Luksusfælden

computermus
Kort karma: 65
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 1285

Re: Luksusfælden

Indlægaf computermus » 8. nov 2016, 19:16

Jeg forstår faktisk godt at han ikke stoler på hende. Men åbenbart kan han ikke undvære hende.
Hvis jeg havde skabt mig da jeg var 19 år gammel , fordi min mor ikke lige ville betale alt for mig, meget betalte hun,skal lige siges, men jeg betalte et fast beløb for at bo hjemme, og gjorde mit bedste for at hjælpe hende med det meste,så havde beskeden været som følger " Døren er der , min pige, du kan bare finde et andet sted at bo, hvis logiet ikke er tilfredsstillende ".
4
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1191
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 11152

Indlægaf 2SHY » 8. nov 2016, 19:16

Jeg tror ikke jeg kunne være sammen med en med økonomiske problemer. Jeg synes det er rigeligt at jeg selv er ved at afvikle gæld. Det vil jeg ikke have andre blandet ind i
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 240
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 7122

Indlægaf Hunkat » 8. nov 2016, 19:16

Daine skrev:Det må ski være en mærkelig fornemmelse som partner at få at vide, at der er blevet fortiet så store og væsentlige ting som bla. fogedbesøg.

Jeg var blevet aldeles stikhamrende tosset.
Han betaler til hendes lån og unger og hus (jeg fik ikke fat i hvem der ejer huset men det var ikke fælles) mens hun shopper sodavand i Tyskland på KH.
5
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1209
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 11968

Indlægaf Daine » 8. nov 2016, 19:17

Persnikedy skrev:
Daine skrev:Det må ski være en mærkelig fornemmelse som partner at få at vide, at der er blevet fortiet så store og væsentlige ting som bla. fogedbesøg.

Det ville være sådan en dealbreaker for mig... jeg kan slet ikke fatte det

Enig. Jeg skulle virkelig virkelig være forelsket, hvis jeg ikke skred fra en fyr der løj om sådan noget.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 57
Likede indlæg: 853

Indlægaf twinkle » 8. nov 2016, 19:18

computermus skrev:Jeg forstår faktisk godt at han ikke stoler på hende. Men åbenbart kan han ikke undvære hende.
Hvis jeg havde skabt mig da jeg var 19 år gammel , fordi min mor ikke lige ville betale alt for mig, meget betalte hun,skal lige siges, men jeg betalte et fast beløb for at bo hjemme, og gjorde mit bedste for at hjælpe hende med det meste,så havde beskeden været som følger " Døren er der , min pige, du kan bare finde et andet sted at bo, hvis logiet ikke er tilfredsstillende ".

Jeg er ret stor fortaler for at betale husleje når man er hjemmeboende. Bare et symbolsk beløb - det kan være med til at give en god, øget forståelse for privatøkonomi.

At hun bor gratis hjemme + får 3000 kr. om måneden.. Det fatter jeg simpelthen ikke!
6
Brugeravatar
BrightEyes
Kort karma: 1
Likede indlæg: 215

Indlægaf BrightEyes » 8. nov 2016, 19:18

Persnikedy skrev:Jeg har sgu ondt af hendes kæreste

Han virker faktisk som en god mand
2
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 405
Likede indlæg: 6457

Indlægaf Rosa Espinosa » 8. nov 2016, 19:19

Det er sjovt, for hun virker ikke som typen der har problemer med at sætte nogen på plads, men alligevel virker hun nærmest bange for sin datter.

Vil gerne se hvordan hun ser ud.
2
Jeg trænger til et slumretæppe
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 468
Likede indlæg: 8185

Indlægaf Persnikedy » 8. nov 2016, 19:19

Jeg havde engang en kæreste som jeg elskede højt. Men hans dårlige økonomi ødelagde sgu meget.
Han snakkede bl.a om at flytte sammen hvilket jeg nægtede ind til han fik noget betaling igang så fogden ikke ville dukke op.
"Jamen fogden kan jo ikke røre dit når det er min gæld"
"Det rager mig en høstblomst, jeg vil ikek have sådan noget rendende!"
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
twinkle

Indlægaf twinkle » 8. nov 2016, 19:19

Rosa Espinosa skrev:Det er sjovt, for hun virker ikke som typen der har problemer med at sætte nogen på plads, men alligevel virker hun nærmest bange for sin datter.

Gad vide om vi får lov til at se datteren?
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 240
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 7122

Indlægaf Hunkat » 8. nov 2016, 19:20

twinkle skrev:
computermus skrev:Jeg forstår faktisk godt at han ikke stoler på hende. Men åbenbart kan han ikke undvære hende.

Jeg er ret stor fortaler for at betale husleje når man er hjemmeboende. Bare et symbolsk beløb - det kan være med til at give en god, øget forståelse for privatøkonomi.

At hun bor gratis hjemme + får 3000 kr. om måneden.. Det fatter jeg simpelthen ikke!

Plus bil + smøger + at moren ingen sans for tal har, så mon ikke det er mere end 3000.

Jeg er næsten 10 år ældre og har uddannelse og job og vi har ligestort rådighedsbeløb. Det er sgu usundt at vænne sig til som teenager.
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 8. nov 2016, 19:20

reklamerne er slut!!!!
1
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 405
Likede indlæg: 6457

Indlægaf Rosa Espinosa » 8. nov 2016, 19:21

twinkle skrev:
Rosa Espinosa skrev:Det er sjovt, for hun virker ikke som typen der har problemer med at sætte nogen på plads, men alligevel virker hun nærmest bange for sin datter.

Gad vide om vi får lov til at se datteren?

Tror det næppe, for så havde de nok reklameret for det. Men man kan jo krydse fingre :D
0
Jeg trænger til et slumretæppe
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 732
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 14866

Indlægaf icelady » 8. nov 2016, 19:21

Damn....

de har en symbiose-konto på FB!

https://www.facebook.com/tp.beck.7
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 8. nov 2016, 19:21

twinkle skrev:

Hvis forældrene vil kand e endda sætte "huslejen" ind på en konto som en flytte-hje..efra-mangler-møbler konto til barnet. Men betale skal man da
1
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
twinkle

Indlægaf twinkle » 8. nov 2016, 19:21

Ansvarsfralæggelse 101..
1

Tilbage til "Film og TV"