Anbefal et hotel i London

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2072

Anbefal et hotel i London

Indlægaf Tibbler » 19. aug 2015, 20:25

Manden og jeg skal en tur til London om en måneds tid.

Mest for at hygge os og shoppe lidt. Drømmen ville være at finde et hotel, hvor der også er plads til at sidde ved et lille bord eller lignende på værelset, gerne rimeligt centralt i forhold til shoppingmuligheder.

Er der nogle af jer, der kan anbefale et godt hotel?
0
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Re: Anbefal et hotel i London

Indlægaf Thestral » 20. aug 2015, 05:18

Vi har boet her http://www.kkhotels.com/en/hotels/londo ... e/welcome/ her i sommerferien. Gode senge, god service og lækker morgenmadsbuffet. Der var bord og stol på værelses men da vi var tre personer med en ekstra seng var der naturligvis ikke så meget gulvplads. Uden den ekstra seng havde det været helt perfekt imo
2
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3441

Indlægaf HappyPaww » 20. aug 2015, 06:58

Vi boede en enkelt nat på Andaz Liverpool St. Super lækkert hotel og rimelig store værelser for London.
http://m.hyatt.com/mt/london.liverpools ... n_jtt_iosV
1
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1156
Likede indlæg: 6806

Indlægaf Wizzze » 20. aug 2015, 07:37

Apex kæden har flere gode hoteller i centrum, især tæt på Tower og The City. En anden god kæde er Park Plaza, der har 3 gode hoteller lige overfor floden med udsigt til Parliament og BigBen, og endelig er der Red Carnation hotellerne som er klassisk engelsk tradition, der ligger godt i forhold til centrum og store attraktioner, som Buckingham place, British Museum osv.
Hvis det skal være tæt på shopping omkring Oxford street, så er der Cumberland ved Marble Arch, Millennium ved Grosvenor Square eller Radisson Blu bag Selfrudges.
1
Do as I say! :whip:
Akehurst2
Kort karma: 273
Likede indlæg: 4556

Indlægaf Akehurst2 » 20. aug 2015, 07:40

Jeg synes generelt, hotelværelser i London er små (medmindre man virkelig betaler kassen).

Jeg har boet her: http://doubletree3.hilton.com/en/hotels ... index.html Værelserne er pæne, men ikke kæmpestore. Der er vist et lille bord og en/to stole på de fleste værelser. Det ligger helt genialt i forhold til shopping :love:

Ellers er det her også lækkert: http://www.doylecollection.com/hotels/t ... bone-hotel Sammenligneligt med det andet, men lidt lækrere, også i forhold til restaurant og sådan. Også super centralt og et hyggeligt kvarter.
1
Akehurst2

Indlægaf Akehurst2 » 20. aug 2015, 07:43

HappyPaww skrev:Vi boede en enkelt nat på Andaz Liverpool St. Super lækkert hotel og rimelig store værelser for London.

Det ser dejligt ud, men det ligger bare helt i City, så det er ikke så centralt i forhold til shopping. Og City er så kedelig om aftenen især. Så hvis målet er shopping og hygge ville jeg vælge noget, der lå tættere på fx Oxford St. og Bond St.
0
Brugeravatar
Mholle
Kort karma: 18
Likede indlæg: 98

Indlægaf Mholle » 20. aug 2015, 08:30

Akehurst2 skrev:
HappyPaww skrev:Vi boede en enkelt nat på Andaz Liverpool St. Super lækkert hotel og rimelig store værelser for London.

Det ser dejligt ud, men det ligger bare helt i City, så det er ikke så centralt i forhold til shopping. Og City er så kedelig om aftenen især. Så hvis målet er shopping og hygge ville jeg vælge noget, der lå tættere på fx Oxford St. og Bond St.

Jeg er egentlig helt enig, men det gode ved at bo tæt på Liverpool street er at det er let at tage central line både til oxford street og til stratford hvor der er rigtig god shopping i Westfield hvis vejret ikke lige at med en :)

Shoreditch hvor der sker en masse er jo heller ikke mere end 500 meter til 1 km væk, der er en hel del lækre restauranter i det område.

Det sagt ville jeg nok også foretrække det område du foreslår, men hvis det ville give mig 2000 kr mere til shopping at bo ved Liverpool st synes jeg ikke det er det ringeste alternativ :)
2
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 20. aug 2015, 09:03

Akehurst2 skrev:

Der er ok shopping i City i og omkring den gamle børs der er omdannet til en slags minimall, og så er der Leadenhall market og Spitalfields market, samt området omkring Liverpool Street station.
0
Akehurst2

Indlægaf Akehurst2 » 20. aug 2015, 09:15

Wizzze skrev:
Akehurst2 skrev:
Der er ok shopping i City i og omkring den gamle børs der er omdannet til en slags minimall, og så er der Leadenhall market og Spitalfields market, samt området omkring Liverpool Street station.

Der er flere, der ikke er enige med mig - men jeg synes altså, der kedeligt i City. Bare fyldt med bankfolk og helt dødt om aftenen :wacko:
0
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 20. aug 2015, 09:43

Akehurst2 skrev:
Wizzze skrev:
Akehurst2 skrev:

Der er flere, der ikke er enige med mig - men jeg synes altså, der kedeligt i City. Bare fyldt med bankfolk og helt dødt om aftenen :wacko:

Der er også mange dele af City der er sådan, men der er også små oaser af liv i City, man skal bare vide hvor man skal lede.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 489
Likede indlæg: 1597

Indlægaf Spjaerten » 20. aug 2015, 10:42

London lancaster var god service, lækre værelser. Kan ikke udtale mig om morgenmad, det var ikke inkluderer i vores booking.
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2072

Indlægaf Tibbler » 20. aug 2015, 21:04

Tak for alle jeres gode bud - lækre hoteller :ivrig:

Vi er endt med at bestille en junior suite på dette hotel: http://www.blakemorehydepark.com

Det var lige umiddelbart den bedste kombination af beliggenhed, værelsesstørrelse og pris.

Så kan London bare komme an :dance:
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3334

Indlægaf Hunkat » 21. aug 2015, 06:10

Nu skriver du ikke hvor længe I skal være afsted eller hvad prisrammen er men hvis den står på forkælelse så kan jeg anbefalde Savoy London.

Det er lidt pebret men så får man også hele prinsesseoplevelsen med dørmænd i hvide handsker som holder bildøren for en. Det ligger super centralt, de tilknyttede restauranter er så lækre og værelserne blev renoveret for et par år siden og er helt i top. Smuk, smuk gammel bygning med rigtig meget historie og kultur.

Men det koster en smule. Jeg skal helt klart tilbage når jeg får råd engang :blush:

Edit: Nå, I fandt et så jeg :D Det ser godt ud, held og lykke med turen
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast

Tilbage til "Rejser"