Luksusfælden

godtnavn
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1231

Re: Luksusfælden

Indlægaf godtnavn » 24. maj 2016, 18:36

Daine skrev:Det er første gang jeg har set eksperterne gå så meget til en, det er næsten helt befriende at se at de godt KAN tage bladet fra munden.

Glæder mig til at se, hvad der var positivt - som så ikke var det alligevel.

Var det ikke bare det med rygning?
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2389

Indlægaf Juki » 24. maj 2016, 18:36

computermus skrev:
2SHY skrev:Så hun kan "ikke huske det"? Jeg tror jeg ville vide det hvis jeg havde lavet dokumentfalsk

Jeg er også sikker på at jeg ville vide det hvis jeg havde lavet dokumentfalsk,men jeg tror at du kan være i en ond cirkel der gør at du egentlig godt ved at det du gør/har gjort er ulovligt, og alligevel lukke af for det og på den måde gøre dig selv endnu mere stresset end du er i forvejen.
At hun efter alt at dømme ikke har haft det nemt i sit liv indtil nu, gør nok at hun forsøger at holde kortene meget tæt til kroppen. Og endnu engang får jeg den tanke at det nok ikke er så smart at melde andre til Luksusfælden, uagtet at man vil det allerbedste for personen.Det kan snarere få dem til at lukke fuldstændig af og slå totalt bak end det bliver den opvågning man så gerne så de fik.

De laver næppe et program med en der ikke er indforstået med det. At hun så evt. fortryder er noget andet.
3
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 894

Indlægaf Lull » 24. maj 2016, 18:36

Jeg tror Gert er nice to have :slem:
4
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 940
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8517

Indlægaf 2SHY » 24. maj 2016, 18:37

computermus skrev:
2SHY skrev:Så hun kan "ikke huske det"? Jeg tror jeg ville vide det hvis jeg havde lavet dokumentfalsk

Jeg er også sikker på at jeg ville vide det hvis jeg havde lavet dokumentfalsk,men jeg tror at du kan være i en ond cirkel der gør at du egentlig godt ved at det du gør/har gjort er ulovligt, og alligevel lukke af for det og på den måde gøre dig selv endnu mere stresset end du er i forvejen.
At hun efter alt at dømme ikke har haft det nemt i sit liv indtil nu, gør nok at hun forsøger at holde kortene meget tæt til kroppen. Og endnu engang får jeg den tanke at det nok ikke er så smart at melde andre til Luksusfælden, uagtet at man vil det allerbedste for personen.Det kan snarere få dem til at lukke fuldstændig af og slå totalt bak end det bliver den opvågning man så gerne så de fik.

Jo det er jeg med på. Og jeg synes heller ikke den bedste taktik er at melde andre til programmet. Men der er ingen der har holdt en pistol for hendes tinding trods alt, så hun har haft mulighed for at takke nej til at deltage. Hun ville ikke være den første der trak stikket undervejs
Senest rettet af 2SHY 24. maj 2016, 18:39, rettet i alt 1 gang.
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10305

Indlægaf icelady » 24. maj 2016, 18:38

Hvis en af de andre eksperter er syg, kan Gert sagtens træde til :D
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 6814

Indlægaf Wizzze » 24. maj 2016, 18:39

Lull skrev:Jeg tror Gert er nice to have :slem:

Nu mangler vi vist bare Pelle Hvengård, så har vi et dating program :lol:
4
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 311
Likede indlæg: 5765

Indlægaf Animi » 24. maj 2016, 18:39

Juki skrev:
computermus skrev:

De laver næppe et program med en der ikke er indforstået med det. At hun så evt. fortryder er noget andet.

De sender vidst nogen repræsentanter ud nogen dage før inden kommer og filmer. Jeg kan også kun forestille mig at der skal underskrives noget, så ja, på en eller anden måde må hun have givet sit samtykke.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4213

Indlægaf Persnikedy » 24. maj 2016, 18:39

icelady skrev:Hvis en af de andre eksperter er syg, kan Gert sagtens træde til :D

Han ser så rar ud. Sådan rigtig omsogsfuld.

Heller ham end she who must not be named
2
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 311
Likede indlæg: 5765

Indlægaf Animi » 24. maj 2016, 18:40

Gerts facebook indbakke kommer til at være fyldt, når programmet er slut :lol:
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 24. maj 2016, 18:40

Persnikedy skrev:
icelady skrev:Hvis en af de andre eksperter er syg, kan Gert sagtens træde til :D

Han ser så rar ud. Sådan rigtig omsogsfuld.

Heller ham end she who must not be named

Mette :shock:?
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2072

Indlægaf Tibbler » 24. maj 2016, 18:41

Animi skrev:Gerts facebook indbakke kommer til at være fyldt, når programmet er slut :lol:

Ikke hvis plejedatteren stadig bor der
6
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 894

Indlægaf Lull » 24. maj 2016, 18:41

Tibbler skrev:
Animi skrev:Gerts facebook indbakke kommer til at være fyldt, når programmet er slut :lol:

Man behøver jo ikke være hjemme hos ham :D
3
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 940
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8517

Indlægaf 2SHY » 24. maj 2016, 18:41

Tibbler skrev:

:lol: Nej! Det kunne i hvert fald være nok til at jeg ville springe over!
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4213

Indlægaf Persnikedy » 24. maj 2016, 18:43

Så er Jan sur
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 24. maj 2016, 18:43

Jeg får lyst til at vende hende på hovedet så hende mund så ud som om den smilte.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.

Tilbage til "Film og TV"