Hunkat skrev:Hvem er den dame i brillereklamen?
Jeg følger ikke med i danske skuespillere men hun ligner min kollega vildt meget.
Iben hjele
https://www.google.dk/webhp?hl=en&tab=w ... ben+hjejle
Hunkat skrev:Hvem er den dame i brillereklamen?
Jeg følger ikke med i danske skuespillere men hun ligner min kollega vildt meget.
Persnikedy skrev:Jeg tror lidt at det er fordi hun er bange for at miste kontrollen ogsp tænker på at daffe istedet, for det har hun kontrol over
Tibbler skrev:Wizzze skrev:Var det ikke 425.000 der var i gæld?
Hvis firmagælden kun er 150k delt over 2 så er der jo ikke meget gæld, hvad er så resten af det han skylder ??
Det var vel det, han betaler 7000,- af hver måned til.
Garfield skrev:Er @Wizzze egentlig eneste mand i tråden?
Fru Sunshine skrev:Jeg er lidt spændt på, hvad hun bliver så sur over.
Wizzze skrev:Tibbler skrev:Wizzze skrev:Var det ikke 425.000 der var i gæld?
Hvis firmagælden kun er 150k delt over 2 så er der jo ikke meget gæld, hvad er så resten af det han skylder ??
Det var vel det, han betaler 7000,- af hver måned til.
Men hvor kom den fra, kontokort, kvicklån eller??
Tibbler skrev:Persnikedy skrev:Jeg tror lidt at det er fordi hun er bange for at miste kontrollen ogsp tænker på at daffe istedet, for det har hun kontrol over
Hun binder sig jo også til han - eller hans økonomi bliver afhænging af, at hun bliver i forholdet indtil gælden er betalt.
Det må da være lidt skræmmende, at vide, at hvis han får sit budget lagt fælles med hendes, og hun om et stykke tid stopper forholdet, vil han nok ikke kunne overholde de aftaler eksperterne laver for ham/dem.
Ballademager skrev:Shit, der er fart på i denne tråd. Kan slet ikke følge med
Wizzze skrev:Daine skrev:ILY skrev:Daine skrev:Wizzze skrev:Daine skrev:Har brændt hånden, så læser mest i aften. Men hun skræmmer mig lidt, for havde jeg en vatnisse som ham til kæreste ville jeg lyde præcis ligeså mor agtig. Ikke særlig sjovt at tænke på ...øv øv
Vi mangler en puste på av´en smiley
Tak![]()
Hvis det ikke var fordi jeg skulle læse med herinde, havde jeg ringet til min mor og fået noget medynk. Men sidder med den ene hånd i vand, den anden holder/skriver på iPad = ingen fri hænder til telefon.
av hvad pokker har du lavet
Chai latte. Hældte kogende vand ud over min hånd i stedet for i glasset![]()
Men fik da lavet chai'en færdig og den smager godt ...
Endnu en Luksusfælde skade med kogende vand, nu stopper I altså og passer lidt på!! Vi skal ikke have lig på bordet herinde (undtagen økonomiske lig)
Daine skrev:Garfield skrev:Er @Wizzze egentlig eneste mand i tråden?
Njaa ... mand og mand ...