Luksusfælden

Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1742
Likede indlæg: 9945

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 30. aug 2016, 14:53

Daine skrev:
Wizzze skrev:
Daine skrev:Så er der kun 3 1/2 time tilbage! Husk at få købt lidt snask af den ene eller anden art :)

Der er også stadig tid til at gå shopamok med dankortet, så man rigtig kan sidde og nikke genkendende til tingene i aften. Jeg kunne feks godt bruge et tip til, hvordan jeg undgår at shoppe hver måned på CDON ... :genert:

Klippe kortet?? Det er sååååå længe siden vi har set dem snippe et kort eller to :D

Klippe det?!? :gisp: Jamen jeg har jo BRUG for kortet!!

Men er det klippet, kan du jo ikke bruge det, så ingen CDON shopping = problem solved :devil:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 943
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 9379

Indlægaf Daine » 30. aug 2016, 14:57

Wizzze skrev:
Daine skrev:
Wizzze skrev:
Daine skrev:Så er der kun 3 1/2 time tilbage! Husk at få købt lidt snask af den ene eller anden art :)

Der er også stadig tid til at gå shopamok med dankortet, så man rigtig kan sidde og nikke genkendende til tingene i aften. Jeg kunne feks godt bruge et tip til, hvordan jeg undgår at shoppe hver måned på CDON ... :genert:

Klippe kortet?? Det er sååååå længe siden vi har set dem snippe et kort eller to :D

Klippe det?!? :gisp: Jamen jeg har jo BRUG for kortet!!

Men er det klippet, kan du jo ikke bruge det, så ingen CDON shopping = problem solved :devil:

Jooo ... Det kan jeg faktisk godt. Tallene kan stadig aflæses, selvom kortet er klippet :D Jeg kan dem muligvis også i hovedet :genert:

Men nu vil jeg gøre som jeg selv anbefalede, nemlig gå ned og hente snask. Jeg har fået en ubændig trang til popcorn :love:
1
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 364
Likede indlæg: 5890

Indlægaf Persnikedy » 30. aug 2016, 15:09

Jeg har så meget lyst til is, men dovenskabet fortæller mig at jeg jo har en terry's chocolate orange som næsten tigger om at blive smovset i forargelse
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 30. aug 2016, 15:13

Hvis der forresten er nogle af jer der ikke har prøvet en Terry's Chocolate Orange så burde i se om ikke den kan skaffes fra storbritanien. Skal tante Oda derover? jamen få hende til at tage en ekstra kuffert med og fyld den op med disse herligheder.
Eller i luksusfældens ånd... flyv derover og køb en. De er det værd.

Forestil dig at du spiser marabou med appelsin, men istedet for er det uden knas og med endnu mere appelsin smag.
Også er den formet som en appelsin, og man spiser appelsin både så det er da næsten som at være sund... næsten
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 326
Likede indlæg: 4578

Indlægaf Lemonella » 30. aug 2016, 16:12

Vi har Magnum is og popcorn. Der ligger vist også et par P-tærter tilbage i æsken. :D
Jeg snupper så en kop kaffe med Bailey i.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 135
Likede indlæg: 1426

Indlægaf girl_beat » 30. aug 2016, 16:15

Lemonella skrev:Vi har Magnum is og popcorn. Der ligger vist også et par P-tærter tilbage i æsken. :D
Jeg snupper så en kop kaffe med Bailey i.

Det må være luksus(fælde?)menuen :love:
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1123
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10422

Indlægaf 2SHY » 30. aug 2016, 16:58

Jeg har en pose click mix, popcorn, is og vindruer liggende men jeg regner dog ikke med at tage hul på det hele.

Jeg overvejer lige pt at køre ind på arbejde efter min arbejdsbærbar som backup til hvis min egen går død ligesom den har gjort de sidste par gange jeg har brugt den :gruble: Selvom det ville være i Luksusfældens ånd så vil jeg sgu være træt af at skulle ud og købe en ny hvis den ikke kan reddes
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 943
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 9379

Indlægaf Daine » 30. aug 2016, 17:00

2SHY skrev:Jeg har en pose click mix, popcorn, is og vindruer liggende men jeg regner dog ikke med at tage hul på det hele.

Jeg overvejer lige pt at køre ind på arbejde efter min arbejdsbærbar som backup til hvis min egen går død ligesom den har gjort de sidste par gange jeg har brugt den :gruble: Selvom det ville være i Luksusfældens ånd så vil jeg sgu være træt af at skulle ud og købe en ny hvis den ikke kan reddes

Lyder fornuftigt med en backup :gogo:
0
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1742
Likede indlæg: 9945

Indlægaf Wizzze » 30. aug 2016, 17:03

Har investeret i de nye Oreo med jordbær, kanelgifler, superflyers, mini Daim og sour Stjernemix, Det er vel premiere :lol:
Det ender sikkert alligevel med, at vi sidder med hagen på gulvet, og slet ikke får guffet noget af det :D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 30. aug 2016, 17:08

Der er "opvarmnings afsnit" igang nu.. og 50 min til det nye :banan:

Jeg kom forresten i tanke om at jeg da har noget chokolade ganach i køleskabet, det giver jo en glimrende varm kakao med sådan en skefuld i en kop varm mælk
0
Fab-Yule-Ous
Oveditlevsen
Kort karma: 24
Likede indlæg: 585

Indlægaf Oveditlevsen » 30. aug 2016, 17:12

Købe nye mobiltelefoner og sælge dem brugt... :gisp:
0
OsCoccygis
Kort karma: 15
Likede indlæg: 352

Indlægaf OsCoccygis » 30. aug 2016, 17:13

Jeg overvejer om jeg virkelig skal lette r.... og få handlet lidt til aftenens afsnit :genert:
0
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 342
Likede indlæg: 5524

Indlægaf Rosa Espinosa » 30. aug 2016, 17:13

Nårh ja, det er i dag. Awesome :banan:
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1123
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10422

Indlægaf 2SHY » 30. aug 2016, 17:16

Daine skrev:
2SHY skrev:Jeg har en pose click mix, popcorn, is og vindruer liggende men jeg regner dog ikke med at tage hul på det hele.

Lyder fornuftigt med en backup :gogo:

Indtil videre har jeg min iPad som backup men det kommer jo slet ikke til at gå lige så hurtigt som på den bærbar. Nu prøver jeg lige i dag og så må jeg se om jeg kan finde et sted der kan fikse den uden at rippe kontoen
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 89
Likede indlæg: 1186

Indlægaf Lull » 30. aug 2016, 17:19

Wizzze skrev:Det er tirsdag, men ikke hvilken som helst tirsdag!
Der tirsdagen hvor Luksusfælden starter igen!! :banan: :klap:

Så husk i aften foregår livet i sofaen foran fjerneren eller ´puteren eller hvor du nu ser med. Og så er det igen tilladt at tirsdags slikke :-D

http://www.tv3.dk/luksusfaelden/linda-f ... t-den-igen

http://www.tv3.dk/luksusfaelden/luksusf ... -ikke-mere

Er du nu heeeelt sikker - eller skal vi igennem 3 ugers teasing, som med sæsonafslutningen? :devil2: :devil2: :devil2:
1

Tilbage til "Film og TV"