Luksusfælden

Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1105

Re: Luksusfælden

Indlægaf girl_beat » 6. sep 2016, 18:35

girl_beat skrev:
Wizzze skrev:Du går op i hvordan du ser ud??? Kæresten var lige ved at få cola ud af næsen :8:
:D

Der er seriøst noget galt med hans virkelighedsopfattelse :8
Senest rettet af girl_beat 6. sep 2016, 18:42, rettet i alt 2 gange.
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4216

Indlægaf Persnikedy » 6. sep 2016, 18:36

Jeg mangler simpelthen ord idag... Thank god for gifs
1
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 291
Likede indlæg: 4463

Indlægaf Rosa Espinosa » 6. sep 2016, 18:36

Kefir!!! :love:

Billede
3
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
godtnavn
Kort karma: 214
Likede indlæg: 1237

Indlægaf godtnavn » 6. sep 2016, 18:36

Rosa Espinosa skrev:Troede ikke nogen have leksikons mere. Der kan man bare se. Man lærer noget hver dag.

Min bedstemor har, og slår jævnligt op i dem. Hun har givet mig lyst til at have leksikon :genert:
1
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3349

Indlægaf Hunkat » 6. sep 2016, 18:36

godtnavn skrev:
Lull skrev:
Daine skrev:Det lyder da ikke holdbart at været ansat et sted der ikke vil kontaktes vedr LF. Det tvivler jeg sgu da på nogen ville nægte! Måske nok at blive nævnt ved navn, men ikke at komme med oplysninger?

Men får man ikke løn, når man er i lære og så får firmaet refunderet lønnen under skoleophold?

Og har i øvrigt aldrig oplevet nogen med så mange special aftaler, men sine arbejdspladser!

Grundforløb får man vidst kun su, det er først de senere skoleforløb man får løn under. Tror jeg :gruble:

Men ville man ikke registrer en ansat, løn eller ej, i sin virksomhed, så sådan noget som forsikring dækker når han fiser rundt og lavet ikke-videre-specificerede-ting?

I don't get this! Jeg håber lidt det er dobbeltafsnit.
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1165
Likede indlæg: 6828

Indlægaf Wizzze » 6. sep 2016, 18:36

Allmost_Famous skrev:Det her afsnit af Luksusfælden er næsten lige så forvirrende som at se Pretty Little Liars :stoned:

Der er endnu flere historier at holde rede på, end i Game of Thrones :lol:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8526

Indlægaf 2SHY » 6. sep 2016, 18:36

Rosa Espinosa skrev:Troede ikke nogen have leksikons mere. Der kan man bare se. Man lærer noget hver dag.

Hvis det er dem i baggrunden, så er det bare sådan det lokale på Golf Hotellet er dekoreret. Vi har holdt en del fødselsdage og bryllupsdage for min mormor og morfar i det lokale :) Det er faktisk ganske hyggeligt i "Biblioteket"
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Marott
Kort karma: 86
Likede indlæg: 408

Indlægaf Marott » 6. sep 2016, 18:37

Jeg har leksikons stående :-D
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10290

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. sep 2016, 18:37

Jeg tvivler stærkt på, at han har evnerne til at klare optagelseskravene til Teknisk Skole. Det er ikke længere noget, man bare tilmelder sig.
Og selv hvis han er kommet ind, virker det usandsynligt, at et firma lige har valgt ham som lærling, når man tænker på, hvor mange ansøgninger de får.
2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 291
Likede indlæg: 4463

Indlægaf Rosa Espinosa » 6. sep 2016, 18:37

godtnavn skrev:

Min bedstemor har, og slår jævnligt op i dem. Hun har givet mig lyst til at have leksikon :genert:

Måske du kan købe dem af aftenens deltager? Du kan betale med et par briller eller en telefon.
1
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 6. sep 2016, 18:38

Leksika :fløjt:.
3
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
OsCoccygis
Kort karma: 15
Likede indlæg: 345

Indlægaf OsCoccygis » 6. sep 2016, 18:38

Hunkat skrev:
godtnavn skrev:
Lull skrev:
Daine skrev:Det lyder da ikke holdbart at været ansat et sted der ikke vil kontaktes vedr LF. Det tvivler jeg sgu da på nogen ville nægte! Måske nok at blive nævnt ved navn, men ikke at komme med oplysninger?

Men får man ikke løn, når man er i lære og så får firmaet refunderet lønnen under skoleophold?

Og har i øvrigt aldrig oplevet nogen med så mange special aftaler, men sine arbejdspladser!

Grundforløb får man vidst kun su, det er først de senere skoleforløb man får løn under. Tror jeg :gruble:

Men ville man ikke registrer en ansat, løn eller ej, i sin virksomhed, så sådan noget som forsikring dækker når han fiser rundt og lavet ikke-videre-specificerede-ting?

I don't get this! Jeg håber lidt det er dobbeltafsnit.

Med mindre han går lige om et øjeblik, og de derfor dropper at forsøge at hjælpe ham :fløjt:
1
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2393

Indlægaf Juki » 6. sep 2016, 18:38

Tiden er ved at rinde ud.. Kom nu med opklaringen! Svesken på disken!

Jeg håber godt nok for ham Rasmus at de kommer frem til en løsning.
4
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6882

Indlægaf Daine » 6. sep 2016, 18:38

godtnavn skrev:
Lull skrev:

Det kommer vist nok an på ansættelsesforholdet. Eller det gjorde ihf for mig dengang jeg blev uddannet. Jeg var i mesterlære og fik elevløn alle 4 år, men om det også gælder for eks tømreuddannelsen aner jeg ikke. Jeg var i detailbranchen.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8526

Indlægaf 2SHY » 6. sep 2016, 18:39

For underholdningsværdien håber jeg på et dobbelt afsnit. For Rasmus (og til dels mutti) håber jeg der snart kommer en fornuftig løsning
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:

Tilbage til "Film og TV"