Luksusfælden

Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2068

Re: Luksusfælden

Indlægaf Tibbler » 19. apr 2016, 19:01

Persnikedy skrev:Truede de lige med en flad i næste uge? :-D
Shop amok og busbøder

Tror det var veninden - eller hvem hun nu havde med, som sagde det
1
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8464

Indlægaf 2SHY » 19. apr 2016, 19:01

ShuruQ skrev:
Persnikedy skrev:Truede de lige med en flad i næste uge? :-D
Shop amok og busbøder

Det gjorde de. Og udfra den korte instruktion vil jeg gerne være den der giver hende den. Gerne så hårdt at pudderet står rundt om ørerne på hende :-D.

Jeg ser for mig sådan en støvsky af alt for mørk pudder :lol:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4131

Indlægaf Persnikedy » 19. apr 2016, 19:02

Rosa Espinosa skrev:
Persnikedy skrev:
Wizzze skrev:
Persnikedy skrev:
Wizzze skrev:
Rosa Espinosa skrev:
Wizzze skrev:
Tux skrev:
2SHY skrev:Åh neeeeeeej.... ikke mere Amalie :trist:

Kan vi så ikke alle blive enige om råkneppe eller voldkneppe. Bolle er ord som børn bruger, ikke voksne mennesker... Med mindre vi snakker om mad så er melboller, boller med smør også videre velkommende

Det vedtages hermed. Fra nu af skal kun ordet "voldkneppe" anvendes i Luksusfælden. Hørt hørt.

Der er da også en eller 2 af eksperterne hvor det ord godt kunne bruges :fløjt:
2
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4430

Indlægaf Rosa Espinosa » 19. apr 2016, 19:03

Persnikedy skrev:
Rosa Espinosa skrev:
Persnikedy skrev:
Wizzze skrev:
Persnikedy skrev:
Wizzze skrev:
Rosa Espinosa skrev:
Wizzze skrev:
Tux skrev:

Kan vi så ikke alle blive enige om råkneppe eller voldkneppe. Bolle er ord som børn bruger, ikke voksne mennesker... Med mindre vi snakker om mad så er melboller, boller med smør også videre velkommende

Det vedtages hermed. Fra nu af skal kun ordet "voldkneppe" anvendes i Luksusfælden. Hørt hørt.

Der er da også en eller 2 af eksperterne hvor det ord godt kunne bruges :fløjt:

Hørt hørt :slem:
1
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 19. apr 2016, 19:04

Øv det er så trist det med fogeden :(

Hov det var i øvrigt mit indlæg nr 4000 :lol:
3

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1150
Likede indlæg: 6745

Indlægaf Wizzze » 19. apr 2016, 19:05

Næste gang :tie:

"Camilla repræsenterer med sine kun 22 år den dybt forgældede femtedel af de danske unge mellem 18 og 30 år, der skylder over 100.000 kroner. Camilla frygter nu, at hendes gæld kommer til at sætte en stopper for fremtidsdrømmen om at blive tandklinikassistent.
Derfor har hun bedt "Luksusfældens" eksperter, Mette Reissmann og Carsten Linnemann, om at redde hende ud af gælden og hjælpe hende med at få styr på sit forbrug. For Camilla bruger alle sine penge på makeup, tøj, smykker, smøger og byture. De ubetalte regninger har hobet sig op, og familien er dybt bekymret.
Hendes far kunne ikke sove om natten, da hun boede hjemme, fordi rudekuverterne i postkassen blev flere og flere. Camillas søster, der har styr på sin økonomi holder for, når Camilla ikke har flere penge og bare vil i byen. Og det er hun godt og grundigt træt af. Da eksperterne dykker ned i Camillas økonomi, opdager de en tendens, der effektivt hindrer hende i at komme på fode igen. For Camilla mener ikke, hun har råd til at betale for at bruge de aarhusianske busser. Derfor kalkulerer hun med ikke at købe billet. Det kan betale sig, synes hun. Men det viser sig, at Camilla efterhånden har oparbejdet en gæld for busbøder på intet mindre end 30.000. Det svarer til 82 månedskort!
Der skal tænkes kreativt, hvis eksperterne skal redde Camillas økonomi. For Camilla har ingenting af værdi - blot en masse tøj og minderne om byturene."

Må vi slå hende allerede nu?
5
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Rosa Espinosa

Indlægaf Rosa Espinosa » 19. apr 2016, 19:06

22 år kun!!!
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2376

Indlægaf Juki » 19. apr 2016, 19:09

Wizzze skrev:Næste gang :tie:

"Camilla repræsenterer med sine kun 22 år den dybt forgældede femtedel af de danske unge mellem 18 og 30 år, der skylder over 100.000 kroner. Camilla frygter nu, at hendes gæld kommer til at sætte en stopper for fremtidsdrømmen om at blive tandklinikassistent.
Derfor har hun bedt "Luksusfældens" eksperter, Mette Reissmann og Carsten Linnemann, om at redde hende ud af gælden og hjælpe hende med at få styr på sit forbrug. For Camilla bruger alle sine penge på makeup, tøj, smykker, smøger og byture. De ubetalte regninger har hobet sig op, og familien er dybt bekymret.
Hendes far kunne ikke sove om natten, da hun boede hjemme, fordi rudekuverterne i postkassen blev flere og flere. Camillas søster, der har styr på sin økonomi holder for, når Camilla ikke har flere penge og bare vil i byen. Og det er hun godt og grundigt træt af. Da eksperterne dykker ned i Camillas økonomi, opdager de en tendens, der effektivt hindrer hende i at komme på fode igen. For Camilla mener ikke, hun har råd til at betale for at bruge de aarhusianske busser. Derfor kalkulerer hun med ikke at købe billet. Det kan betale sig, synes hun. Men det viser sig, at Camilla efterhånden har oparbejdet en gæld for busbøder på intet mindre end 30.000. Det svarer til 82 månedskort!
Der skal tænkes kreativt, hvis eksperterne skal redde Camillas økonomi. For Camilla har ingenting af værdi - blot en masse tøj og minderne om byturene."

:nerve:
1
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1150
Likede indlæg: 6745

Indlægaf Wizzze » 19. apr 2016, 19:09

Rosa Espinosa skrev:
Persnikedy skrev:
Wizzze skrev:
Persnikedy skrev:
Wizzze skrev:
Rosa Espinosa skrev:
Wizzze skrev:
Tux skrev:

Råpule ? :gruble:
En gang I fremtiden vil nogen falde over denne tråd, og tænke, hvad helvede så de på :lol:
Senest rettet af Wizzze 19. apr 2016, 19:15, rettet i alt 1 gang.
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 19. apr 2016, 19:11

Wizzze skrev:Næste gang :tie:

Slå?

Tror du ikke det er mere nyttigt at tage hendes hoved og slå det ind i væggen gentagne gange i forsøget på at hamre lidt fornuft ind i det.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Rosa Espinosa

Indlægaf Rosa Espinosa » 19. apr 2016, 19:12

Wizzze skrev:
Rosa Espinosa skrev:
Persnikedy skrev:
Wizzze skrev:
Persnikedy skrev:
Wizzze skrev:
Rosa Espinosa skrev:
Wizzze skrev:
Tux skrev:

Råpule ? :gruble:
En gang I fremtiden vil nogle folder over denne tråd, og tænke, hvad helvede så de på :lol:

Men på den anden side, så er det jo et program på Tv3 og så vil det virke normalt :D
0
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2712

Indlægaf Urtekussen » 19. apr 2016, 19:14

Urtekussen skrev:Hvorfor er hun kun på SU, hvis hun læser til kontorassistent?
Som 26-årig burde hun da være berettiget til elevløn, endda voksenelevløn.
(Og så kan hun få a-kasse og fagforening for 95,-/måned, hvis hun ikke har andet arbejde. Så det lidt hun ville kunne kradse ind som studiemedarbejder, ville blive slugt af fagforening og a-kasse-bidrag).

Og børn får man altid råd til.
Vi har to, og bruger max 4000/måned på mad og husholdning

Ingen?
0
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10208

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. apr 2016, 19:15

2SHY skrev:Jeg er videre til TV2 med fogedbesøg

Og jeg venter på, at det nye afsnit af "Spis og spar" bliver tilgængeligt på nettet.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 19. apr 2016, 19:15

DetSorteCirkus skrev:
2SHY skrev:Jeg er videre til TV2 med fogedbesøg

Og jeg venter på, at det nye afsnit af "Spis og spar" bliver tilgængeligt på nettet.

Er det godt? Jeg har ikke set det endnu
0

Brugeravatar
Rosa Espinosa

Indlægaf Rosa Espinosa » 19. apr 2016, 19:16

Urtekussen skrev:
Urtekussen skrev:Hvorfor er hun kun på SU, hvis hun læser til kontorassistent?
Som 26-årig burde hun da være berettiget til elevløn, endda voksenelevløn.
(Og så kan hun få a-kasse og fagforening for 95,-/måned, hvis hun ikke har andet arbejde. Så det lidt hun ville kunne kradse ind som studiemedarbejder, ville blive slugt af fagforening og a-kasse-bidrag).

Og børn får man altid råd til.
Vi har to, og bruger max 4000/måned på mad og husholdning

Ingen?

Mon SU'en er til en HG? Den skal man bruge først ikke?
0

Tilbage til "Film og TV"