Luksusfælden

Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8533

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 22. mar 2016, 14:20

Rosa Espinosa skrev:
2SHY skrev:
Rosa Espinosa skrev:
Persnikedy skrev:
2SHY skrev:
Rosa Espinosa skrev:
2SHY skrev:Jeg er med :) Jeg sidder i skrivende stund og overvejer om jeg skulle bage lidt kage til formålet :gruble:

Selvfølgelig skal du det :gogo: Og hvis du kunne låne nogle penge af andre, for at kunne bage den kage, så ville det være helt perfekt! :D

Er det ikke nok at jeg er på røven økonomisk, lejer mig ind hos mutti og nasser af hendes køleskab for at bage kage? :genert:

Du må heller tage et kvik lån for at være sikker :-D

Der er jeg altså enig. Og husk at du skal køre ned og købe ingredienserne. Selv hvis du kun bor 5 min. væk. Du må under ingen omstændigheder få frisk luft eller bevæge dig!

Så er jeg nødt til at køre hen og tanke først. Lige nu hvor det er dyrest :slem:

Husk at købe smøger også. Og hvis du ikke ryger, så begynd på det. Du ved at du skal vælge mellem dem og katten :lol:

Mon ikke det vil veje tungere at købe dem for netop ikke at ryge dem og i stedet smide dem ud eller give dem til andre? :gruble: Mine indkøb af slik i vilde mængder burde kunne kompensere for rygning :lol:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1167
Likede indlæg: 6837

Indlægaf Wizzze » 22. mar 2016, 14:30

Vi overvejer købepizza for lizzom at sætte stemningen :D
4
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4225

Indlægaf Persnikedy » 22. mar 2016, 15:45

2SHY skrev:
Rosa Espinosa skrev:
2SHY skrev:
Rosa Espinosa skrev:
Persnikedy skrev:
2SHY skrev:
Rosa Espinosa skrev:
2SHY skrev:Jeg er med :) Jeg sidder i skrivende stund og overvejer om jeg skulle bage lidt kage til formålet :gruble:

Selvfølgelig skal du det :gogo: Og hvis du kunne låne nogle penge af andre, for at kunne bage den kage, så ville det være helt perfekt! :D

Er det ikke nok at jeg er på røven økonomisk, lejer mig ind hos mutti og nasser af hendes køleskab for at bage kage? :genert:

Der er jeg altså enig. Og husk at du skal køre ned og købe ingredienserne. Selv hvis du kun bor 5 min. væk. Du må under ingen omstændigheder få frisk luft eller bevæge dig!

Så er jeg nødt til at køre hen og tanke først. Lige nu hvor det er dyrest :slem:

Husk at købe smøger også. Og hvis du ikke ryger, så begynd på det. Du ved at du skal vælge mellem dem og katten :lol:

Mon ikke det vil veje tungere at købe dem for netop ikke at ryge dem og i stedet smide dem ud eller give dem til andre? :gruble: Mine indkøb af slik i vilde mængder burde kunne kompensere for rygning :lol:

De skal nemlig ikke rygers, du skal bare sidde med en imellem fingrene imens du shopper på nettet :-D
1
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 22. mar 2016, 15:45

Wizzze skrev:Vi overvejer købepizza for lizzom at sætte stemningen :D

Mmmmm, købe pizza :savl:
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 22. mar 2016, 16:02

Jeg er i krig med en masse appelsincupcakes :gogo: Jeg mangler lige at få de sidste ud af ovnen og lavet noget frosting dertil :savl:
2

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6893

Indlægaf Daine » 22. mar 2016, 16:13

Jeg ser med hvis jeg husker at slukke for dvd-afspilleren :D
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 902

Indlægaf Lull » 22. mar 2016, 16:27

2SHY skrev:
Rosa Espinosa skrev:
2SHY skrev:
Rosa Espinosa skrev:
Persnikedy skrev:
2SHY skrev:
Rosa Espinosa skrev:

Og husk at købe cola, nu du er på tanken. Ikke noget med at købe den billige i supermarkedet!
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 22. mar 2016, 16:39

Ah men for fanden! Jeg bliver aldrig god nok kandidat til Luksusfælden inden aftenens afsnit :trist:
0

Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 22. mar 2016, 17:55

2SHY skrev:Ah men for fanden! Jeg bliver aldrig god nok kandidat til Luksusfælden inden aftenens afsnit :trist:

Billede
1
Fab-Yule-Ous
Marott
Kort karma: 86
Likede indlæg: 408

Indlægaf Marott » 22. mar 2016, 18:07

Wizzze skrev:Vi overvejer købepizza for lizzom at sætte stemningen :D

Og det siger du efter, at jeg har været fornuftig og spist rugbrød efter træning :baah:
0
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 231
Likede indlæg: 1407

Indlægaf Filipai » 22. mar 2016, 18:33

2SHY skrev:Jeg er i krig med en masse appelsincupcakes :gogo: Jeg mangler lige at få de sidste ud af ovnen og lavet noget frosting dertil :savl:

Okay. Det er jo destiny, for jeg vil vildt gerne bage appelsin cupcakes til en påskefrokost fredag. Såååeeeh, blev de gode? Så stik lige en opskrift.. :D

Jeg skal selvfølgelig nok overtrække mit dankort for at købe øko appelsiner, bare lige for at holde stilen :afro:
1
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 22. mar 2016, 18:51

8 min!!
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6893

Indlægaf Daine » 22. mar 2016, 18:52

Damn, jeg er midt i et find-den-dirty-bomb-NU afsnit og jeg ved ikke om jeg når at blive færdig til kl 20. Jeg er jo NØDT til at vide, om vi kan forvente en Luksusfælden i næste uge :D
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2091

Indlægaf Tibbler » 22. mar 2016, 18:54

Jeg har lavet popcorn, manden har serveret kold Cola - Jeg er klar :D
2
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1916

Indlægaf Purple Haze » 22. mar 2016, 18:56

Tibbler skrev:Jeg har lavet popcorn, manden har serveret kold Cola - Jeg er klar :D

Popcorn :love2:
4
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Film og TV"