Hjælp! Den perfekte læbestift?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
StripesAddict
Kort karma: 66
Likede indlæg: 562

Re: Hjælp! Den perfekte læbestift?

Indlægaf StripesAddict » 20. mar 2016, 19:56

Junika skrev:
StripesAddict skrev:
Filipai skrev:^ Det mærke har jeg også været glad for, men så prøvede jeg rimmel provocalips, og jeg synes bare lige den lægger sig lidt pænere. Lipfinity holder dog længere.

Provocalips holder forevigt på mig - jeg har sågar prøvet at vågne efter en særdeles våd bytur - stadig med knaldrød læbestift siddende lige i skabet, som da jeg lagde den :D Jeg har dog problemer med de lyse farver - jeg kan ligesom ikke få dem til at "dække" og det er godt nok ikke særlig kønt. Er der andre der oplever det?

Jeg har samme oplevelse med de lyse farver, men synes ikke det er så slemt at jeg ikke bruger dem. Det bliver bare ikke så pigmenteret :)

Jeg har en lyserød, og jeg har endnu ikke fået den til at fungere. Det ser bare slet ikke godt ud - det er som om de nærmest ligger sig i striber.
1
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2269

Indlægaf didas » 20. mar 2016, 20:14

Liseletpåtå skrev:Er Lipfinity stadig lige så stiv som da den kom frem? Altså gøre at læberne føles stive og næsten som om de skrumper? Jeg købte et par stykker da de først kom frem og jeg syntes godt nok ikke de var et hit. Udover de var vildt ubehagelige at have på, så smuldre de på mine læber, så jeg har ikke rigtig haft mod på den type læbestifter siden.
Men det er jo mange år siden, så måske er de blevet bedre :)

Jeg købte en Lipfinity for nogle måneder siden og jeg synes den er fin at bruge. Den klumper ikke på mig :) Den clear læbepomade dims der følger med, giver fint fugt til læberne synes jeg.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2269

Indlægaf didas » 20. mar 2016, 20:34

Liseletpåtå skrev:
didas skrev:
Liseletpåtå skrev:Er Lipfinity stadig lige så stiv som da den kom frem? Altså gøre at læberne føles stive og næsten som om de skrumper? Jeg købte et par stykker da de først kom frem og jeg syntes godt nok ikke de var et hit. Udover de var vildt ubehagelige at have på, så smuldre de på mine læber, så jeg har ikke rigtig haft mod på den type læbestifter siden.
Men det er jo mange år siden, så måske er de blevet bedre :)

Jeg købte en Lipfinity for nogle måneder siden og jeg synes den er fin at bruge. Den klumper ikke på mig :) Den clear læbepomade dims der følger med, giver fint fugt til læberne synes jeg.

Kan du mærke, du har den på?

Det har slet ikke tænkt over, men det må så næsten betyde nej :lol: Altså ikke mere end hvis jeg har almindelig læbestift på.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 24
Likede indlæg: 321

Indlægaf twinkle » 21. mar 2016, 09:41

Jeg de-stashede mine Provocalips, synes de var så ringe. På mig flagede de, uanset hvor meget og lidt jeg kom på. Når vi snakker liquid lipsticks er jeg blevet rigtig glad for Jeffree Stars samt OFRA's (de tørrer dog ikke rigtigt ind, ligesom mange andre liquid lipsticks gør, men så undgår man også den der meget udtørrende følelse). LA Splash er også gode (Beautybay har dem) og de koster ikke det hvide ud af øjnene.
0

Tilbage til "Skønhed"