WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2232

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 21. okt 2016, 17:56

wtf.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Ondemand
Kort karma: 18
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 821

Indlægaf Ondemand » 21. okt 2016, 18:11

Nå, så dukkede Tollundmandens ene storetå op i et dødsbo .. gad vide hvad der ellers ligger og flyder af kropsdele rundt omkring på de danske lofter og pulterkamre? :mellow:

http://jyllands-posten.dk/kultur/historie/ECE9094782/2400-aar-gammel-taa-er-dukket-op-i-afdoed-konservators-rod/
2
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 24
Likede indlæg: 685

Indlægaf catnip » 21. okt 2016, 19:05

Advocatus-Diaboli skrev:
wtf.jpg

:nerve:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 880
Likede indlæg: 6786

Indlægaf ManicNinja » 21. okt 2016, 19:11

Jeg synes, at ham Sune virker eminent irriterende og selvhøjtidelig og sippet i Den store Bagedyst. Nu har jeg lige tjekket nogle af deltagerne ud på Facebook. Og her virker han jo helt vildt sjov og rar og selvironisk på den fede måde.

I øvrigt deler jeg en del af mine vennekreds med ham.

Især det første var ret WTF.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 942
Likede indlæg: 5565

Indlægaf FruDulle » 22. okt 2016, 14:44

:forvirret2:
1
Whatever
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 664
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 9570

Indlægaf LadyFox » 22. okt 2016, 14:50

FruDulle skrev::forvirret2:

Han bliver mærkeligere og mærkeligere :stoned: . Det må være alle de døde han går og snakker med.
0
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 942
Likede indlæg: 5565

Indlægaf FruDulle » 22. okt 2016, 14:54

LadyFox skrev:
FruDulle skrev::forvirret2:

Han bliver mærkeligere og mærkeligere :stoned: . Det må være alle de døde han går og snakker med.

meget meget mærkelig. Det giver jo ingen mening
0
Whatever
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 134
Likede indlæg: 1925

Indlægaf hotlips » 22. okt 2016, 20:15

Ondemand skrev:Nå, så dukkede Tollundmandens ene storetå op i et dødsbo .. gad vide hvad der ellers ligger og flyder af kropsdele rundt omkring på de danske lofter og pulterkamre? :mellow:

http://jyllands-posten.dk/kultur/historie/ECE9094782/2400-aar-gammel-taa-er-dukket-op-i-afdoed-konservators-rod/

Jeg synes egentlig det mest bizarre ved den historie er at hun tilsyneladende ikke synes det er spor flovt.

Skøre krampe, jeg håber man for princippets skyld ser på muligheden for at give en en bøde, om det så er for usømmelig omgang med ligdele, for ikke at indlevere danekræ, eller hvad der ellers er af paragraffer så må man få gjort forståeligt overfor tilsvarende fjolser at det er ikke bare enormt tihifniis sjovt at man render rundt med ting der tilhører museer.
4
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1818
Likede indlæg: 10280

Indlægaf Wizzze » 22. okt 2016, 20:24

Ondemand skrev:Her gik jeg og troede at jeg kom fra en dysfunktionel familie :nerve:

"Veronica dræbte sin 8-årige søn: Han opdagede hendes affære med bedstefaren"

http://www.bt.dk/udland/veronica-draebte-sin-8-aarige-soen-han-opdagede-hendes-affaere-med-bedstefaren

Advocatus-Diaboli skrev:
wtf.jpg

Tal om tovlige kvindfolk :tie:
Seriøst, hvor mange krydsede forbindelser skal der til på øverste etage, for at komme så langt ud :stoned:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 991
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 9782

Indlægaf Daine » 22. okt 2016, 20:56

Wizzze skrev:
Ondemand skrev:Her gik jeg og troede at jeg kom fra en dysfunktionel familie :nerve:

"Veronica dræbte sin 8-årige søn: Han opdagede hendes affære med bedstefaren"

http://www.bt.dk/udland/veronica-draebte-sin-8-aarige-soen-han-opdagede-hendes-affaere-med-bedstefaren

Advocatus-Diaboli skrev:
wtf.jpg

Tal om tovlige kvindfolk :tie:
Seriøst, hvor mange krydsede forbindelser skal der til på øverste etage, for at komme så langt ud :stoned:

Det har jeg lige brugt to timer på at få at vide ;) Jeg kan anbefale Mens Room :D
2
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
computermus
Kort karma: 56
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 1194

Indlægaf computermus » 22. okt 2016, 21:14

hotlips skrev:
Ondemand skrev:Nå, så dukkede Tollundmandens ene storetå op i et dødsbo .. gad vide hvad der ellers ligger og flyder af kropsdele rundt omkring på de danske lofter og pulterkamre? :mellow:

Jeg synes egentlig det mest bizarre ved den historie er at hun tilsyneladende ikke synes det er spor flovt.

Skøre krampe, jeg håber man for princippets skyld ser på muligheden for at give en en bøde, om det så er for usømmelig omgang med ligdele, for ikke at indlevere danekræ, eller hvad der ellers er af paragraffer så må man få gjort forståeligt overfor tilsvarende fjolser at det er ikke bare enormt tihifniis sjovt at man render rundt med ting der tilhører museer.

Jeg tror man i lige det her tilfælde skal huske på at dengang hvor hendes far arbejdede på museet, var tiden en anden end den er i dag. For det første var det hendes far der tog tåen med hjem, så at give hende en bøde for noget der åbenbart dengang var tilladt, synes jeg virker lidt overdrevet.
Jeg tror desuden ikke på at det ville kunne lade sig gøre i dag, sikkerheden på et museum er i dag meget bedre end det var dengang.
5
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1503
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 13315

Indlægaf kidkomb » 23. okt 2016, 02:08

Advocatus-Diaboli skrev:
wtf.jpg

Jeg er ret sikker på at hun ikke selv er helt i levende live på det billede?
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1503
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 13315

Indlægaf kidkomb » 23. okt 2016, 02:09

hotlips skrev:

Specielt danekræ!

Undskyld, jeg fik virkelig sjove billeder i mit hovede :lol:
4
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 382
Likede indlæg: 2865

Indlægaf Urtekussen » 23. okt 2016, 05:55

Advocatus-Diaboli skrev:
wtf.jpg

Rimelig sejlivede sædceller alligevel!!

Det er en hoax
0
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
cola
Kort karma: 34
Likede indlæg: 516

Indlægaf cola » 23. okt 2016, 10:59

Jeg havde kat på besøg i går, en lille fin kat, som havde øremærke og var fixet. Jeg kørte den ned til et internat, så de kunne skaffe det lille kræ hjem igen.
Her er det så jeg oplever mit WTF?? For selvom det lille kræ har både øremærke og blevet fixet indenfor det sidste år, og katten er knap et år selv. Så er de oplysninger der findes på ejeren forkerte.
Hvordan kan det lade sig gøre, at man glemmer at opdatere ens oplysninger så ens kat kan komme hjem igen, vel at mærke en kat man har betalt for at få fixet og mærket.
Nå men, hvis du mangler en kat og bor i Ålborg, så tjek lige dine oplysninger.
0

Tilbage til "Generelt"