Luksusfælden

Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1109
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 10890

Re: Luksusfælden

Indlægaf Daine » 20. okt 2015, 19:03

2SHY skrev:Var han godt nok begyndt på gymnasiet? Er han ikke for gammel til det?

Jeg må ærligt indrømme, at jeg tænkte det måske lige var at toppe den for ham. Han skulle hellere være begyndt på en erhvervsuddannelse, han er jo nødt til at gøre 'noget mere' efter gymnasiet, det kan jo ikke stå alene.
1
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 415
Likede indlæg: 7101

Indlægaf Persnikedy » 20. okt 2015, 19:04

2SHY skrev:
Persnikedy skrev:
2SHY skrev:Var han godt nok begyndt på gymnasiet? Er han ikke for gammel til det?

Man er aldrig for gammel til uddannelse (Hilsen persnikedy - 29 år som stadig drømmer om uddannelse)

Nej bestemt ikke, men var det ikke bedre han havde taget en HF i den alder?

Ja, der er vel ikke nogen uddannelse hvor det må og skal være gymnasie og ikke hf eller andet tilsvarende
1
Fab-Yule-Ous
Juliet
Kort karma: 10
Likede indlæg: 201

Indlægaf Juliet » 20. okt 2015, 19:04

http://ekstrabladet.dk/tv/luksusfaelden ... er/5787544 er hun blevet kæreste med Carsten i stedet?!? Jeg er jaloux ;)
3
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10979

Indlægaf 2SHY » 20. okt 2015, 19:05

Daine skrev:

Jeg må ærligt indrømme, at jeg tænkte det måske lige var at toppe den for ham. Han skulle hellere være begyndt på en erhvervsuddannelse, han er jo nødt til at gøre 'noget mere' efter gymnasiet, det kan jo ikke stå alene.

Ja altså det tænkte jeg også, men han må vel have et ønske om en uddannelse, der kræver noget gymnasial uddannelse af en eller anden art

Men han var sygemeldt lød det til? Han har vel taget en anden uddannelse først som han måske ikke kunne fortsætte med og skal så "omskoles"? :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 415
Likede indlæg: 7101

Indlægaf Persnikedy » 20. okt 2015, 19:07

Juliet skrev:http://ekstrabladet.dk/tv/luksusfaelden-saadan-gik-det-luna-og-casper/5787544 er hun blevet kæreste med Carsten i stedet?!? Jeg er jaloux ;)

Se det er da en god gave efter programmet :slem:

Og han vil være lastbils chauffør... Det behøver man da ikke gymnasie til :gruble:
2
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 20. okt 2015, 19:08

2SHY skrev:
Daine skrev:

Ja altså det tænkte jeg også, men han må vel have et ønske om en uddannelse, der kræver noget gymnasial uddannelse af en eller anden art

Men han var sygemeldt lød det til? Han har vel taget en anden uddannelse først som han måske ikke kunne fortsætte med og skal så "omskoles"? :gruble:

På EB stod der, at han regnede med at starte som lastbilschauffør nu her engang. Men om det er supplement til SU'en kunne jeg ikke blive klog på.
1
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Juliet

Indlægaf Juliet » 20. okt 2015, 19:09

Persnikedy skrev:
Juliet skrev:http://ekstrabladet.dk/tv/luksusfaelden-saadan-gik-det-luna-og-casper/5787544 er hun blevet kæreste med Carsten i stedet?!? Jeg er jaloux ;)

Overvejer også lidt om jeg skal melde mig, bare for at få Carsten med en stor sløjfe på når jeg har været dygtig og overholdt mit budget :ivrig:
3
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2008
Likede indlæg: 11586

Indlægaf Wizzze » 20. okt 2015, 19:09

Så nu skal han køre lastbil, det var ikke længe det med gymnasie holdt :gruble:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 20. okt 2015, 19:09

Persnikedy skrev:

Og han vil være lastbils chauffør... Det behøver man da ikke gymnasie til :gruble:

Han kan ha fundet ud af at gym var for svært. Altså, jeg ville nødig starte på gym i dag, jeg ville slet ikke kunne falde ind i en skolerytme igen.
2
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10979

Indlægaf 2SHY » 20. okt 2015, 19:15

Jeg snakkede lige kort med min mor. Hun mente også at hende Luna måtte være syg på en eller anden måde. Måske hendes mor har misbrugt et eller andet alkohol eller stoffer så der kan være tale om en mindre hjerneskade?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 20. okt 2015, 19:20

Daine skrev:
Persnikedy skrev:

Han kan ha fundet ud af at gym var for svært. Altså, jeg ville nødig starte på gym i dag, jeg ville slet ikke kunne falde ind i en skolerytme igen.

Kæft jeg skulle fede den i gymnasiet, hvis jeg kom tilbage på skolebænken, men jeg ville ikke overleve byture hver fredag/lørdag, jeg ville falde død om efter et par weekender :lol: :8:
1
Frkm
Kort karma: 5
Likede indlæg: 75

Indlægaf Frkm » 20. okt 2015, 19:51

Har hun boet i Randers? Der kan jo kun lånes i skranken hvis hun er oprettet som låner. Det er hun vel kun hvis hun har boet der. Synes stadig ikke den historie giver mening...
0
Juliet

Indlægaf Juliet » 20. okt 2015, 21:36

Frkm skrev:Har hun boet i Randers? Der kan jo kun lånes i skranken hvis hun er oprettet som låner. Det er hun vel kun hvis hun har boet der. Synes stadig ikke den historie giver mening...

Tror der blev sagt at hun mistede pungen på familiebesøg i Randers. Ved ikke om der kan oprettes låner med sygesikringsbevis eller hvad der er sket.
0
Brugeravatar
BrightEyes
Kort karma: 1
Likede indlæg: 182

Indlægaf BrightEyes » 21. okt 2015, 05:35

Hmmm ikke videre sympatisk hvis historien er sand;
http://realityportalen.dk/rcarticle/dra ... dre-penge/
0
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 21. okt 2015, 06:36

Crookshanks skrev:Ej, men hvor langt var det lige hun var henne i programmet?

Parret har nemlig endnu ikke fået styr på den kæmpe regning til biblioteket, som lød på svimlende 90.000 kroner.– Nej, dem skylder hun stadig. Hun forsøger at få fat i en dame fra betalingskontoret i Randers, men det er åbenbart svært. Og så skal hun snart føde, så vi har haft lidt andet at tænke på.

Så lang tid kan det sku da ikke tage at få fat i en sagsbehandler. Den bøde kommer hun aldrig af med. Den er blevet smidt i en skuffe, og så er den kommet i glemmebogen igen...

Sagde de ikke noget om hun skulle føde i december? :gruble:
Der burde være masser af tid til at forfølge sagen overfor Randers kommune, men ja hun har nok stukket hovedet i busken igen.

Var ham Casper ikke kun 23, skal man tro info i BrightEyes link, så har han da nået lidt af hvert, både boet sammen og været forlovet med en anden, hvor de levede af forældrenes penge, og nu baby med hende strudsen :gruble:
Og lasbil jobet, er så noget kommunalt praktik, det kommer der jo ikke ekstra penge til budgettet af. Jeg har på fornemmelsen at kommer man på genbesøg om et år, så vil der ikke være meget ændret :gruble:
1

Tilbage til "Film og TV"