Luksusfælden

Brugeravatar
Santa
Kort karma: 22
Likede indlæg: 382

Re: Luksusfælden

Indlægaf Santa » 20. sep 2016, 18:57

2SHY skrev:
Santa skrev:
2SHY skrev:Hmmm... jeg synes ikke rigtig jeg er revet med denne gang :( Jeg tror jeg har for meget mellem ørerne i dag :(

Enig. Men jeg tror at det er fordi han ikke protesterer nok...kedeligt at være så artig.
Og så savner jeg altså Jan. Han ville være blevet SUR!

De skulle have haft 3 hunde og 17 katte der skulle ud. MEn så skulle Jan også have været med :)

Han var osse alt for villig til at sælge ting og holde op med at ryge.....og hvorfor gik deres ikke i dyr privatskole?
Herlufsholm, tænker jeg.
3
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 939
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8515

Indlægaf 2SHY » 20. sep 2016, 18:57

Wizzze skrev:ham den nye er lidt kedelig er han ikke? :gruble:

Jo lidt. Der mangler noget spark i ham synes jeg
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 719
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6863

Indlægaf Daine » 20. sep 2016, 18:57

Gad vide om han kan finde ud af at bruge gaven?
Senest rettet af Daine 20. sep 2016, 18:57, rettet i alt 1 gang.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3565

Indlægaf Lemonella » 20. sep 2016, 18:57

Sådan, så kan væggene blive malet. :D
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3338

Indlægaf Hunkat » 20. sep 2016, 18:58

Hahahah, I love Carsten.

Han er ved at blive den nye Jan
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 20. sep 2016, 18:59

Hmmm... en lidt tam omgang. Vi må se om der er lidt mere go i den næste uge
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Santa

Indlægaf Santa » 20. sep 2016, 18:59

Jo. Men han har en hvid tot hår nakken. Det er vist det mest interessante ved ham.

Næste uge tegner bedre...urealistiske kvinder og mænd, der er fjolser og føjer dem, I love it! :klap:
0
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2072

Indlægaf Tibbler » 20. sep 2016, 18:59

Der var jo heller ikke noget modstand fra deltageren - Så er det svært at være skarp, vred eller Jan-skuffet
0
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 20. sep 2016, 19:00

2SHY skrev:Hmmm... en lidt tam omgang. Vi må se om der er lidt mere go i den næste uge

Neeeej, næste uge må gerne være røvkedelig, for der sidder jeg i København og kan ikke være med her :(
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
Brugeravatar
Santa

Indlægaf Santa » 20. sep 2016, 19:00

Tak for i aften, nu overgiver jeg mig til Ryan. Og Brad. Og Benedict. Nam.
2
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1158
Likede indlæg: 6812

Indlægaf Wizzze » 20. sep 2016, 19:01

Næste gang, SKAL jeg se :8: Han lyder som det største pattebarn nord for alperne :tie:

"Stephanie på 24 og Mads på 26, der er forældre til Johannes på et år, ser blot til, mens deres drømme smuldrer mellem hænderne på dem. De drømmer om nye møbler, bryllup, et barn til, større bolig, rejser og kørekort. Og de er frustrerede over at være ude af stand til at realisere nogen af drømmene, fordi de nægter at bliver voksne.
De brænder 2400 kroner af hver eneste måned på Playstation og hardball. Det er det, der holder dem sammen, mener Mads. Så da Luksusfældens eksperter, Kenneth Hansen og Carsten Linnemann, beder dem opgive spillemanien, hvis de virkelig ønsker, at deres drømme for fremtiden skal gå i opfyldelse, går Mads helt i baglås.
Han erklærer, at han og faktisk også resten af både hans og Stephanies familie er overbeviste om, at Stephanie og Mads går fra hinanden, hvis ikke han må beholde sin elskede Playstation 4. Lykkes det eksperterne at få parret til at blive voksne og vælge de drømme, der også kommer deres søn til gode, i stedet for Playstation? Og vil Mads blive hos Stephanie og Johannes, hvis han ikke må beholde sin spillekonsol?"
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 20. sep 2016, 19:02

Jeg kryber i seng med TomH. Og Avengersholdet. Hvorfor dog kede sig? :D
1
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 20. sep 2016, 19:02

Daine skrev:
2SHY skrev:Hmmm... en lidt tam omgang. Vi må se om der er lidt mere go i den næste uge

Neeeej, næste uge må gerne være røvkedelig, for der sidder jeg i København og kan ikke være med her :(

Men du kan se genudsendelsen :)
0

Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4209

Indlægaf Persnikedy » 20. sep 2016, 19:04

Wizzze skrev:Næste gang, SKAL jeg se :8: Han lyder som det største pattebarn nord for alperne :tie:

"Stephanie på 24 og Mads på 26, der er forældre til Johannes på et år, ser blot til, mens deres drømme smuldrer mellem hænderne på dem. De drømmer om nye møbler, bryllup, et barn til, større bolig, rejser og kørekort. Og de er frustrerede over at være ude af stand til at realisere nogen af drømmene, fordi de nægter at bliver voksne.
De brænder 2400 kroner af hver eneste måned på Playstation og hardball. Det er det, der holder dem sammen, mener Mads. Så da Luksusfældens eksperter, Kenneth Hansen og Carsten Linnemann, beder dem opgive spillemanien, hvis de virkelig ønsker, at deres drømme for fremtiden skal gå i opfyldelse, går Mads helt i baglås.
Han erklærer, at han og faktisk også resten af både hans og Stephanies familie er overbeviste om, at Stephanie og Mads går fra hinanden, hvis ikke han må beholde sin elskede Playstation 4. Lykkes det eksperterne at få parret til at blive voksne og vælge de drømme, der også kommer deres søn til gode, i stedet for Playstation? Og vil Mads blive hos Stephanie og Johannes, hvis han ikke må beholde sin spillekonsol?"

Er det slemt at det eneste jeg tænkte da jeg læste det her er "Så kan jeg nok købe den ps4 billigt"
:genert:
2
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 20. sep 2016, 19:04

Wizzze skrev:Næste gang, SKAL jeg se :8: Han lyder som det største pattebarn nord for alperne :tie:

Say what?! :8: :gisp: Det kan da forhåbentlig aldrig blive et spørgsmål om at en skide spillekonsol holder et forhold i live?
0

Tilbage til "Film og TV"