Et jordfaldshul til eks'er

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 213
Likede indlæg: 2197

Et jordfaldshul til eks'er

Indlægaf Zombie » 19. aug 2015, 17:54

Dette er et virtuelt jordfaldshul, man kan ønske eks-kærester hen (både egne og andres).

Jeg tænker, det skal være tilladt at være en svinehund og urimelig, så der kan luftes godt ud. Præmissen for tråden er altså urimelige følelser, tordnen og brok, og alle de ting man måske ikke kunne finde på, at lufte i virkeligheden. ;)

Jeg vil brokke mig over to eks'er:

Min egen. Han starter på "mit" universitet, så han kommer til at deltage i "mine" fester og være på "mit" campus. Det er jeg pisse sur over, for han ved godt at jeg både studerer her og bor lige ved siden af. Samtidig er han den vildt nederen type, der kunne finde på at lave drama og skabe sig, så jeg kommer til at bruge de første mange fester og sociale arrangementer, til at undgå ham og undgå at være i hans synsfelt, for at reducere risikoen for, at han skal sige noget nederen eller skubbe til min øl, eller lignende idioti. :puke:

Min kærestes. Hans første store kærlighed, som han faktisk ikke var ovre endnu, dengang vi begyndte at ses og knalde. Nu er han for længst ovre hende, men de skal ses i forbindelse med nogle kurser og arrangementer, der afholdes via den fagforening de begge er aktive i. Det betyder bl.a. at de skal følges med et par stykker andre til en roadtrip og overnatning på forskellige kongrescentre med spa og sauna områder, fester m. alkohol osv., og selvom jeg ved, at kæresten ikke opsøger hendes selskab, kan han heller ikke rigtig undgå hende. Bare tanken om de to i sauna sammen, gør mig rasende, også selvom der kommer til at sidde 20 andre, alle har badetøj og håndklæder på, og de ikke sidder sammen.

Jeg var faktisk kommet til et punkt, hvor jeg var helt rolig ved at kæresten skulle afsted, men så havde vi et "uheld" med hans iPad. Jeg skulle låne den til at tage billeder af nogle møbler jeg skulle sælge, og da jeg skal finde billederne i galleriet, falder jeg tilfældigt over et fuldkrops-nøgenbillede af hans eks. Det var blevet overført automatisk fra hans gamle telefon, dengang de stadig var kærester, og han bruger sin iPad så ekstremt sjældent, at han simpelthen ikke har haft styr på, hvilke billeder der lå i galleriet.
Jeg kunne så konstatere, at selvom jeg er mere slank end hende, så har hun meget flotte, naturligt store bryster der sidder vældig godt og jeg er typen, der er i gang med at tælle ned til jeg skal fake boobs, fordi jeg er flad som Holland på overkroppen. Så selvom min kæreste altid har "tilbedt" mine bryster og synes, jeg er SÅ flot og fræk, så ramte det billede af eks'en direkte ned på mit ømmeste punkt, og alle mine issues med hende væltede frem, og nu hader jeg hende igen.

Bid venligst mærke i, at intet af ovenstående handler om manglende tillid til min kæreste. Det er ren og skær barnlig konkurrence og teenage-sammenligning, der er tale om. :rulle:

Disse to eks'er, må gerne falde ned i et jordfaldshul, for aldrig at blive set igen.

Hvem synes du, at de skal dele jordfaldshul med??

Billede
0
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1427

Re: Et jordfaldshul til eks'er

Indlægaf Dime » 19. aug 2015, 18:08

Eks 1 : Var mig utro et hav af gange, og agerede generelt lystløgner overfor mig konstant, som om det var blevet en nødvendighed for hende. Hun løj om alting, uden grund, og selv de mindste ting... desuden har hun aldrig fortalt mig sandheden om hvad der virkelig skete dengang det hele eksploderede, til trods for at vi har været fra hinanden i over 5 år nu, og har et ganske glimrende (og overfladisk) samarbejde om børn osv...

Eks 2 : Ville mig pludselig ikke mere, men fastholdt at hun elskede mig højere end alting osv... det knækkede mit lille hoved, og hun nægtede at fortælle hvad der skete, hvad der gik galt, hvorfor vi ikke kunne være sammen, og alle de ting jeg ikke forstod... jeg fik blot det svar at hun "kan ikke det her lige nu" og den slags... fulgt op af "jeg elsker dig"...
Jeg ved stadig ikke hvorfor hun "ikke kan" eller hvad hun kæmper med... eller hvorfor jeg ikke kunne hjælpe, eller delagtiggøres...
...og jeg ville "tilgive" og glemme, fuldstændig uden forbehold eller krav, alt det ubehagelige der er sket imellem os i et splitsekund hvis hun pludselig kom tilbage... sørgeligt, men sandt...
Hun har virkelig ramt mig hårdere end jeg nogensinde troede muligt...
0
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3260

Indlægaf Hunkat » 20. aug 2015, 18:36

Min første kæreste. Ret beset så var han nok bare ligeså uerfaren som jeg selv omkring kroppe og sex men...

Nåmenaltså, efter vi slog op mente han at grunden til at vi havde problemer med at få sex til at fungerer (udover de indledende besværligheder) var at jeg bare skulle tage mig sammen. Nogle gange har jeg lyst til at slå ham op på Facebook og fortælle ham om de ti år jeg har brugt i mellemtiden på at få anerkendt og diagnose på en uheldbredelig hudsygdom som gør sex utrolig ubehageligt.

Det var ikke mig der var noget galt med (eller jo, men ikke noget som ikke kan fungere alligevel hvis man finder en rigtig mand). Nå.
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
In_your_eyes
Kort karma: 72
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 602

Indlægaf In_your_eyes » 23. aug 2015, 08:20

Min ex' ex, der sårede ham så meget, for længe siden, at han ikke tør lukke nogen ind, selvom han egentlig gerne vil.
0
:pompom:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1009
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9131

Indlægaf Fru Sunshine » 23. aug 2015, 08:42

Min eks. Kort sagt.
Og hvis jeg går for meget i detaljer her, får jeg bare skyld for at hænge ham ud.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 23. aug 2015, 09:17

Log_Lady skrev:
Fru Sunshine skrev:Min eks. Kort sagt.
Og hvis jeg går for meget i detaljer her, får jeg bare skyld for at hænge ham ud.

Det må være frustrerende. Jeg havde selv en eks, som også var bruger på jubii (jeg havde selv inviteret ham derind i tidernes morgen), så jeg kender lidt til følelsen. Han blev dog perma-barnet noget tid efter, men der gik lang tid, før jeg følte, at jeg kunne tale frit om emnet "ekskærester" uden at frygte, at folk troede, at jeg bagtalte ham/hængte ham ud.

Vi har ingen beef med hinanden i dag, men jeg har for længst erkendt, at jeg aldrig kommer til at smide selvcensuren på jubii. Nok derfor er jeg heller ikke særlig aktiv derinde længere.

Det er hamrende frustrerende. Det værste er næsten, at folk kan lide ham, og så må det jo være mig, der var kællingen.
Og da folk sad og roste ham for hans venlige stemme, og jeg pludselig var hvirvlet tilbage i en krog af stuen, hvor jeg sad krøllet sammen og græd, mens han stod lænet over mig og selvsamme "rare" stemme skreg af mig.

Og så alle de svinere jeg har modtaget fra andre debattører via pb og kort, fordi han har siddet og klynket.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 23. aug 2015, 10:43

Og nu kom jeg vist til at hænge ham ud alligevel.
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1142
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9606

Indlægaf kidkomb » 23. aug 2015, 10:54

Gud, hvor er jeg glad for at jeg ikke har nogen ex'er herinde (eller på Jubii), så vidt vides.
Men jeg kan på stående fod ikke lige komme i tanke om nogen, der skal i hullet.
Masser af mennesker! Men ingen ex'er.
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 23. aug 2015, 18:59

Jeg blev bare træt af de pb'er næsten tre år efter bruddet.
0
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2063

Indlægaf Tibbler » 23. aug 2015, 19:08

Fru Sunshine skrev:Jeg blev bare træt af de pb'er næsten tre år efter bruddet.

Det er også unfair, at du ikke får lov til at have din oplevelse af jeres forhold og brud i fred.

Uanset hvor godt vi føler at vi kender folk på debatten, så er det nu engang en endimentionel udgave vi får af hinanden - og man kan skabe den version af sig selv, som man har lyst til. Det er der nok nogle gange nogle der glemmer.
2
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 213
Likede indlæg: 2197

Indlægaf Zombie » 24. aug 2015, 06:36

Jeg har to eks'er på debatten. Med den ene, kan man vist mildest talt godt sige "It's complicated". Med den anden, har vi det stadig skønt sammen, både på skærmen og in real life. Han er så også bare et dejligt menneske, så det er ikke svært at forstå!

[Cut]
Senest rettet af Zombie 27. aug 2015, 12:37, rettet i alt 1 gang.
3
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1050

Indlægaf KinderBueno » 24. aug 2015, 21:26

Jeg har en eks som jeg er helt overbevist om, ikke er helt så monogam, som han gerne ville være. Jeg tror aldrig helt, han får vænnet sig af med sms-flirten med gamle bekendtskaber. Og dem har han maaange af. Han vil gerne have familie med sin nye kæreste, og det tror jeg såmænd også nok, at han skal få, for de virker utroligt glade. Jeg tror bare ikke på, at han kan holde sig på måtten resten af sit liv. Men egentlig er jeg ligeglad, og han behøver faktisk ikke falde ned i et jordhul for min skyld. Jeg kan ikke rigtig hidse mig op over det, for ham og jeg var aldrig rigtige for hinanden alligevel. :)
0
hej hest, hestehest
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 808
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8287
Kontakt:

Indlægaf Ado » 26. aug 2015, 09:59

Jeg har en eks., som gerne må være allernederst i det dybe hul. Helt nede, så han bliver mast flad af vægten fra de andre.

Møgsvinet, der var totalt syg i roen - bogstaveligt talt - og som det alligevel er lykkedes at blive lykkelig. Han fortjener det slet slet slet ikke. Han er så modbydeligt og sygt et menneske, at jeg håber hans kone er ham utro og skrider fra ham. Åh, hvor føles det grimt at være så ond. Men han fortjener bare ikke at være lykkelig. Lortemøgdyr.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 161
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1491

Indlægaf Code71 » 26. aug 2015, 11:12

Det kvalificerer nok ikke i forhold til jeres historier. Men jeg er sgu alligevel godt og grundigt træt af at min eks ikke fatter at jeg er glad og tilfreds med min nuværende kæreste og hun ikke har skyggen af en chance psyko-b grr
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Precaseptica
Kort karma: 74
Likede indlæg: 655

Indlægaf Precaseptica » 27. aug 2015, 10:26

Zombie skrev:Jeg har to eks'er på debatten. Med den ene, kan man vist mildest talt godt sige "It's complicated". Med den anden, har vi det stadig skønt sammen, både på skærmen og in real life. Han er så også bare et dejligt menneske, så det er ikke svært at forstå!

[Cut]

*Citat redigeret af moderator.*

Zombie.

Nu prøver jeg lige en sidste gang at appellere til at du tager den med mig personligt, hvis du har mere at sige til vores forhold som sluttede for snart 6 år siden. Jeg er ikke fan af at blive tvunget til at tage den offentligt, fordi det trods alt ikke er noget der kommer andre ved, men det kan jeg jo blive nødt til, når du de gange jeg har skrevet til dig har sagt at det var vand under broen, et overstået kapitel og at sårene var slikket tørre.

Hvis ikke du vil lade mig tage ansvar for de fejl jeg gjorde, så synes jeg det ville være rimeligt om vi lod sagen være afsluttet. Tal med mig om det, som du flere gange har fået tilbud om og afslået, eller lad den ligge. Jeg ville ikke engang opdage at du synes at vi to stadig er "complicated", men nu følger min forlovede med i de her cirkler, så det er bl.a. igennem hende at jeg hører når der er nye historier. Én af de tilbagevendende historier synes at være, at du har noget at sige om "dine to ekskærester fra debatten" hvoraf han åbenbart har været langt bedre end jeg.

Du ved godt, at jeg har prøvet at give dig en undskyldning. Jeg vil også gerne mødes med dig og tale om tingene, hvis du har brug for at få det ud. Men hvis ikke du kan sige dem til mig, så ved jeg ikke hvor "fucking godt et menneske" jeg synes du er, når du efterfølgende sidder her og på den anden debat og fortæller om mig et par gange om året, som om jeg er løbet fra alt ansvar og i øvrigt stadig er en skidt knægt.

*Citat fjernet af moderator*

Jeg har, så vidt jeg husker, ikke skrevet om eller delt min opfattelse af dig og mig i snart 5 år til nogen folk der kommer dig ved. Så nu er det i dag mig der fra tid til anden får besked fra tredjeparter om at nu fortæller du igen hvor stor en idiot jeg var (er). Denne gang er der så også yderligere af "mine ofre" der er med i historien. Det burde være tydeligt hvorfor det her ikke ligefrem er fair play.

Så tag min sidste invitation til at give mig alt hvad du synes jeg fortjener af skyld og vrede, men gør det overfor mig i stedet for overfor uvedkommende. Jeg mener ikke at høre til i en tråd, der hedder Et jordfaldshul til eks'er, når jeg både angrer og ønsker at tage ansvar men ikke kan få lov af dig.
Senest rettet af Precaseptica 27. aug 2015, 12:45, rettet i alt 1 gang.
5

Tilbage til "Forhold og sex"