Luksusfælden

Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 182
Likede indlæg: 2188

Re: Luksusfælden

Indlægaf Moxy-lady » 24. nov 2015, 20:12

Og hvorfor valgte han at spare på bedøvelsen? Kunne han, ved at spare på sådan noget, bruge de 250 kr på noget andet? Ved ikke hvordan det fungerer når deltagerne får en gave til en specifikt formål.
3
Brugeravatar
BrightEyes
Kort karma: 1
Likede indlæg: 129

Indlægaf BrightEyes » 25. nov 2015, 06:30

Allmost_Famous skrev:For helvede, jeg glemte det igen... :genert: Var det godt? :slem:

Det var et fint nok afsnit - ikke et der fik blodtrykket helt op og ringe, men Carsten var pæn og vennen var pæn :D
0
Brugeravatar
BrightEyes
Kort karma: 1
Likede indlæg: 129

Indlægaf BrightEyes » 25. nov 2015, 06:33

Er det forresten bare mig eller er deltagerne i denne sæson vildt utaknemmelige? Dem sidst der sidder og brokker sig over "kun" af få barberet 200.000 af deres gæld, og nu ham her der sidder og siger at han ville ønske at han aldrig havde været med samtidig med at han fortæller hvordan de halverede tiden til hans gældsfrihed.
2
DenBlødeJyde
Kort karma: 77
Likede indlæg: 896

Indlægaf DenBlødeJyde » 25. nov 2015, 07:59

Hvis det kunne friste piger, så kan jeg afsløre at Morten er på Tinder... :slem:
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 27. nov 2015, 20:15

Udfra en reportage en TV-Avisen kan man spå om at Black Friday med de "knaldgode tilbud" er med til at skabe flere kandidater til Luksusfælden. ForargelsesTV er hermed sikret de næste 10 år ;) .
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3275

Indlægaf Hunkat » 1. dec 2015, 07:05

"Bo og Estelle fra Faxe er gået fra hinanden et utal af gange, siden de for 6 år siden lærte hinanden at kende. De mange opbrud har kostet dyrt, og parret føler ikke længere, at deres økonomi hænger sammen.
Estelle er studerende, og Bo lider af hjerteflimmer og er lige nu sygemeldt. Derfor lever parret udelukkende af offentlig forsørgelse, og det gør det svært at betale de mange regninger.
Gælden er nu vokset til over 1,6 mio. kroner, og parret ejer ingenting. Derfor er Luksusfældens eksperter, Jan Swyrts og Carsten Linnemann, kommet på hårdt arbejde.
Parret er nødt til at ofre alt, hvis eksperterne skal indfri parrets drøm om at blive gældfri. Men det bliver langt fra en nem opgave, da Bo og Estelle har et hav af undskyldninger for ikke at samarbejde. Spørgsmålet er, om det lykkedes eksperterne at trænge igennem og få parret til at indse, at der skal drastiske ændringer til for at styr på deres økonomi."

Hvad er det præcis ved SU og KH at folk ikke forstår at man ikke bare kan købe villa, volvo og vovse?

Nå, men fin forargelse i aften ser det ud til :D
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
ILY
Kort karma: 9
Likede indlæg: 84

Indlægaf ILY » 1. dec 2015, 07:16

ShuruQ skrev:Udfra en reportage en TV-Avisen kan man spå om at Black Friday med de "knaldgode tilbud" er med til at skabe flere kandidater til Luksusfælden. ForargelsesTV er hermed sikret de næste 10 år ;) .

black friday præsenteres i samarbejde med luksusfælden... :ivrig: :ivrig: :ivrig: :ivrig:
3
Ja! jeg ved det, min tegnsætning er sikkert forkert og der nok nogle stavefejl. Jeg har lært at leve med det, så kan du osse :kram:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1144
Likede indlæg: 6738

Indlægaf Wizzze » 1. dec 2015, 13:36

Der har lige været et indslag på amerikansk morgen tv om folks overforbrug, og hvad folk bruge pengene på.

40% af overforbruget ryger på restauranter og spise ude.
23% ryger på kaffe & cafe besøg og små snacks.
"Kun" 15% ryger på shopping / indkøb.

Tror I det er noget af det samme i DK?
Synes det er længe siden vi har set nogen med vildt shoppeforbrug, det har mest været overforbrug på takeaway, dyre boliger osv. vi har set i de sidste sæsoner? :gruble: Det kunne jo godt tyde på et mønster ala det amerikanske?

Vi kan desværre ikke være med i aften, er ude i den vilde natur langt fra internet.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 610
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2579

Indlægaf Fillie » 1. dec 2015, 13:49

ILY skrev:
ShuruQ skrev:Udfra en reportage en TV-Avisen kan man spå om at Black Friday med de "knaldgode tilbud" er med til at skabe flere kandidater til Luksusfælden. ForargelsesTV er hermed sikret de næste 10 år ;) .

black friday præsenteres i samarbejde med luksusfælden... :ivrig: :ivrig: :ivrig: :ivrig:

Okay, det er da så ironisk, som noget kan være. :lol2:
3
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Hunkat

Indlægaf Hunkat » 1. dec 2015, 14:44

Wizzze skrev:Der har lige været et indslag på amerikansk morgen tv om folks overforbrug, og hvad folk bruge pengene på.

40% af overforbruget ryger på restauranter og spise ude.
23% ryger på kaffe & cafe besøg og små snacks.
"Kun" 15% ryger på shopping / indkøb.

Tror I det er noget af det samme i DK?
Synes det er længe siden vi har set nogen med vildt shoppeforbrug, det har mest været overforbrug på takeaway, dyre boliger osv. vi har set i de sidste sæsoner? :gruble: Det kunne jo godt tyde på et mønster ala det amerikanske?

Vi kan desværre ikke være med i aften, er ude i den vilde natur langt fra internet.

Jeg tror ikke det direkte kan overføres, f.eks. er kulturen omkring at spise ude/junkfood en anden end i Danmark (samme med priserne. Hvis det 'kun koster 100 kr. hver gang så gør man det også oftere end når det koster 4-500 kr.)

Jeg tror elektronik er en stor post i Danmark til gengæld. Man kunne jo forsyne et mindre afrikansk land med alle de Ipads der bliver solgt i Danmark.
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10260

Indlægaf icelady » 1. dec 2015, 16:31

Det er sæsonafslutning i aften :(
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4109

Indlægaf Persnikedy » 1. dec 2015, 16:45

icelady skrev:Det er sæsonafslutning i aften :(

Så har det bare at være godt!
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Hunkat

Indlægaf Hunkat » 1. dec 2015, 16:57

Mystisk..... jeg købte chips i går til LF men de er forsvundet. Det må være en julenisse :deer:
5
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6818

Indlægaf Daine » 1. dec 2015, 16:59

Øv jeg er ikke med i aften, der er julekalenderopstart på TV2 og den vil jeg følge i år. Men det lyder som en god afslutning, jeg glæder mig til at læse kommentarerne herinde :D
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4109

Indlægaf Persnikedy » 1. dec 2015, 17:01

http://ekstrabladet.dk/flash/tv3-realit ... ud/5852586

Der bliver rigtig stillet krav i aften :-D
0
Fab-Yule-Ous

Tilbage til "Film og TV"