Luksusfælden

Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8452

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 3. sep 2015, 10:18

ILY skrev:
2SHY skrev:Jeg tror snart vi har tømt hele Luksusfælden tråden på Jubii :) Jeg har i hvert fald fået delt nogle links ud derovre :)

og jeg siger tak og bukker :dance: :banan: neejjjjj extra seje smileys

Velbekomme :) Der er bestemt ikke dårligt her :klap:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1144
Likede indlæg: 6737

Indlægaf Wizzze » 3. sep 2015, 10:21

ILY skrev:
2SHY skrev:Jeg tror snart vi har tømt hele Luksusfælden tråden på Jubii :) Jeg har i hvert fald fået delt nogle links ud derovre :)

Ja @Patrick forkæler os, vi kan få næsten lige hvad vi peger på :love:

Og se en Lene smiley :kaffe:
:lol:

Mon vi også kan finde en Sosu-smiley? :gruble:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
ILY
Kort karma: 9
Likede indlæg: 84

Indlægaf ILY » 3. sep 2015, 10:52

Wizzze skrev:
ILY skrev:

Ja @Patrick forkæler os, vi kan få næsten lige hvad vi peger på :love:

Og se en Lene smiley :kaffe:
:lol:

Mon vi også kan finde en Sosu-smiley? :gruble:

Med fantasi er alt muligt
0
Ja! jeg ved det, min tegnsætning er sikkert forkert og der nok nogle stavefejl. Jeg har lært at leve med det, så kan du osse :kram:
Brugeravatar
Emixa
Kort karma: 0
Likede indlæg: 4

Indlægaf Emixa » 3. sep 2015, 16:57

Så kom jeg også herover. Tak 2shy :worship:

. Luksusfælden er bare ikke det samme uden jeres skønne kommentarer. det er desværre alt for sjældent at jeg får set luksusfælden når de sender det om tirsdagen og kan være med til at kommentere.

Jeg har ikke set tirsdagens afsnit, men udfra jeres kommentarer handler det mere om manden og egotrip end der er et kæmpe overforbrug man kan blive forarvet over, som ellers var tilfældet i næste uge.
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10259

Indlægaf icelady » 3. sep 2015, 17:16

Emixa skrev:Så kom jeg også herover. Tak 2shy :worship:

. Luksusfælden er bare ikke det samme uden jeres skønne kommentarer. det er desværre alt for sjældent at jeg får set luksusfælden når de sender det om tirsdagen og kan være med til at kommentere.

Jeg har ikke set tirsdagens afsnit, men udfra jeres kommentarer handler det mere om manden og egotrip end der er et kæmpe overforbrug man kan blive forarvet over, som ellers var tilfældet i næste uge.

Velkommen til :D

Og du har ganske ret; det er manden, der er omdrejningspunktet for forargelsen i tirsdagens afsnit. Han var godt nok ikke lige den type, jeg ville indgå i et forhold med.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 4. sep 2015, 06:56

Næste gang, lyder kompliceret, men med lav forargelsesfaktor :gruble:

"Jaqueline er perfektionist og har styr på både økonomi og karriere. Det har hendes kæreste, Søren, bestemt ikke. Rodehovedet Søren og UG-pigen Jaqueline er et ulige match, og Sørens laden-stå-til overfor blandt andet en gæld fra et kuldsejlet firma er blevet for meget for Jaqueline. Så nu har hun bedt Luksusfælden om at hjælpe hende med at få orden på sin kæreste og hans økonomi. Luksusfældens eksperter finder hurtigt ud af, at det ikke kun er Søren, der skal have en opsang. For med lange lister over, hvad Søren må og hvad han ikke må, skal Jaqueline overveje, om hun kan give slip på kontrollen og stoppe med at bebrejde sin kæreste. Eksperterne sætter hårdt ind, da Søren for første gang i mange år skal stå ansigt til ansigt med sin forretningspartner, som han længe har været bitter på. Og så skal parret beslutte, om de vil fortsætte med at være kærester og dermed have fælles økonomi, eller om eksperterne skal lægge separate budgetter for et kuldsejlet parforhold."
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3274

Indlægaf Hunkat » 4. sep 2015, 07:05

Wizzze skrev:Næste gang, lyder kompliceret, men med lav forargelsesfaktor :gruble:

"Jaqueline er perfektionist og har styr på både økonomi og karriere. Det har hendes kæreste, Søren, bestemt ikke. Rodehovedet Søren og UG-pigen Jaqueline er et ulige match, og Sørens laden-stå-til overfor blandt andet en gæld fra et kuldsejlet firma er blevet for meget for Jaqueline. Så nu har hun bedt Luksusfælden om at hjælpe hende med at få orden på sin kæreste og hans økonomi. Luksusfældens eksperter finder hurtigt ud af, at det ikke kun er Søren, der skal have en opsang. For med lange lister over, hvad Søren må og hvad han ikke må, skal Jaqueline overveje, om hun kan give slip på kontrollen og stoppe med at bebrejde sin kæreste. Eksperterne sætter hårdt ind, da Søren for første gang i mange år skal stå ansigt til ansigt med sin forretningspartner, som han længe har været bitter på. Og så skal parret beslutte, om de vil fortsætte med at være kærester og dermed have fælles økonomi, eller om eksperterne skal lægge separate budgetter for et kuldsejlet parforhold."

Jeg forestiller mig vi kan få noget forargelse ud af hvordan hun pisker den stakkels mand og millimeterstyrer alt i hjemmet og/eller hans totale manglende forståelse på at man ikke både kan blæse og have mel i munden.

Men det bliver jo selvfølgelig svært at toppe de to første afsnit.
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
MissDitte
Kort karma: 75
Likede indlæg: 482

Indlægaf MissDitte » 7. sep 2015, 10:28

Og nu fandt jeg også herind. Jeg ville jo have været med i sidste uge, fordi jeg kender det par der var med. Med ego-tripper-manden og det kommende barn. Og jeg kender hans forældre. Og jeg var villig til at sladre om alt :D

Det kom ikke bag på mig, da de fortalte, at de skulle i Luksusfælden.

Hun har termin midt i oktober og det er en pige, hvilket ikke er så godt, for Tobias ville gerne have haft en dreng.

Mht de penge han havde lånt ud (den måned med de 13000) så er det fordi han har taget et barn til sig, hvis mor har endnu mindre overskud og moren skulle bruge nogle penge. De var kærester da barnet var lille. Han er ikke far til hende, men de har hende hver anden weekend og prøver at hjælpe moren. Altså bortset fra, at han ikke har pengene, er de dog brugt til noget medmenneskeligt :)
1
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 7. sep 2015, 10:38

MissDitte skrev:Og nu fandt jeg også herind. Jeg ville jo have været med i sidste uge, fordi jeg kender det par der var med. Med ego-tripper-manden og det kommende barn. Og jeg kender hans forældre. Og jeg var villig til at sladre om alt :D

Hun har termin midt i oktober og det er en pige, hvilket ikke er så godt, for Tobias ville gerne have haft en dreng.

Mht de penge han havde lånt ud (den måned med de 13000) så er det fordi han har taget et barn til sig, hvis mor har endnu mindre overskud og moren skulle bruge nogle penge. De var kærester da barnet var lille. Han er ikke far til hende, men de har hende hver anden weekend og prøver at hjælpe moren. Altså bortset fra, at han ikke har pengene, er de dog brugt til noget medmenneskeligt :)

Uhhhhh inside Info, we like.
Det lyder meget prisværdigt, men han vil dele med en ex men ikke nuværende kæreste :gruble:
Er han så stor voksenbaby som det gav indtryk af? Og det temperament :8:
0
Brugeravatar
Stars
Kort karma: 32
Likede indlæg: 607

Indlægaf Stars » 7. sep 2015, 10:56

Wizzze skrev:
MissDitte skrev:Og nu fandt jeg også herind. Jeg ville jo have været med i sidste uge, fordi jeg kender det par der var med. Med ego-tripper-manden og det kommende barn. Og jeg kender hans forældre. Og jeg var villig til at sladre om alt :D

Uhhhhh inside Info, we like.
Det lyder meget prisværdigt, men han vil dele med en ex men ikke nuværende kæreste :gruble:
Er han så stor voksenbaby som det gav indtryk af? Og det temperament :8:

Men det var vel for barnets skyld og ikke for ex'ens?
Altså - når jeg har været så large overfor MIN ex med manglende børnebidrag, har det da været for, at der var penge til, at han kunne købe mad til ungerne, når han havde dem på samvær (og tøj mv. til den fastboende)
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3274

Indlægaf Hunkat » 7. sep 2015, 11:31

Ej, er han virkelig så usympatisk at han dødseriøst har sagt at han hellere ville have en dreng? Ej, det lyder virkelig ikke charmerende.
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
MissDitte
Kort karma: 75
Likede indlæg: 482

Indlægaf MissDitte » 7. sep 2015, 11:42

Altså han er jo en typisk socialklasse 5. Mænd er bedre, kvinder skal arbejde, bajere og bøvede kommentarer.

Han har ytret ønske om en dreng ja. Han har jo 2 piger i forvejen. Men jeg hører også om kvinder der især efter 2 drenge ønsker sig en pige. Så om det er specielt usympatisk ved jeg ikke.

Temperamentet til gengæld, er meget usympatisk! Og barnagtigt. Men altså han ER et barn i meget voksen størrelse.

Og hun er glad for ham. Jeg tror ikke hun kommer fra noget bedre eller ville finde noget bedre, hvis hun forlod ham. Nogle kvinder tiltrækkes jo åbenbart af den slags mænd.
1
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8452

Indlægaf 2SHY » 8. sep 2015, 10:17

Jeg skal til faglig temaaften om funktionelle lidelser, så jeg må se om jeg kan optage det eller om jeg må vente til det ligger på TV3 Play og så ellers læse alle jeres guldkorn
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 8. sep 2015, 11:38

Jeg har FRI i aften, dvs. kæresten er til tøseaften, så jeg har sofa og remote for mig selv, og ingen at kæmpe med guffet om :D

Er der nogen gode slik tilbud man skal være bekendt med?
1
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Persnikedy » 8. sep 2015, 15:03

Jeg har is til i aften og noget halvtorn marmelade som jeg vil forsøge at bruge som topping. Gad vide om det komemr til at smage godt. Men uanset hvad, så har jeg jo is og kan grave lidt nedenunder toppingen :savl:
1
Fab-Yule-Ous

Tilbage til "Film og TV"