Luksusfælden

Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 939
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8515

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 8. mar 2016, 19:59

Nå jeg ender nok med at skulle gense det på søndag for at fange alt det jeg ikke fattede :lol:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 289
Likede indlæg: 4441

Indlægaf Rosa Espinosa » 8. mar 2016, 20:00

2SHY skrev:Ham sønnen ligner altså en der er for gammel til at juble over en Lalandiatur

Det tænkte jeg også :lol: Men nu har de også lige droppet deres digital-tv, så skal der måske ikke så meget til for at gøre en teenager glad.
4
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2072

Indlægaf Tibbler » 8. mar 2016, 20:00

Persnikedy skrev:
Tibbler skrev:
Persnikedy skrev:Hvor mange mon "nogle" er når vi snakekr pizza dage? :gruble:

Det var hjemmelavet pizza

Ja, men hvpr mange er nogle når det før var 26 pizzaer om måneden fordelt på 2-3 personer.

Mandag: Calzone med skinke
Tirsdag: pizza med pepperoni
onsdag: calzone med spaghetti og kødsovs
torsdag: Pizza med pølser, løg og bacon
Fredag: Calzone med skinke
Lørdag: Calzone med skinke - for den er altså god!
Søndag: Stegt flæsk med løg, og persillesovs
6
Frkm
Kort karma: 5
Likede indlæg: 75

Indlægaf Frkm » 8. mar 2016, 20:00

Wizzze skrev:
Frkm skrev:Troede lige hun sagde at hun blev helt varm i underlivet :nerve: :puke:

Stop nu, vi kan ikke klare mere :lol:

Sorry :lol: :genert:
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 8. mar 2016, 20:00

2SHY skrev:Ham sønnen ligner altså en der er for gammel til at juble over en Lalandiatur

Ja, men omvendt, hun snakkede at hendes søn havde plaget om det i 8 år eller lignende, hvis han har ventet så længe kan det godt være det lige gav mere jubel en normalt hos en teen :gruble:.
Senest rettet af ShuruQ 8. mar 2016, 20:02, rettet i alt 1 gang.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1158
Likede indlæg: 6812

Indlægaf Wizzze » 8. mar 2016, 20:00

Persnikedy skrev:Næste uge... damn!

Den lyder godt nok speciel :gruble:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 426
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6046

Indlægaf LadyFox » 8. mar 2016, 20:00

Hvis man ikke får fødselsdagsgaver og den slags, spændende oplevelser, så er Lalandia vel mere end super.
3
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 720
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6863

Indlægaf Daine » 8. mar 2016, 20:00

Det er positivt, at han har taget et ekstra job, det blev han ikke bedt om.
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 8. mar 2016, 20:01

Persnikedy skrev:
Frkm skrev:
Persnikedy skrev:Den dreng giiider godt nok ikke være der

Havde de ikke en dreng i børnehave? Der skulke hentes? Ham der kunne da selv køre hjem...

Jo det var vist ham der ville have disko sko. Så den store må være en fra tidligere

Ja for jeg så også lige drengen der og tænkte "Disko sko? Hvor gammel er han lige og i hvor store størrelser laves de sko?"
1

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2072

Indlægaf Tibbler » 8. mar 2016, 20:01

computermus skrev:
Tibbler skrev:
computermus skrev:Hun virker temmelig fornærmet. Men der er altså mange andre der enten tager bus ,tog eller har en ordning med at køre sammen med kollegaer. Så der er da muligheder .

Det havde jeg altså også været. Det er ham, der er en økonomisk røvbanan - og så får han bilen, og hun skal med cykel og bus. Totalt urimeligt.

Altså nødvendigt, men urimeligt...

Sandt nok at han har været en økonomisk tåbe, men på den anden side set så synes jeg at hun har begået en bommert eller flere, ved at tage de lån for ham.
Hun burde have sagt nej fra starten.

Helt enig - Jeg fatter slet ikke hun gider ham. Han er et omvandrende nigeriabrev
5
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 8. mar 2016, 20:01

Har i allesammen forårskuller? Tilbage over bæltestedet :lol:.
4
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1158
Likede indlæg: 6812

Indlægaf Wizzze » 8. mar 2016, 20:05

Wizzze skrev:

Ej vel :8: :tie: :rulle:

"Jan er 41, men lever som en teenager. Han deler en lejlighed i København med en ven og bruger sine weekender på byture.
De weekender, hvor han ikke forsøger at jonglere livet som weekendfar for sin store dreng i Nordjylland og sønnen på to år, der bor i Norge. Jan betaler ikke sine kreditorer, og nu er gælden vokset så meget, at han slår rekord. Mette Reissmann kan konstatere, at han er den enlige deltager i "Luksusfældens" historie, der har den største misligholdte gæld. På intet mindre end 15.600 kroner hver eneste måned.
Gælden står i skærende kontrast til Jans behov for at feste: For på et enkelt år har han brugt 33.000 på at gå i byen. Da "Luksusfældens" ekspert Carsten Linnemann viser ham, hvor mange kreditorer, han kunne have betalt for det, han har drukket op, går det op for Jan, at han er havnet i en ond cirkel, hvor han går i byen for at drukne sorgerne over økonomien. Men byturene udhuler Jans budget, så han har brug for at gå endnu mere i byen.
Og festlighederne får konsekvenser. Jan må nemlig indse, at de betyder, at han ikke har råd til at rejse til Norge for at se sin lille søn, så meget som han har gjort hidtil. Men er Jan villig til at sadle om og leve et voksenliv med fokus på sine sønner i stedet for det vilde liv på de københavnske barer?"
6
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2714

Indlægaf Urtekussen » 8. mar 2016, 20:07

Hun lignede hende den glade dame fra natholdet
icelady skrev:"Og jeg glæder mig til de nye udfordringer."

Og alt imens var hendes ansigtsudtryk bare SÅ negativt :lol:
0
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
computermus
Kort karma: 44
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 913

Indlægaf computermus » 8. mar 2016, 20:07

2SHY skrev:
Persnikedy skrev:
Frkm skrev:
Persnikedy skrev:Den dreng giiider godt nok ikke være der

Havde de ikke en dreng i børnehave? Der skulke hentes? Ham der kunne da selv køre hjem...

Jo det var vist ham der ville have disko sko. Så den store må være en fra tidligere

Ja for jeg så også lige drengen der og tænkte "Disko sko? Hvor gammel er han lige og i hvor store størrelser laves de sko?"

Drengen der ønskede sig disko sko, det var ham på 7 år . Men at en far kan få sig selv ti at sige til sin lille dreng, at han ikke har råd til fødselsdagsgave, det går altså over min forstand. Han kunne have nøjedes med at sige " Nu må vi lige se , når vi nærmer os din fødselsdag" .
6
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 8. mar 2016, 20:10

Wizzze skrev:
Wizzze skrev:

Ej vel :8: :tie: :rulle:

"Jan er 41, men lever som en teenager. Han deler en lejlighed i København med en ven og bruger sine weekender på byture.
De weekender, hvor han ikke forsøger at jonglere livet som weekendfar for sin store dreng i Nordjylland og sønnen på to år, der bor i Norge. Jan betaler ikke sine kreditorer, og nu er gælden vokset så meget, at han slår rekord. Mette Reissmann kan konstatere, at han er den enlige deltager i "Luksusfældens" historie, der har den største misligholdte gæld. På intet mindre end 15.600 kroner hver eneste måned.
Gælden står i skærende kontrast til Jans behov for at feste: For på et enkelt år har han brugt 33.000 på at gå i byen. Da "Luksusfældens" ekspert Carsten Linnemann viser ham, hvor mange kreditorer, han kunne have betalt for det, han har drukket op, går det op for Jan, at han er havnet i en ond cirkel, hvor han går i byen for at drukne sorgerne over økonomien. Men byturene udhuler Jans budget, så han har brug for at gå endnu mere i byen.
Og festlighederne får konsekvenser. Jan må nemlig indse, at de betyder, at han ikke har råd til at rejse til Norge for at se sin lille søn, så meget som han har gjort hidtil. Men er Jan villig til at sadle om og leve et voksenliv med fokus på sine sønner i stedet for det vilde liv på de københavnske barer?"

WHAT!? :8: :nerve:
1

Tilbage til "Film og TV"