Luksusfælden

Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4194

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 6. sep 2016, 18:18

Okay... Tid til opsumering

Rasmus skylder penge til bla. briller til moderens xkærestes x kone. Mor mener at hun har overøfrt men så fandt de vist ikke ud af det

Rasmus skylder penge til alle telefirmaer i dk. Han siger fordi han bla købte til mor og mors xkærestes børn. Og mor vil kun kendes ved 2. Rasmus har svært ved at sige nej, ifølge mor, og køber telefoner til andre

Han siger han var glad for at bo i kbh men mor siger han hadede det. Han flytter meget rundt og er nu tømmerlærling

eller?
3
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6861

Indlægaf Daine » 6. sep 2016, 18:18

Jøsses, det er forvirrende.

Men altså, hvis man er så stor en lystløgner som det bliver lagt op til han er - hvorfor i alverden så melde sig til LF? Programmet har kørt i mange sæsoner, han burde da kende til konceptet. Mon han har været så fokuseret på at de skal trylle gælden væk, at han har glemt de roder i hans økonomi?
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Dr_bp
Kort karma: 58
Likede indlæg: 561

Indlægaf Dr_bp » 6. sep 2016, 18:19

Allmost_Famous skrev:Den mor der... :tie:

Ja! Hun er usympatisk,

Kæft, det er synd for ham. Han bor i plejefamilie, og de 2 (!) måneder han bor hos sin mor, stifter han massiv gæld, men moderen 'kender kun til 2 telefoner og et par briller'. :stoned:

Den dreng har brug for en krammer, noget omsorg og en masse struktur. Jeg kan næsten ikke holde ud at se LF i dag :trist:
11
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 6. sep 2016, 18:19

Daine skrev:Jøsses, det er forvirrende.

Men altså, hvis man er så stor en lystløgner som det bliver lagt op til han er - hvorfor i alverden så melde sig til LF? Programmet har kørt i mange sæsoner, han burde da kende til konceptet. Mon han har været så fokuseret på at de skal trylle gælden væk, at han har glemt de roder i hans økonomi?

Måske tror han selv han er the shit til at lyve
2
Fab-Yule-Ous
OsCoccygis
Kort karma: 15
Likede indlæg: 345

Indlægaf OsCoccygis » 6. sep 2016, 18:19

icelady skrev:
OsCoccygis skrev:Og så bliver de to uvenner, det er da vist det mest forvirrende afsnit jeg endnu har set :nerve: :panik:

Og vi er kun 1/3 henne i programmet. :D

Spørgsmålet er om vi bliver klogere eller mere forvirret af de sidste 2/3 :stoned:
1
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8506

Indlægaf 2SHY » 6. sep 2016, 18:20

Daine skrev:Jøsses, det er forvirrende.

Det kunne han sikkert godt satse på. Det er set før i hvert fald at det kommer bag på deltagerne, at der også skal ydes og ofres noget
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 6. sep 2016, 18:20

Wizzze skrev:Vi fatter minus herhjemme :forvirret:

Hvor mange ex´er har moderen haft og hvor hvor mange af dem har sønner købt telefoner til? :stoned:

Jeg er også stået af. Men efter hvad jeg har fanget indtil nu har hun da været vidt omkring :stoned:.

Der er godt nok mange løse ender og jeg må altså indrømme at jeg heller ikke har den største tiltro til mor Anne-Marie :gruble:, håber noget af forvirringen bliver udredet.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 6. sep 2016, 18:21

Er det kun på min bærbar at debatten er langsom af helveds til? er vi FOR aktive?
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1155
Likede indlæg: 6798

Indlægaf Wizzze » 6. sep 2016, 18:21

Hele debatten sidder lige nu og ligner store spørgsmålstegn :lol:
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6861

Indlægaf Daine » 6. sep 2016, 18:21

Dr_bp skrev:

Ja! Hun er usympatisk,

Kæft, det er synd for ham. Han bor i plejefamilie, og de 2 (!) måneder han bor hos sin mor, stifter han massiv gæld, men moderen 'kender kun til 2 telefoner og et par briller'. :stoned:

Den dreng har brug for en krammer, noget omsorg og en masse struktur. Jeg kan næsten ikke holde ud at se LF i dag :trist:

Eller også har han brug for et los i røven. Det må resten af programmet næsten afgøre.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10267

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. sep 2016, 18:21

Ingen af dem virker videre skarpe. Derfor tvivler jeg også på, at han faktisk er lærling.
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2072

Indlægaf Tibbler » 6. sep 2016, 18:22

Dr_bp skrev:

Ja! Hun er usympatisk,

Jeg bliver altså også mere bekymret end forarget af afsnittet indtil videre.
3
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 6. sep 2016, 18:23

Hvad er det for noget med en plejefamilie? Det har jeg ikke lige fanget?
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 6. sep 2016, 18:23

Så er vi klar igen
0

Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 6. sep 2016, 18:23

Dr_bp skrev:

Ja! Hun er usympatisk,

Jeg sidder og har det på samme måde. Det er muligt han er lystløgner, noget kunne tyde på det, man har selv et ansvar også, men hans kår har nok heller ikke været optimale og det kan muligvis forklare lysten til at lyve/pynte på sandheden og jeg får altså ondt af ham :trist:.
4
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.

Tilbage til "Film og TV"