Luksusfælden

Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Luksusfælden

Indlægaf ShuruQ » 13. sep 2016, 18:34

Jeg forstår godt det er svært for hende at sige fra men omvendt ved langt hen af vejen at stryge ham med hårene ender hun lidt i en "enabler-rolle" så ligeså meget som han skal have en form for hjælp så skal hun også stramme gevaldigt op ellers sker der ingen ændringer.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8466

Indlægaf 2SHY » 13. sep 2016, 18:35

Daine skrev:Men det er rimelig effektivt, når man gerne vil have en ny lampe, men ikke rigtig synes det kan retfærdiggøres så længe den stadig virker :fløjt:

A'hva'? :forvirret:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2068

Indlægaf Tibbler » 13. sep 2016, 18:35

2SHY skrev:Ej men altså... pak dine ting og løb!

Hendes egen økonomi er desværre nok allerede temmelig smadret - og huset nok ikke så nemt at komme af med, med al den skimmelsvamp
2
godtnavn
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1214

Indlægaf godtnavn » 13. sep 2016, 18:35

Wizzze skrev:
godtnavn skrev:Jeg havde troet diverse posten var højere med det der spilleri...

110.000 på et år, er 9k om måneden, så der er yderligere 8k på alt muligt andet

Ja, men spiller man 110.000 op tænker jeg man har så lidt styr på sin økonomi at alt andet ville være højere, især når der også er 4 udlandsrejser blandt, især hvis nogle af rejserne var med børnene, det er dyrt at rejse 6 mennesker.
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 13. sep 2016, 18:36

Er musikken ikke skiftet ud på den der Arla reklame der lige har været der? :gruble:
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 13. sep 2016, 18:38

Tibbler skrev:

Hendes egen økonomi er desværre nok allerede temmelig smadret - og huset nok ikke så nemt at komme af med, med al den skimmelsvamp

Enig. Og ulempen er også at hun har optaget lån for ham og derfor hænger på dem. Men jeg tror stadig det ville være en lettelse for hende ikke hele tiden at skulle forsøge at undgå at han bliver sur over at hun går ham lidt på klingen med spilleriet og alt det der. Han vil sikkert også forsøge at finde andre stedet at spille
0

Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1152
Likede indlæg: 6753

Indlægaf Wizzze » 13. sep 2016, 18:38

2SHY skrev:Hvis jeg var hende, så tror jeg at jeg var skredet. Allerede der hvor han har taget at hendes penge uden at sige noget om det, der burde alarmklokkerne have ringet

Hun virker "kuet" på en eller anden måde, hun har udslettet sig selv i forsøget på at få det hele til at hænge sammen og fungere. Det må betyde helt enormt meget for hende, det med at have eget hus, børn i privatskole, og måske også det at være i forhold? :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6836

Indlægaf Daine » 13. sep 2016, 18:39

2SHY skrev:
Daine skrev:Men det er rimelig effektivt, når man gerne vil have en ny lampe, men ikke rigtig synes det kan retfærdiggøres så længe den stadig virker :fløjt:

En myg på en - i dette tilfælde grim! - glaslampe og så en kartoffelskræller kylet efter den (det var lige det jeg havde i hånden, jeg var ved at lave aftensmad) = en meget smadret lampe, og så måtte jeg jo ud at købe en ny fin en i stedet :D
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2068

Indlægaf Tibbler » 13. sep 2016, 18:40

2SHY skrev:
Tibbler skrev:

Enig. Og ulempen er også at hun har optaget lån for ham og derfor hænger på dem. Men jeg tror stadig det ville være en lettelse for hende ikke hele tiden at skulle forsøge at undgå at han bliver sur over at hun går ham lidt på klingen med spilleriet og alt det der. Han vil sikkert også forsøge at finde andre stedet at spille

Enig, hun vil sandsynligvis kun grave hullet større ved at blive sammen med ham - Men mindre han får noget seriøst hjælp
1
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 13. sep 2016, 18:40

Wizzze skrev:
2SHY skrev:Hvis jeg var hende, så tror jeg at jeg var skredet. Allerede der hvor han har taget at hendes penge uden at sige noget om det, der burde alarmklokkerne have ringet

Hun virker "kuet" på en eller anden måde, hun har udslettet sig selv i forsøget på at få det hele til at hænge sammen og fungere. Det må betyde helt enormt meget for hende, det med at have eget hus, børn i privatskole, og måske også det at være i forhold? :gruble:

Ja det kan godt tænkes at det er noget identitetsfølelse der ligger der. Det er set før at nogle bliver sammen fordi den ene part ikke kan finde ud af hvem de så skal være som en "jeg" frem for en "vi"
2

Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 13. sep 2016, 18:41

Daine skrev:
2SHY skrev:

En myg på en - i dette tilfælde grim! - glaslampe og så en kartoffelskræller kylet efter den (det var lige det jeg havde i hånden, jeg var ved at lave aftensmad) = en meget smadret lampe, og så måtte jeg jo ud at købe en ny fin en i stedet :D

Ah! Så er jeg med igen :)
0

Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 13. sep 2016, 18:41

Tibbler skrev:
2SHY skrev:
Tibbler skrev:

Enig, hun vil sandsynligvis kun grave hullet større ved at blive sammen med ham - Men mindre han får noget seriøst hjælp

Jeg tror de begge har brug for noget hjælp. Men altså af forskellig slags :)
0

Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1152
Likede indlæg: 6753

Indlægaf Wizzze » 13. sep 2016, 18:43

Hov er det nu 125k ??
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6836

Indlægaf Daine » 13. sep 2016, 18:44

Jeg kan ikke rigtig blive fanget af afsnittet, jeg sidder og laver alt muligt andet også.
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Allmost_Famous
Kort karma: 107
Likede indlæg: 1669

Indlægaf Allmost_Famous » 13. sep 2016, 18:46

"Du skal ikke til at være min mor".... :tie:
1
:lol:

Stofbind sælges: viewtopic.php?f=58&t=4479

Tilbage til "Film og TV"