Luksusfælden

computermus
Kort karma: 44
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 913

Re: Luksusfælden

Indlægaf computermus » 15. sep 2016, 10:40

achillaxedprune skrev:Jeg synes klart, det var et af de bedste afsnit i lang tid. De virkede sympatiske og til at have en stor kærlighed... De talte pænt til hinanden og lader til, at have fået den hjælp, der skulle til. Det lader til, at de kommer videre med livet på en god måde. Dét er da kvalitetsTV! :gogo:

... Jeg kan til gengæld ikke lide de afsnit, hvor det tydeligvis er psykisk syge mennesker, som de har med. Foragelsen overfor disse mennesker synes jeg ikke er godt TV. Tværtimod.

Helt enig. Samt de afsnit hvor det er andre der melder personen/personerne til. Det kan i visse tilfælde gøre mere skade end gavn.
1
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4213

Indlægaf Persnikedy » 15. sep 2016, 11:14

achillaxedprune skrev:Jeg synes klart, det var et af de bedste afsnit i lang tid. De virkede sympatiske og til at have en stor kærlighed... De talte pænt til hinanden og lader til, at have fået den hjælp, der skulle til. Det lader til, at de kommer videre med livet på en god måde. Dét er da kvalitetsTV! :gogo:

... Jeg kan til gengæld ikke lide de afsnit, hvor det tydeligvis er psykisk syge mennesker, som de har med. Foragelsen overfor disse mennesker synes jeg ikke er godt TV. Tværtimod.

Det var dejligt at høre.

Jeg bliver simpelthen trist når det er folk med rigtige problemer og ikke bare dumhed der er skyld i det.
Fx er heste menneskerne, "jeg-skal-da-lige-ud-og-rejse-en-sidste-gang"damen eller "moter-cykel"manden godt tv, hende der havde ladet det hele stå til fordi hendes søn var død var ikke noget luksusfælden skulle havde sagt ja til.
1
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2389

Indlægaf Juki » 18. sep 2016, 18:07

Jeg ser først tirsdagens afsnit nu. Der er gået ca. 5 minutter og jeg er allerede forarget :tie:
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
BrightEyes
Kort karma: 1
Likede indlæg: 129

Indlægaf BrightEyes » 19. sep 2016, 19:25

Persnikedy skrev:

Det var dejligt at høre.

Jeg bliver simpelthen trist når det er folk med rigtige problemer og ikke bare dumhed der er skyld i det.
Fx er heste menneskerne, "jeg-skal-da-lige-ud-og-rejse-en-sidste-gang"damen eller "moter-cykel"manden godt tv, hende der havde ladet det hele stå til fordi hendes søn var død var ikke noget luksusfælden skulle havde sagt ja til.

Men omvendt så gav det hende jo en masse hjælp. Da hun var med i genbesøg kørte det jo faktisk rigtig godt for hende og hendes børn (men jeg forstår godt hvad du mener).
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 6814

Indlægaf Wizzze » 20. sep 2016, 12:23

HUUUUSK at det er Tirsdag ;)

I har 5½ time til at få fyldt diverse lagre op med snolder :-D
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4213

Indlægaf Persnikedy » 20. sep 2016, 12:30

Wizzze skrev:HUUUUSK at det er Tirsdag ;)

I har 5½ time til at få fyldt diverse lagre op med snolder :-D

Jeg har knoppers look-a-likes og italiensk is i fryseren. Bring it on
0
Fab-Yule-Ous
Allmost_Famous
Kort karma: 107
Likede indlæg: 1671

Indlægaf Allmost_Famous » 20. sep 2016, 12:52

Jeg kommer først hjem kl. 20.30-ish :8: :whine:
0
:lol:

Stofbind sælges: viewtopic.php?f=58&t=4479
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3339

Indlægaf Hunkat » 20. sep 2016, 13:27

Jeg har bananis og flødeboller med hindbær og lakrids. Jeg er så klar :D
2
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 722
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6865

Indlægaf Daine » 20. sep 2016, 16:13

Jeg har flødekartofler. MASSER af flødekartofler :love:
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 355
Likede indlæg: 3526

Indlægaf Ballademager » 20. sep 2016, 16:39

Jeg er på detox fra chokolade og slik efter overdosis, der kom som følge af flytning til ny afdeling på job :genert: Så sidder bare lige så stille med min havregryn med rosiner og mælk :blush:

PS. Undskyld... (Mangler en smiley, der løber fra meddebattører, fordi hun har bragt noget ikke usundt op i Luksusfælden-tråden...)
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 940
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8517

Indlægaf 2SHY » 20. sep 2016, 16:43

Jeg kunne godt bruge noget at trøstespise imens men det er sidst på måneden og det er trods alt vigtigere at kunne få mad resten af måneden end nogle poser slik :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3339

Indlægaf Hunkat » 20. sep 2016, 16:43

2SHY skrev:Jeg kunne godt bruge noget at trøstespise imens men det er sidst på måneden og det er trods alt vigtigere at kunne få mad resten af måneden end nogle poser slik :(

Sludder, det er det kviklån er til for :fløjt:
2
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 940
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8517

Indlægaf 2SHY » 20. sep 2016, 16:49

Hunkat skrev:
2SHY skrev:Jeg kunne godt bruge noget at trøstespise imens men det er sidst på måneden og det er trods alt vigtigere at kunne få mad resten af måneden end nogle poser slik :(

Sludder, det er det kviklån er til for :fløjt:

Mja... Jeg har vist rigeligt gæld at afdrage :genert:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
OsCoccygis
Kort karma: 15
Likede indlæg: 345

Indlægaf OsCoccygis » 20. sep 2016, 16:58

Jeg er så mæt af aftensmaden at jeg ikke er sikker på jeg kan spise noget om en time :genert: Må jeg så ikke være med? :(
0
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 894

Indlægaf Lull » 20. sep 2016, 17:11

Ballademager skrev:Jeg er på detox fra chokolade og slik efter overdosis, der kom som følge af flytning til ny afdeling på job :genert: Så sidder bare lige så stille med min havregryn med rosiner og mælk :blush:

PS. Undskyld... (Mangler en smiley, der løber fra meddebattører, fordi hun har bragt noget ikke usundt op i Luksusfælden-tråden...)

Jeg har kold mælk - og slet ikke lyst til andet! :8:
Og jeg drikker ellers aldrig mælk... Det her graviditetshejs ødelægger totalt min LF-snolder streetcredit :whine:
0

Tilbage til "Film og TV"