Hvordan er det med tæppefliser?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1123

Hvordan er det med tæppefliser?

Indlægaf Neenah » 19. feb 2016, 09:32

Jeg har brug for lidt kyndig vejledning fra en der har lidt mere erfaring med tæpper end jeg :genert:

Min kæreste og jeg skal flytte i næste uge, og har fundet en fantastisk dejlig lejlighed med trægulve. Men det trægulv skal gerne beskyttes lidt fra min dræbersofas ret spidse ben, og til det formål skal vi finde et tæppe. Jeg har allerede et, men det er alt for lille, så vi har ledt efter noget i 200x300 størrelsen. Det viser sig bare at sådan nogle tæpper kan være temmelig dyre, hvis de ikke skal være virkelig virkelig grimme.

Det bringer mig til mit spørgsmål: Kan man bruge tæppefliser som erstatning for et løst tæppe? Umiddelbart virker det som en billig løsning, hvor vi stort set selv kan bestemme farve og størrelse, og det er ret tiltalende.

Eller findes der måske et alternativ vi ikke lige har tænkt over? Vi har også overvejet blot at bruge det mindre tæppe, og så sætte filtdutter under de resterende ben, men hvis vi kunne finde et tæppe i passende størrelse vil det være helt perfekt.
0
Brugeravatar
Zilla
Kort karma: 2
Likede indlæg: 18

Re: Hvordan er det med tæppefliser?

Indlægaf Zilla » 19. feb 2016, 12:14

Ved intet om tæppefliser, men har I kigget på lauritz.com efter tæpper?
Man kan få dem meget billigere derinde.
0
Brugeravatar
Trommedreng
Kort karma: 4
Geografisk sted: Teheranistan
Likede indlæg: 96

Indlægaf Trommedreng » 24. feb 2016, 15:11

RugVista/CarpetVista er også et alternativ. Deres service og leveringstider skulle være helt i top.
1
I would have written you a shorter letter, but I did not have the time.
Fræksak
Kort karma: 44
Likede indlæg: 334

Indlægaf Fræksak » 24. feb 2016, 17:50

Trommedreng skrev:RugVista/CarpetVista er også et alternativ. Deres service og leveringstider skulle være helt i top.

Vi har gode erfaringer med CarpetVista i hvert fald. Alt gik som smurt, også tilbagelevering.
0

Tilbage til "Bolig"