Er at folk ringer retur på et ubesvaret opkald. Hvor ens telefonnummer er det eneste visitkort.
Normalt, hvis det var væsentligt for mig at komme i kontakt med folk, så ville jeg efterlade en besked på svareren eller evt. sende en sms.
Men jeg oplever jævnligt at blive ringet op af folk, hvem jeg har ringet til, og med et "du har ringet til mig?"
Så skal man granske sin hjerne for hvornår og hvorfor, og særligt når det er et fremmed navn, eller man måske slet ikke havde navnet på den man ringede til. - temmeligt irriterende når man f.x. har ringet på 3 DBA annoncer, - så aner man jo ikke hvem eller hvad.
Måske har det også bare været forkert nummer der blev trykket, som jeg opdager efter 1. eller 2. ring, og så lægger jeg jo på, har oplevet folk blive decideret sure over dette. Jamen UNDSKYLD da.
Jeg ringer aldrig selv tilbage, hvis ikke der ligger en form for "anmodning" om dette på svarer eller sms, jeg tænker at det så er ubetydeligt, eller at vedkommende selv vil kontakte mig igen hvis der er behov for det.
Eller jo, hvis jeg får et opkald lige omkring tiden hvor nr 2's skoledag slutter, og jeg ikke når at tage telefonen, så kan jeg godt finde på at ringe retur inden for kort tid, da det så kunne være nogle der gerne ville lave en legeaftale. Og det synes jeg ikke han skal gå glip af

Ringer du tilbage, og hvad er grundlaget for det?