Luksusfælden

Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1161
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10815

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 13. sep 2016, 19:11

BrightEyes skrev:
Wizzze skrev:Undskyld, men hvordan hænger det lige sammen, fuld gæld afviklet over 8½år er over 16.000 kr. pr. måned i rene afdrag, endda med 0-rente

:gruble:

Det er lige præcis derfor at jeg er ved at være lidt træt af de nyere sæsoner. Vi bruger 40 minutter på forargelse og på at svælge i folks fejltagelser og så de sidste 2 minutter på at sige "så nu har vi fikset det hele for jer".

Synes det kunne være sjovere at se mellemregningerne så man rent faktisk kunne blive en smule klogere, ligesom i de gamle afsnit.

Præcis. Forargelsen er en ting, men jeg kan godt lide at få lidt redskaber til hvad jeg selv kan gøre for f.eks. at gå mine udgifter igennem og blive klædt på til at snakke med kreditorer, tjekke forsikringer og al den slags ting som gerne skal gøre at man ikke selv ender i fedtefadet
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
BrightEyes
Kort karma: 1
Likede indlæg: 174

Indlægaf BrightEyes » 13. sep 2016, 19:16

2SHY skrev:
BrightEyes skrev:
2SHY skrev:
Daine skrev:Jeg glæder mig bare til det et slut :genert: så kan jeg krybe i seng med en lydbog, jeg er lige startet op på mofiboabonnement i dag. Det skal fejres!! :lol:

Jeg har lige opsagt mit :( Mest fordi jeg ikke synes der er plads til det i budgettet. Men jeg ved at de savner mig på et tidspunkt og så sender de mig gerne et tilbud på 3 måneder for 99 kr :gogo: Og så køber jeg det og siger derop igen derefter

Når det er stramt med budgettet kan du altid låne lydbøger gratis på ereolen.dk :)

Det er rigtigt :) Jeg har dog ikke lige prøvet at fifle med det via mobilen :gruble:

Du henter bare app'en. Så kan du downloade dine lån og høre dem offline (dejligt i s-toget hvor wifi er pænt ustabilt :D )
2
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 220
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2258

Indlægaf Code71 » 13. sep 2016, 19:35

http://ekstrabladet.dk/flash/tv3underho ... en/6291811

Nice to hear. Det lyder virkelig til at han har taget sig sammen :gogo:
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 387
Likede indlæg: 6449

Indlægaf Persnikedy » 14. sep 2016, 19:08

Så er jeg hjemme igen fra Køwenhavn, og jeg fik brændt en masse penge af som jeg ikke havde planlagt.

Long story short: skal jeg se afsnittet på søndag eller var det meh?
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 10279

Indlægaf Daine » 14. sep 2016, 19:13

Persnikedy skrev:Så er jeg hjemme igen fra Køwenhavn, og jeg fik brændt en masse penge af som jeg ikke havde planlagt.

Det var meh. Du er ikke gået glip af noget. Det lyder til, du havde det sjovere end vi havde :D
3
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 446
Likede indlæg: 4257

Indlægaf Sophaya » 14. sep 2016, 19:18

Hvad tid er det nu, det bliver genudsendt søndag?
0
x
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 879
Likede indlæg: 2737

Indlægaf Spjaerten » 14. sep 2016, 19:19

Kl 20
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 14. sep 2016, 20:41

Daine skrev:
Persnikedy skrev:Så er jeg hjemme igen fra Køwenhavn, og jeg fik brændt en masse penge af som jeg ikke havde planlagt.

Det var meh. Du er ikke gået glip af noget. Det lyder til, du havde det sjovere end vi havde :D

Jeg besøgte en veninde og var i zoo og ude at spise 2 gange tirsdag. Også ude at shoppe onsdag og købe mig fattig i sephora :-D Life is good
1
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 444
Likede indlæg: 3049

Indlægaf achillaxedprune » 15. sep 2016, 09:27

Jeg synes klart, det var et af de bedste afsnit i lang tid. De virkede sympatiske og til at have en stor kærlighed... De talte pænt til hinanden og lader til, at have fået den hjælp, der skulle til. Det lader til, at de kommer videre med livet på en god måde. Dét er da kvalitetsTV! :gogo:

... Jeg kan til gengæld ikke lide de afsnit, hvor det tydeligvis er psykisk syge mennesker, som de har med. Foragelsen overfor disse mennesker synes jeg ikke er godt TV. Tværtimod.
4
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
computermus
Kort karma: 60
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 1227

Indlægaf computermus » 15. sep 2016, 10:40

achillaxedprune skrev:Jeg synes klart, det var et af de bedste afsnit i lang tid. De virkede sympatiske og til at have en stor kærlighed... De talte pænt til hinanden og lader til, at have fået den hjælp, der skulle til. Det lader til, at de kommer videre med livet på en god måde. Dét er da kvalitetsTV! :gogo:

... Jeg kan til gengæld ikke lide de afsnit, hvor det tydeligvis er psykisk syge mennesker, som de har med. Foragelsen overfor disse mennesker synes jeg ikke er godt TV. Tværtimod.

Helt enig. Samt de afsnit hvor det er andre der melder personen/personerne til. Det kan i visse tilfælde gøre mere skade end gavn.
1
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 15. sep 2016, 11:14

achillaxedprune skrev:Jeg synes klart, det var et af de bedste afsnit i lang tid. De virkede sympatiske og til at have en stor kærlighed... De talte pænt til hinanden og lader til, at have fået den hjælp, der skulle til. Det lader til, at de kommer videre med livet på en god måde. Dét er da kvalitetsTV! :gogo:

Det var dejligt at høre.

Jeg bliver simpelthen trist når det er folk med rigtige problemer og ikke bare dumhed der er skyld i det.
Fx er heste menneskerne, "jeg-skal-da-lige-ud-og-rejse-en-sidste-gang"damen eller "moter-cykel"manden godt tv, hende der havde ladet det hele stå til fordi hendes søn var død var ikke noget luksusfælden skulle havde sagt ja til.
1
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 255
Likede indlæg: 3834

Indlægaf Juki » 18. sep 2016, 18:07

Jeg ser først tirsdagens afsnit nu. Der er gået ca. 5 minutter og jeg er allerede forarget :tie:
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
BrightEyes
Kort karma: 1
Likede indlæg: 174

Indlægaf BrightEyes » 19. sep 2016, 19:25

Persnikedy skrev:

Det var dejligt at høre.

Jeg bliver simpelthen trist når det er folk med rigtige problemer og ikke bare dumhed der er skyld i det.
Fx er heste menneskerne, "jeg-skal-da-lige-ud-og-rejse-en-sidste-gang"damen eller "moter-cykel"manden godt tv, hende der havde ladet det hele stå til fordi hendes søn var død var ikke noget luksusfælden skulle havde sagt ja til.

Men omvendt så gav det hende jo en masse hjælp. Da hun var med i genbesøg kørte det jo faktisk rigtig godt for hende og hendes børn (men jeg forstår godt hvad du mener).
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1877
Likede indlæg: 10835

Indlægaf Wizzze » 20. sep 2016, 12:23

HUUUUSK at det er Tirsdag ;)

I har 5½ time til at få fyldt diverse lagre op med snolder :-D
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 20. sep 2016, 12:30

Wizzze skrev:HUUUUSK at det er Tirsdag ;)

I har 5½ time til at få fyldt diverse lagre op med snolder :-D

Jeg har knoppers look-a-likes og italiensk is i fryseren. Bring it on
0
Fab-Yule-Ous

Tilbage til "Film og TV"