Luksusfælden

Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6816

Re: Luksusfælden

Indlægaf Daine » 18. okt 2016, 19:52

Wizzze skrev:
Daine skrev:Damn, jeg er nok heller ikke med på tirsdag :sur: Jeg skal på bObles-kursus i København.

Er det ikke sådan noget børne legetøj, hvad laver det i en boghandel?

Jep, det er noget pissedyrt børneaktivitetslegetøj, vi er ny forhandler af mærket. Man kan ikke tjene penge på bøger alene i dag :) Og så sender de mig, ufattelig børneglad som jeg jo er :forvirret2: , på legetøjskursus :lol:
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4428

Indlægaf Rosa Espinosa » 22. okt 2016, 18:16

Gik forbi et spillested i forleden. De havde Luksusfælden kørende på tv'et. Oh the irony :D
2
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3268

Indlægaf Hunkat » 22. okt 2016, 18:18

Rosa Espinosa skrev:Gik forbi et spillested i forleden. De havde Luksusfælden kørende på tv'et. Oh the irony :D

"Ronny, synes du nogensinde det er forkert at tage penge fra folk som tydeligvis har en afhængighed?"
"Nah Johnny. Vi viser luksusfælden, hvis de fulgte lidt med så ville de ikke have så mange pengeproblemer. Vi har gjort vores"
"Du er sådan et godt mennesker Ronny"
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Hunkat

Indlægaf Hunkat » 23. okt 2016, 14:37

Der er genudsendelse i aften men jeg ved ikke om jeg skal kigge med. Jeg tror faktisk jeg bliver lidt trist af at se det afsnit. Stakkels pige på 24 med fuldstændig uoverskuelig gæld som vil forfølge hende resten af livet. Det synes jeg var hårdt at se. Og især fordi han var ligeglad med at han trak hende med ned.
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5871

Indlægaf Smiling_Goat » 23. okt 2016, 16:19

Jeg har gjort noget, jeg tror, I vil kunne sætte pris på :D

Min chef bad mig skrive en artikel om, hvordan man optager lån, selvom man er i RKI - en slags "how to". Jeg har skrevet 2 A4-sider, der vel nærmest kan opsumeres med: "Don't do it!"

Jeg tror, der er en overvældende fare for, at min chef bliver en kende skuffet..
4
Brugeravatar
Hunkat

Indlægaf Hunkat » 23. okt 2016, 16:31

Smiling_Goat skrev:Jeg har gjort noget, jeg tror, I vil kunne sætte pris på :D

Min chef bad mig skrive en artikel om, hvordan man optager lån, selvom man er i RKI - en slags "how to". Jeg har skrevet 2 A4-sider, der vel nærmest kan opsumeres med: "Don't do it!"

Jeg tror, der er en overvældende fare for, at min chef bliver en kende skuffet..

Det er da også en absurd forespørgsel. Hvis man er i RKI skal man jo netop IKKE optage lån :stoned:
3
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5871

Indlægaf Smiling_Goat » 23. okt 2016, 17:04

Hunkat skrev:

Det er da også en absurd forespørgsel. Hvis man er i RKI skal man jo netop IKKE optage lån :stoned:

Nej, det var også det, jeg skrev.. Inkl. en guide til hvordan man får overblik over sin økonomi, så man kan betale sin eksisterende gæld af og med tiden komme ud af RKI :fløjt:

Jeg er ikke helt sikker på, hvad min chef har gang i lige nu.
0
Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 41
Likede indlæg: 329

Indlægaf sortkaffe » 24. okt 2016, 18:46

Smiling_Goat skrev:
Hunkat skrev:

Nej, det var også det, jeg skrev.. Inkl. en guide til hvordan man får overblik over sin økonomi, så man kan betale sin eksisterende gæld af og med tiden komme ud af RKI :fløjt:

Jeg er ikke helt sikker på, hvad min chef har gang i lige nu.

inden længe så kan du se din chef i luksusfælden :D
2
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4101

Indlægaf Persnikedy » 25. okt 2016, 13:43

Jeg skal bage kage her til aften, men jeg må ikke spise den da den skal bruges imorgen (hvor den lægges sammen med en creme bestående af appelsin, mascapone og fløde). det er fandme ondt timet af mig selv
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 25. okt 2016, 13:44

Jeg har dog købt ekstra marabou så jeg har til luksusfælden :-D

Håber i andre husker snolder til i aften
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8452

Indlægaf 2SHY » 25. okt 2016, 16:09

Øv jeg har lidt migræne, så jeg er spændt på om jeg må opgive undervejs. Appetitten er ikke så stor, men jeg har dog slik, is, chips, chokolade og kiks lidt hist og pist
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Hunkat

Indlægaf Hunkat » 25. okt 2016, 17:22

http://ekstrabladet.dk/flash/tv3underholdning/luksusfaelden-kom-af-med-det-hus/6366187

Jeg håber det er et godt afsnit, jeg trænger til forargelse for jeg er i mega hormonelt dårligt humør. Alting gør mig muggen lige nu.
*gumler arrigt på chips*
1
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 25. okt 2016, 17:27

Jeg ser det gamle afsnit (hvor er de nu-afsit) og nu er ham faren med som tog penge fra sin datters efterskole opsparings konto.. Han pisser mig af
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Hunkat

Indlægaf Hunkat » 25. okt 2016, 17:32

Jeg ser det afsnit fra sidste uge.

Og hun sad lige og sagde at kæresten havde sagt (når han blev presset nok på at finde et job) at så kunne hun godt stoppe og tag hjemmefra en uges tid for nu gider han hende ikke mere.... :shock: :gisp:
0
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 25. okt 2016, 17:33

Hunkat skrev:Jeg ser det afsnit fra sidste uge.

Og hun sad lige og sagde at kæresten havde sagt (når han blev presset nok på at finde et job) at så kunne hun godt stoppe og tag hjemmefra en uges tid for nu gider han hende ikke mere.... :shock: :gisp:

Ja han var da en perle blandt svin

:fløjt:
0
Fab-Yule-Ous

Tilbage til "Film og TV"