Luksusfælden

Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1156
Likede indlæg: 6804

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 11. okt 2016, 19:04

2SHY skrev:Nå jeg blev sgu nok mest træt af denne omgang. Jeg overvejer at hoppe under dynen og putte inden jeg skal sove

Man kan flytte dynen ind i sofaen, har jeg hørt :fløjt:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3333

Indlægaf Hunkat » 11. okt 2016, 19:07

Jeg kan også godt anbefale Kitchen Nightmare US med Gordon Ramsey hvis man trænger til skrigeri af deltagerne.

Gordon til 'spåkone': "hvad forudså du først?"
Spåkone: "Min søster ville gerne have børn og jeg forudså hun ville få en pige og hun blev gravid med en pige"
Gordon: "Wauw. Men altså, dreng-pige er 50-50% så... det er ikke så imponerende"

Just saying.
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8509

Indlægaf 2SHY » 11. okt 2016, 19:07

Wizzze skrev:
2SHY skrev:Nå jeg blev sgu nok mest træt af denne omgang. Jeg overvejer at hoppe under dynen og putte inden jeg skal sove

Man kan flytte dynen ind i sofaen, har jeg hørt :fløjt:

Det kan man :) Men jeg tror det er bedre at gå i seng og så falde i søvn tidligt. Jeg er vildt træt for tiden og lidt uoplagt på arbejde. Det harmonerer ikke så godt med øget mængde af arbejdsopgaver og at der er lidt ændringer i hvor jeg skal møde ind henne osv. Det fylder nok mere hos mig end jeg lige vil indrømme, og det er nok det der gør mig så træt
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 289
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 2875

Indlægaf Fräulein L. » 11. okt 2016, 19:08

Det er lige gået op for mig, at hun hed Viana. Ikke Liana :blush: :lol:
0
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10272

Indlægaf DetSorteCirkus » 11. okt 2016, 19:19

Fräulein L. skrev:Det er lige gået op for mig, at hun hed Viana. Ikke Liana :blush: :lol:

Jeg hørte det som Rihanna :genert:
1
Je suis un tableau noir.
MissHelenaVon
Kort karma: 12
Likede indlæg: 131

Indlægaf MissHelenaVon » 11. okt 2016, 19:21

Sådan er det gået dem siden programmet blev optaget.

http://realityportalen.dk/rcarticle/luk ... t-i-dag-5/
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3564

Indlægaf Lemonella » 11. okt 2016, 19:28

MissHelenaVon skrev:Sådan er det gået dem siden programmet blev optaget.

http://realityportalen.dk/rcarticle/luk ... t-i-dag-5/

Sgu da flot, at han har kunnet passe både arbejde og skole med en dårlig ryg. Skal han opereres, kunne det da tyde på en diskusprolaps og det ved jeg alt om, hvordan er, at leve med, så hatten af for ham.
2
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
OsCoccygis
Kort karma: 15
Likede indlæg: 345

Indlægaf OsCoccygis » 11. okt 2016, 20:12

Wizzze skrev:Næste gang:
Man bliver faktisk helt nedtrykt af at læse den :trist:

"I Holsted i Sønderjylland skændes Sidsel på 24 og 30-årige Morten konstant. Hun er træt af at agere mor for sin kæreste, fordi han hidtil har vist sig at være ude af stand til at tage ansvar for økonomi, hjem og helbred.
Morten har tidligere været alvorligt syg med blodpropper i lungen, men trods utallige bønner fra både familien og Sidsel, har han hidtil nægtet at stoppe med at ryge.
For at få råd til sit og Mortens forbrug har Sidsel optaget stribevis af lån og købt ting på afbetaling, da kassen for længst er smækket i for Morten, der står i RKI. Sidsel har endda fået sin mor til at købe på afbetaling for hende. Det har nu resulteret i, at også Sidsels mor er blevet registreret som dårlig betaler.
Det er et kæmpe rod, Luksusfældens eksperter, Mette Reissmann og Carsten Linnemann, skal forsøge at rydde op i: Både økonomi, helbred og parforhold er en del af redningsplanen. Med en samlet gæld på over 400.000 og ingen indtægt er det strengt nødvendigt, at både Sidsel og Morten kommer i job.
Eksperterne mener heller ikke, det er forsvarligt at beholde hunden Pedro eller fortsætte rygningen. Det viser sig dog ret hurtigt, at især Mortens manglende evne til at tage ansvar og handle kan risikere at ødelægge eksperternes forsøg på at redde parrets økonomi."

Hyggelig fætter ham kæresten lyder det til :tie:

Holsted er ikke Sønderjylland! :genert:

Men hyggelig kæreste lyder det til :panik:
1
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 11. okt 2016, 20:18

OsCoccygis skrev:

"I Holsted i Sønderjylland skændes Sidsel på 24 og 30-årige Morten konstant. Hun er træt af at agere mor for sin kæreste, fordi han hidtil har vist sig at være ude af stand til at tage ansvar for økonomi, hjem og helbred.
Morten har tidligere været alvorligt syg med blodpropper i lungen, men trods utallige bønner fra både familien og Sidsel, har han hidtil nægtet at stoppe med at ryge.
For at få råd til sit og Mortens forbrug har Sidsel optaget stribevis af lån og købt ting på afbetaling, da kassen for længst er smækket i for Morten, der står i RKI. Sidsel har endda fået sin mor til at købe på afbetaling for hende. Det har nu resulteret i, at også Sidsels mor er blevet registreret som dårlig betaler.
Det er et kæmpe rod, Luksusfældens eksperter, Mette Reissmann og Carsten Linnemann, skal forsøge at rydde op i: Både økonomi, helbred og parforhold er en del af redningsplanen. Med en samlet gæld på over 400.000 og ingen indtægt er det strengt nødvendigt, at både Sidsel og Morten kommer i job.
Eksperterne mener heller ikke, det er forsvarligt at beholde hunden Pedro eller fortsætte rygningen. Det viser sig dog ret hurtigt, at især Mortens manglende evne til at tage ansvar og handle kan risikere at ødelægge eksperternes forsøg på at redde parrets økonomi."

Er det ikke tæt på Ribe? Så er det vel Sønderjylland :gruble:
0
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 288
Likede indlæg: 4436

Indlægaf Rosa Espinosa » 11. okt 2016, 20:35

Hihihi Holsted. Klassisk Luksusfælden by :D
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
OsCoccygis
Kort karma: 15
Likede indlæg: 345

Indlægaf OsCoccygis » 11. okt 2016, 21:18

Wizzze skrev:
OsCoccygis skrev:

Er det ikke tæt på Ribe? Så er det vel Sønderjylland :gruble:

Sydjylland, men ikke Sønderjylland :naughty:
1
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 80
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 649

Indlægaf Tricolette » 12. okt 2016, 07:32

Opdatering på et tidligere par fra Luksusfælden :8:

http://www.bt.dk/danmark/tidligere-mill ... s-gaard-sa
1
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 12. okt 2016, 07:53

Tricolette skrev:Opdatering på et tidligere par fra Luksusfælden :8:

http://www.bt.dk/danmark/tidligere-mill ... s-gaard-sa

Hesteparret :8:

Hvor mon hestene er nu, når de bor i Oslo? :gruble:
Det var jo en umulighed at sælge de heste og får styr på økonomien dengang, og var det ikke også noget med at de bare skulle blive et år ældre, så ville de være millioner værd? :gruble: :rulle:
0
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4197

Indlægaf Persnikedy » 12. okt 2016, 08:17

Det er nok hendes mor som er løbet tør for penge
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3333

Indlægaf Hunkat » 12. okt 2016, 08:25

Det er godt nok lidt sørgeligt at deres familie har pumpet, hvad var det, 100.000 i dem og så er pengene bare spildt og de er ovenikøbet flygtet fra problemerne.
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast

Tilbage til "Film og TV"