Voldsomme følelser på kort tid

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Vaginetta
Kort karma: 4
Likede indlæg: 165

Re: Voldsomme følelser på kort tid

Indlægaf Vaginetta » 21. feb 2016, 12:18

I SIGER FORSKELLIGE TING. :sur: :-D

Selvfølgelig er jeg ikke forelsket efter 3 timer, det føles bare vitterligt sådan nu. Min efterhånden ikke helt ringe livserfaring siger at hvad der kommer let også går let i denne sammenhæng, så som sagerne står nu er det næppe noget jeg kommer til at ligge søvnløs over om 2 måneder. Jeg har bare aldrig oplevet i den grad at få benene fejet væk under mig, men det kan jo være at jeg bare har været mere modtagelig fordi jeg var på ferie og ikke havde nogen forventninger til mødet. :gruble:

Hvad har jeg at tabe? Tja, hvis jeg ser ham igen og udvikler dybe følelser kan det blive en meget hård og sort periode efterfølgende. Det ved jeg godt er risikoen ved at indgå i alle romantiske relationer, men spørgsmålet er om det er det værd når chancen for at vi kan have en lang fremtid sammen realistisk set er minimal. Jeg er meget mobil og kan sagtens flytte i yderste konsekvens, men jobudsigterne er formentlig en kende dystre pga. sproget.

Lige nu hælder jeg til at lade den fare og tænke på noget andet (selvom det er svært), med mindre han tager kontakt. :trist:
0

Tilbage til "Forhold og sex"