Hunkat skrev:Persnikedy skrev:Rosa Espinosa skrev:Persnikedy skrev:http://www.bt.dk/film-og-tv/jan-fra-luksusfaelden-havde-historisk-stor-gaeld-saadan-gaar-det-ham-i-dag
Det er faktisk lidt ærgerlig, det han fortæller med at de presser deltagerne. Jeg ville stadig synes det var et godt program, selvom deltagerne ikke græd eller blev sure. Var det ikke også musiklærerne som sagde det samme?
Det har deltagerne vist sagt i et par år at de bliver presset utrolig meget. Og jeg tror på dem at Luksusfælden virkelig presser på, og jeg er helt enig med dig om at det er unødvendigt
Desværre tror jeg også efterhånden erfaringen er at de er nødt til at trykke på nogle knapper som gør ondt, ellers fortsætter folk bare i samme spor med lukkede øjne og ører.
Men altså, nogle gange synes jeg også de vælge den 'emotionelle løsning', breve fra familien f.eks. Det ville jeg heller ikke bryde mig om.
Tænker måske også mere på det som sker når kameraet er slukket, eller når de står og skal snakke til kameraet. Der er vel en som stiller spørgsmål og der tænker jeg, at de måske bliver presset lidt.