Det er sjældent, jeg ytrer mig negativt om en deltager, fordi jeg forstår, at de ofte er pressede og bare har nogle andre prioriteringer + manglende forståelse for økonomi, og det gør dem ikke til dårlige menneske eller den salgs.
Men hold. nu. op. Hun drev mig til vanvid. Jeg sad flere gange og snerrede af fjernsynet, fordi hun var så afsindigt irriterende. Hvorfor grinede hun hele tiden? "Din økonomi sejler, og det ser virkelig slemt ud".. "Haha okay

"
Hvis hun føler sig udstillet som en "dum tøs" skyldes det sgu nok nærmere det. At hun, ligesom visse udviklingshæmmede mennesker, bare grinede uanset hvad der skete. Det virkede som om, hun havde en fest, mens eksperterne forsøgte at forklare hende, at hun kunne miste alt.
Jeg sad også, under programmet, og overvejede, hvorfor hun turde stille op til det. Hun var selvstændig med meget, direkte kundekontakt, så hendes person var en slags brand. Personer i medierne kan typisk deles op i "idioter" og "idoler," og med en rolle i sådan et program, er det jo ret let at ende i "idiot"-kassen, og så vil folk ikke associeres med ens produkt. Derfor ser man heller ikke, Sidney Lee eller Amalie blive ansat som søjlefigurer for nogle produkter.
Jeg havde faktisk lidt regnet med, at hun ville miste sit job pga. sin medvirken, og det kommer virkelig bag på mig, at hun ikke selv var forberedt på det.