Luksusfælden

Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3383

Re: Luksusfælden

Indlægaf FruDulle » 8. mar 2016, 19:32

Hold nu kæft dame!
1
Whatever
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4428

Indlægaf Rosa Espinosa » 8. mar 2016, 19:32

Persnikedy skrev:
Rosa Espinosa skrev:
Persnikedy skrev:
Sangius skrev:
Persnikedy skrev:
Sangius skrev:
Persnikedy skrev:
LadyFox skrev:Det køkken der ville jeg gerne have!

Ja, der ser dejligt rummeligt ud. Så kunne man sagten lave mad og ikke bare bestille pizza

I kan vel bare låne til det, og købe et nyt køkken?

Vivus f.eks. er da udmærket - her kan du låne 10.000 kr, kvit og frit. ÅOP er så godt nok 730%, men det betyder jo ikke noget lige nu.

Jeg siger go. :)

Hvis jeg kunne så havde jeg. Men bor i en 1værelses på 33m2 med ca 2m2 gulvplads i mit køkken. Selv min elkeddel står i gangen.

Så hvis jeg kunne havde jeg gerne smidt 100.000 efter et drømme køkken :lun:

Bare så længe det ikke er 100.000 med en ÅOP på 730% :8: ;)

Jo da, så kommer jeg bare med i luksusfælden

Carsten "du har en budget post hvor du har købt køkken for 100.000kr til 730% åop"
Mig "Ja?"
Carsten " Hvad fanden tænker du på?"
Mig *Hiver bærbaren frem og viser ham denne tråd* "Jo, jeg skulel jo bruge et sted at lave snacks til når jeg ser luksusfælden oge r på debatten her"

Hvortil Carsten svarer "Det virker som en rigtig god idé, at tage imod råd på så god en side. Den virker MEGET bedre end Jubii debatten". Herefter fader programmet ud, mens man ser Carsten stå med et thumbs up.

og imens speakeren snakker om det næste program der kommer er der et billede af mig og Carsten og Jan der er freezeframede i en hoppende 3-kants highfive
(og ja, jeg ved godt at i alle derude lige når at fnise over 3-kanten, men den er altså sober - denne gang)

Det billede ville jeg så meget have hængende på væggen i en 1:1! Det lyder så smukt :whine:
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5933

Indlægaf LadyFox » 8. mar 2016, 19:32

Virkelig flink udlejer!
3
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6808

Indlægaf Daine » 8. mar 2016, 19:32

Så leger vi :klap:
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 285
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 2868

Indlægaf Fräulein L. » 8. mar 2016, 19:33

Jeg forstår bare ikke, hvordan man kan lade det gå så vidt. Bare at bruge løs. Uden selv at forsøge at få sig et overblik over, hvad man egentlig bruger pengene på. Hvis de havde tænkt dem bare lidt om, må de jo nok kunne have gættet at de bruger alt for mange penge på pizza fx.

Men det er måske igen bare "den nemme løsning" de håber på; Ring efter luksusfælden så løser de nok det hele uden I behøver gøre noget.

Amen jeg forstår det bare ikke!
4
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3383

Indlægaf FruDulle » 8. mar 2016, 19:33

Hølade :gruble:
0
Whatever
computermus
Kort karma: 41
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 893

Indlægaf computermus » 8. mar 2016, 19:34

Okay.. Jeg troede kun det var noget man gjorde som barn. Sad på køkkenbordet. :wacko:
0
Brugeravatar
Muuh
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1270

Indlægaf Muuh » 8. mar 2016, 19:34

Det kan da ikke være udlejers skyld, at de har så meget gæld og tydeligt ikke kan finde ud af at prioritere.

De kan da ikke bare forvente at få nedsat huslejen :tie:
0
Ved ikke at give op nåede selv sneglen Noahs ark
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 875

Indlægaf Lull » 8. mar 2016, 19:34

Fräulein L. skrev:Jeg forstår bare ikke, hvordan man kan lade det gå så vidt. Bare at bruge løs. Uden selv at forsøge at få sig et overblik over, hvad man egentlig bruger pengene på. Hvis de havde tænkt dem bare lidt om, må de jo nok kunne have gættet at de bruger alt for mange penge på pizza fx.

Men det er måske igen bare "den nemme løsning" de håber på; Ring efter luksusfælden så løser de nok det hele uden I behøver gøre noget.

Tror du ikke bare de håber at gaven er et års forbrug af pizzaer? :D
4
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4098

Indlægaf Persnikedy » 8. mar 2016, 19:34

Rosa Espinosa skrev:
Persnikedy skrev:
Rosa Espinosa skrev:
Persnikedy skrev:
Sangius skrev:
Persnikedy skrev:
Sangius skrev:
Persnikedy skrev:
LadyFox skrev:Det køkken der ville jeg gerne have!

Ja, der ser dejligt rummeligt ud. Så kunne man sagten lave mad og ikke bare bestille pizza

I kan vel bare låne til det, og købe et nyt køkken?

Vivus f.eks. er da udmærket - her kan du låne 10.000 kr, kvit og frit. ÅOP er så godt nok 730%, men det betyder jo ikke noget lige nu.

Jeg siger go. :)

Hvis jeg kunne så havde jeg. Men bor i en 1værelses på 33m2 med ca 2m2 gulvplads i mit køkken. Selv min elkeddel står i gangen.

Så hvis jeg kunne havde jeg gerne smidt 100.000 efter et drømme køkken :lun:

Bare så længe det ikke er 100.000 med en ÅOP på 730% :8: ;)

Jo da, så kommer jeg bare med i luksusfælden

Carsten "du har en budget post hvor du har købt køkken for 100.000kr til 730% åop"
Mig "Ja?"
Carsten " Hvad fanden tænker du på?"
Mig *Hiver bærbaren frem og viser ham denne tråd* "Jo, jeg skulel jo bruge et sted at lave snacks til når jeg ser luksusfælden oge r på debatten her"

Hvortil Carsten svarer "Det virker som en rigtig god idé, at tage imod råd på så god en side. Den virker MEGET bedre end Jubii debatten". Herefter fader programmet ud, mens man ser Carsten stå med et thumbs up.

og imens speakeren snakker om det næste program der kommer er der et billede af mig og Carsten og Jan der er freezeframede i en hoppende 3-kants highfive
(og ja, jeg ved godt at i alle derude lige når at fnise over 3-kanten, men den er altså sober - denne gang)

Det billede ville jeg så meget have hængende på væggen i en 1:1! Det lyder så smukt :whine:

Jeg må da ud og have det der køkken så (i min 33m2 lejlighed) så jeg kan komme med i programmet og få en kopi af billedet selv
1
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4428

Indlægaf Rosa Espinosa » 8. mar 2016, 19:34

Åh åh, to biler.
2
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6808

Indlægaf Daine » 8. mar 2016, 19:34

FruDulle skrev:Hølade :gruble:

De får en tur i høet :slem:
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Muuh
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1270

Indlægaf Muuh » 8. mar 2016, 19:35

Rosa Espinosa skrev:Åh åh, to biler.

Virker virkelig til at de har lært noget :nej: :rulle:
1
Ved ikke at give op nåede selv sneglen Noahs ark
Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 285
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 2868

Indlægaf Fräulein L. » 8. mar 2016, 19:35

Lull skrev:
Fräulein L. skrev:Jeg forstår bare ikke, hvordan man kan lade det gå så vidt. Bare at bruge løs. Uden selv at forsøge at få sig et overblik over, hvad man egentlig bruger pengene på. Hvis de havde tænkt dem bare lidt om, må de jo nok kunne have gættet at de bruger alt for mange penge på pizza fx.

Tror du ikke bare de håber at gaven er et års forbrug af pizzaer? :D

Haha :klap: Jo, det ville da ikkekomme bag på mig :lol:
0
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10257

Indlægaf icelady » 8. mar 2016, 19:35

Der kommer nok en løsning. :gruble:

eller

Det kræver man skal erkende man har været ansvarsløs og ligeglad. :gruble:

Ej, men jeg forstår det heller ikke. Og da slet ikke, når der er børn involveret.
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Film og TV"