Luksusfælden

Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4194

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 20. okt 2015, 18:45

Hunkat skrev:
Persnikedy skrev:Da jeg var teen var der nogen i området. I ved... den "slags" familie som bare skred og sked på det hele. Typen som stod og råbte på gaden om natten fordi de var stive. Typen som syndes det var sjovt at lære den yngste at kalde den ældste datter for luder.

Da de fraflyttede lejligheden skulle den renoveres for +50.000kr.

:shock:

Den eneste fraflytningsregning jeg har hørt om der var højere var en nabolejlighed hvor lejeren havde begået selvmord. Mindst en væg blev revet ned og bygget op igen.

Her skulle både køkken og badeværelse rives ned og laves nyt. Det samme med gulve også nye døre oveni.
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 20. okt 2015, 18:46

Wizzze skrev:
Persnikedy skrev:I det mindste forsøge de at få styr på tingene før barnet er født. Jeg gruer for et barn der skal vokse op i kaos

Men hvordan har hende datteren på 4 så ikke levet, altså bortset fra hun ikke sulter :lol:

Ah, havde ikke spottet at der var en der var f'ødt
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 289
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 2875

Indlægaf Fräulein L. » 20. okt 2015, 18:47

Og det var selvfølgelig nødvendigt at stå og skrive på et toilet....
1
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6861

Indlægaf Daine » 20. okt 2015, 18:47

Det viser valget af advokat også. Jeg tror ikke, hun er i stand til at forhandle noget som helst, og at skulle forsøge at få eftegivet gælden kræver også en del arbejde. Her kan hun støtte sig til advokaten (måske overlade noget til vedkommende, hvis det er muligt).
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 20. okt 2015, 18:47

Panton skrev:hun fortjener det ikke, at få den eftergivet. LIgegyldighed skal ikke belønnes

Som sagt jeg tror ikke hun er ligeglad, hun har ikke evnerne.

Jeg kunne godt unde hende det og så håbe på at Casper måske fremover kunne holde hende lidt i ørerne.
4
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Fräulein L.

Indlægaf Fräulein L. » 20. okt 2015, 18:48

Persnikedy skrev:
Wizzze skrev:
Persnikedy skrev:I det mindste forsøge de at få styr på tingene før barnet er født. Jeg gruer for et barn der skal vokse op i kaos

Men hvordan har hende datteren på 4 så ikke levet, altså bortset fra hun ikke sulter :lol:

Jo altså, de fleste 4-årige plejer gerne at være blevet født :D :devil: :devil2: :devil2: :lol:
4
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3328

Indlægaf Hunkat » 20. okt 2015, 18:49

Hm, 10 minutter tilbage.... dobbeltafsnit eller bliver de mon smidt ud?
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 20. okt 2015, 18:49

Fräulein L. skrev:
Persnikedy skrev:
Wizzze skrev:

Jo altså, de fleste 4-årige plejer gerne at være blevet født :D :devil: :devil2: :devil2: :lol:

Nu skal du opføre dig pænt :-D
1
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6861

Indlægaf Daine » 20. okt 2015, 18:49

ShuruQ skrev:
Panton skrev:hun fortjener det ikke, at få den eftergivet. LIgegyldighed skal ikke belønnes

Jeg kunne godt unde hende det og så håbe på at Casper måske fremover kunne holde hende lidt i ørerne.

Hun burde faktisk have en udenforstående som støtteperson. Der kan nemt komme gnidninger mellem hende og Casper.
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 893

Indlægaf Lull » 20. okt 2015, 18:49

Fräulein L. skrev:
Persnikedy skrev:
Wizzze skrev:

Det er i hvert fald rarest for moren, har jeg hørt! :D
3
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 20. okt 2015, 18:50

ShuruQ skrev:

jeg kan sagtens se hvad du mener men jeg tænker bare at fremadrettet virker hun ikke som om hun kan holde teten og dermed vil falde i igen. Derfor under jeg hende det ikke, hun vil ikke ændre sig. Hun virker bare som om at mønstret er så indgroet at end ikke kæresten kan gøre noget
0
Brugeravatar
Fräulein L.

Indlægaf Fräulein L. » 20. okt 2015, 18:50

Persnikedy skrev:
Nu skal du opføre dig pænt :-D

Det gør jeg da altid :engel: :blomst:
1
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 20. okt 2015, 18:50

Lull skrev:
Fräulein L. skrev:
Persnikedy skrev:
Wizzze skrev:

Det er i hvert fald rarest for moren, har jeg hørt! :D

Visse vasse. Nu ikke være så pylret
1
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 20. okt 2015, 18:51

Daine skrev:
ShuruQ skrev:

Hun burde faktisk have en udenforstående som støtteperson. Der kan nemt komme gnidninger mellem hende og Casper.

Helt rigtigt. En form for økonomisk værge :).
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ILY
Kort karma: 9
Likede indlæg: 84

Indlægaf ILY » 20. okt 2015, 18:51

Er det kun mig der synes at baggrunds musikken er lidt forvirret idag høj lav og underlig
(Det kan osse være jeg trænger til søvn)
1
Ja! jeg ved det, min tegnsætning er sikkert forkert og der nok nogle stavefejl. Jeg har lært at leve med det, så kan du osse :kram:

Tilbage til "Film og TV"