Likede indlæg: 9623

Indlægaf Smiling_Goat » 20. okt 2016, 16:02

Smiling_Goat skrev:Jeg var i Netto og bag mig i køen stod en mand. En fuld mand som købte en masse øl og intet andet. Han stod nærmest presset op mod min ryg, og jeg forsøgte hele tiden at øge afstanden mellem os, men hver gang jeg gik frem, gik han med. Samtidig talte og talte han om ting, jeg ikke helt kunne finde sammenhængen i.

Jeg kunne have bedt ham bakke og give mig plads, men han virkede ude af stand til at forstå og efterkomme forespørgslen, så jeg ignorerede ham bare. Jeg undrede mig lidt over, hvad han havde gang i, og da han med fasr stemme bedyrede, at han var pilotlæge over for ekspedienten, tænkte jeg, at han nok var lidt.. Småskør.

Det blev understreget da han spurgte ekspedienten, om ekspedienten selv var en pige (det var han tydeligvis ikke.) Efter den konstatering fik han så øje på mig (jeg ved ikke, hvordan han havde undgået det før, for han var nærmest kravlet op i min baglomme) og jeg fik også spørgsmålet, til hvilket jeg svarede helt forkert. Jeg kom nemlig til at sige ja..

Mens jeg afsluttede mine indkøb, havde jeg derfor en fuld, skør mand til at ae mig på arme og ryg, mens han kaldte mig en sød pige :nerve:

Godt der også er en Kvickly i nærheden...

Samme Netto:
Ung mand til anden ung mand: "seriøst, jeg har aldrig kørt spritkørsel"
Anden ung mand, med dyb vantro i stemmen: "seriøst?"

Forhåbentligt seriøst! Hvad er det her for et sted?
3
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 413
Likede indlæg: 3604
Kontakt:

Indlægaf Annione » 20. okt 2016, 16:49

På besøg hos min svigerinde og hendes mand, siger jeg: "Ej, jeg glæder mig så meget til vi skal til Kent-koncert" Deres svar er så; "Nårh ja, vi er nødt til at melde afbud - vi kan ikke få det til at passe sammen."

:8:

Fair nok, de har en baby, som er mere krævende, end de havde regnet med, da hun var gravid. Men så bring det for helvede op. Send det i en sms eller mail, så jeg ikke skal sidde der og prøve at lade være med at se alt for skuffet og ked af det ud. Føler bare det blev en henkastet bemærkning... og jeg skal nu, vel at bemærke, enten til koncert alene eller finde nogle andre, der vil med. OG skal jeg finde ud af noget med transport og overnatning, da det ellers var aftalen, at jeg skulle køre med dem, og sove hos min svigerindes mands familie.

Øv. Tarvelig måde at få det ud på.
11
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2224

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 21. okt 2016, 17:56

wtf.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Ondemand
Kort karma: 38
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 1569

Indlægaf Ondemand » 21. okt 2016, 18:11

Nå, så dukkede Tollundmandens ene storetå op i et dødsbo .. gad vide hvad der ellers ligger og flyder af kropsdele rundt omkring på de danske lofter og pulterkamre? :mellow:

http://jyllands-posten.dk/kultur/historie/ECE9094782/2400-aar-gammel-taa-er-dukket-op-i-afdoed-konservators-rod/
2
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 30
Likede indlæg: 815

Indlægaf catnip » 21. okt 2016, 19:05

Advocatus-Diaboli skrev:
wtf.jpg

:nerve:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1034
Likede indlæg: 8305

Indlægaf ManicNinja » 21. okt 2016, 19:11

Jeg synes, at ham Sune virker eminent irriterende og selvhøjtidelig og sippet i Den store Bagedyst. Nu har jeg lige tjekket nogle af deltagerne ud på Facebook. Og her virker han jo helt vildt sjov og rar og selvironisk på den fede måde.

I øvrigt deler jeg en del af mine vennekreds med ham.

Især det første var ret WTF.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 811
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 12210

Indlægaf LadyFox » 22. okt 2016, 14:50

FruDulle skrev::forvirret2:

Han bliver mærkeligere og mærkeligere :stoned: . Det må være alle de døde han går og snakker med.
0
"It was the beginning of the greatest Christmas ever. Little food. No presents. But there was a snowman in their basement."
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 157
Likede indlæg: 2436

Indlægaf hotlips » 22. okt 2016, 20:15

Ondemand skrev:Nå, så dukkede Tollundmandens ene storetå op i et dødsbo .. gad vide hvad der ellers ligger og flyder af kropsdele rundt omkring på de danske lofter og pulterkamre? :mellow:

http://jyllands-posten.dk/kultur/historie/ECE9094782/2400-aar-gammel-taa-er-dukket-op-i-afdoed-konservators-rod/

Jeg synes egentlig det mest bizarre ved den historie er at hun tilsyneladende ikke synes det er spor flovt.

Skøre krampe, jeg håber man for princippets skyld ser på muligheden for at give en en bøde, om det så er for usømmelig omgang med ligdele, for ikke at indlevere danekræ, eller hvad der ellers er af paragraffer så må man få gjort forståeligt overfor tilsvarende fjolser at det er ikke bare enormt tihifniis sjovt at man render rundt med ting der tilhører museer.
4

Tilbage til "Generelt"