Luksusfælden

Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 290
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 2877

Re: Luksusfælden

Indlægaf Fräulein L. » 16. feb 2016, 19:07

Sustentaculum skrev:
Fräulein L. skrev:Sorry! Jeg er en uge foran. Kan se at det først er næste uge. Ups :genert:

:8: Nu troede jeg lige - Fik lige hevet kæresten ind til fjernsynet, og så var det bare en genudsendelse! :lol:

Åndskyld!

Jeg er også meget skuffet. Har glædet mig hele dagen :D
1
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 494
Likede indlæg: 1604

Indlægaf Spjaerten » 16. feb 2016, 19:10

1 uge kun :banan:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3346

Indlægaf Hunkat » 16. feb 2016, 19:11

Sidder og ser en af de ældre episoder. Hende som flyttede hele tiden og rejste så snart hun have skrabet to fem-ører sammen.
Hun lyder fuldstændig sådan som jeg forstiller mig Ninka Bernadotte og det er faktisk lidt sørgeligt.
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 853

Indlægaf Daphne » 17. feb 2016, 17:38

Ændrer de koncept i den nye sæson? I min tv-guide på tv'et (Stofa), der bliver der præsenteret 3 personer fra hhv. Odense, Kastbjerg og Frederiksberg. Betyder det at vi skal køre hurtigere igennem de forskellige cases med 20 minutter til hver inkl. reklamer (det kan man jo næsten ikke...), eller bliver de delt op over flere programmer, så der kommer cliff hangers osv. hver eneste uge fremover? Uanset hvad, så er jeg ikke helt sikker på, at jeg vil synes om den ændring, HVIS det er sådan det bliver.
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8524

Indlægaf 2SHY » 17. feb 2016, 18:14

Daphne skrev:Ændrer de koncept i den nye sæson? I min tv-guide på tv'et (Stofa), der bliver der præsenteret 3 personer fra hhv. Odense, Kastbjerg og Frederiksberg. Betyder det at vi skal køre hurtigere igennem de forskellige cases med 20 minutter til hver inkl. reklamer (det kan man jo næsten ikke...), eller bliver de delt op over flere programmer, så der kommer cliff hangers osv. hver eneste uge fremover? Uanset hvad, så er jeg ikke helt sikker på, at jeg vil synes om den ændring, HVIS det er sådan det bliver.

Nah er det ikke bare en teaser for selve sæsonen? :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 853

Indlægaf Daphne » 17. feb 2016, 18:23

2SHY skrev:
Daphne skrev:Ændrer de koncept i den nye sæson? I min tv-guide på tv'et (Stofa), der bliver der præsenteret 3 personer fra hhv. Odense, Kastbjerg og Frederiksberg. Betyder det at vi skal køre hurtigere igennem de forskellige cases med 20 minutter til hver inkl. reklamer (det kan man jo næsten ikke...), eller bliver de delt op over flere programmer, så der kommer cliff hangers osv. hver eneste uge fremover? Uanset hvad, så er jeg ikke helt sikker på, at jeg vil synes om den ændring, HVIS det er sådan det bliver.

Nah er det ikke bare en teaser for selve sæsonen? :gruble:

Det håber jeg, men de skriver ikke, at de byder velkommen til en ny sæson eller et eller andet. De skriver som de plejer, og der plejer de kun at nævne den aktuelle sag. Det er lidt mystisk, men jeg håber virkelig bare at det er en sæson-teaser, for det andet tror jeg bliver for træls.
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1160
Likede indlæg: 6821

Indlægaf Wizzze » 17. feb 2016, 23:34

Første nye afsnit næste uge: Et ord SOSU :klap: :devil:

"Pernille og Dennis, der bor i Gammel Rye ved Silkeborg, har tilsammen syv børn. Og en masse ubetalte børnepenge, fordi kun to af børnene bor fast hos dem.
Samtidig insisterer de på at have to biler, fordi Pernille synes, det bliver for koldt for parrets fælles 2-årige datter, hvis hun skal sidde bag på cyklen de fire kilometer, der er til institutionen.
Dennis har netop købt en playstation og et fladskærms-tv på afbetaling, fordi han mener, han har brug for det til at slappe af, når han kommer fra arbejde. Dennis arbejder som bager, mens Pernille er SOSU-hjælper.
Når deres løn slipper op, låner de af familien, som de efterhånden skylder 84.000 kroner. Det mener parret dog ikke er noget problem. Men Luksusfældens eksperter, Jan Swyrtz og Carsten Linnemann er af en anden opfattelse: Især efter de har talt med Pernilles mor, der har skrevet et brev til hende. Brevet afføder en voldsom reaktion fra Pernille, der råber ’fuck dig’ til eksperterne og forlader regnskabstavlen."
9
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 17. feb 2016, 23:38

Åh jeg tror jeg er nødt til at købe snacks til på tirsdag selvom jeg VIRKELIG ikke bør æde mere crap :blush2:
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 291
Likede indlæg: 4453

Indlægaf Rosa Espinosa » 18. feb 2016, 00:28

Der er hermed sat en alarm på mobilen, så jeg ikke glemmer at se med på tirsdag. Det der skal man da ikke gå glip af.
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Hunkat

Indlægaf Hunkat » 22. feb 2016, 17:33

Igen ser jeg gamle episoder.... en fyr som har en bil han kalder "Tigermis" fordi 'den brummer så fint'. Mette Reismanns ansigtsudtryk når han spiller høj techno er priceless! :D
3
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 22. feb 2016, 17:49

Wizzze skrev:Første nye afsnit næste uge: Et ord SOSU :klap: :devil:

"Pernille og Dennis, der bor i Gammel Rye ved Silkeborg, har tilsammen syv børn. Og en masse ubetalte børnepenge, fordi kun to af børnene bor fast hos dem.
Samtidig insisterer de på at have to biler, fordi Pernille synes, det bliver for koldt for parrets fælles 2-årige datter, hvis hun skal sidde bag på cyklen de fire kilometer, der er til institutionen.
Dennis har netop købt en playstation og et fladskærms-tv på afbetaling, fordi han mener, han har brug for det til at slappe af, når han kommer fra arbejde. Dennis arbejder som bager, mens Pernille er SOSU-hjælper.
Når deres løn slipper op, låner de af familien, som de efterhånden skylder 84.000 kroner. Det mener parret dog ikke er noget problem. Men Luksusfældens eksperter, Jan Swyrtz og Carsten Linnemann er af en anden opfattelse: Især efter de har talt med Pernilles mor, der har skrevet et brev til hende. Brevet afføder en voldsom reaktion fra Pernille, der råber ’fuck dig’ til eksperterne og forlader regnskabstavlen."

Hov, program beskrivelsen er blevet udbygget

Når deres løn slipper op, låner de af familien, som de efterhånden skylder 84.000 kroner. Det mener parret dog ikke er noget problem. Men Luksusfældens eksperter, Jan Swyrtz og Carsten Linnemann er af en anden opfattelse: Især efter de har talt med Pernilles mor, der har skrevet et brev til hende. Brevet afføder en voldsom reaktion fra Pernille, der råber ’fuck dig’ til eksperterne og forlader regnskabstavlen.
Dennis følger efter for at trøste sin kone, men Pernille vil ikke trøstes og slår i stedet ud efter ham. Lykkes det eksperterne at få Pernille til at samarbejde? Og hvordan reagerer parret, når eksperterne afslører, at de manglende børnebidrag er vokset til en skattegæld på langt over 300.000, der betyder farvel til bil og hus?"
3
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 22. feb 2016, 17:50

Av Av, det er ikke sjovt at skylde SKAT, for de kan bare tage, hvis de ikke får.
300K i manglende børnebidrag er godt nok også en del :tie:
0
Brugeravatar
Hunkat

Indlægaf Hunkat » 22. feb 2016, 18:22

:ivrig: :panik: :banan: GLÆDER MIG! :blush2:
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 723
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6871

Indlægaf Daine » 22. feb 2016, 18:24

Årh, jeg glæder mig til i morgen! Det bliver sidste afsnit jeg skal se som gældfri, derefter kandiderer jeg vist næsten selv til LF :D
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 22. feb 2016, 18:26

Jeg tror ikke jeg får behov for slik i morgen. Jeg tror jeg får for travlt til at hamre i tasterne af ren forargelse :love:
0

Tilbage til "Film og TV"