Billig gave

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5871

Billig gave

Indlægaf Smiling_Goat » 21. feb 2016, 22:34

Min kæreste fylder snart år og har frabedt sig en gave, fordi vi snart skal flytte, og han derfor mener, at vi har mere brug for pengene til indskud osv. Og samtidig ikke skal have mere at flytte på. Jeg kan godt se hans pointe, men det lyder godt nok frygteligt trist at slet ikke markere dagen.. Så har I nogle ideer, til noget jeg kan give eller gøre, der ikke er dyrt eller håndgribeligt?

Der er dog helt klart tale om kulturforskelle her. I hans familie giver man heller ikke hinanden julegaver.. Det er det glade vanvid.

Det er nærliggende at yde en slags seksuel service, men jeg bryder mig ikke om tanken, at sex med mig er en gave. Jeg vil gerne betragte sex som noget begge parter har lige meget lyst til - hvorfor der ikke er nogen der har magten og kan tilbyde den anden det som en ekstra erkendtlighed. Det kan godt være, det lyder ekstremt politisk korrekt, men det er mine reelle følelser.

Desværre har jeg bare ikke fantasien til at finde på andet :rulle:
2
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 254
Likede indlæg: 4233

Re: Billig gave

Indlægaf Flora » 21. feb 2016, 22:48

Et par biografbilletter

En ekstra lækker middag

En nøglering med et eller andet personligt indgraveret til nøglen til det nye hjem
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 561

Indlægaf Q-beben » 21. feb 2016, 22:56

En gave er - efter min mening - god, når den er skræddersyet eller specielt fundet til mig... Så er jeg ligeglad med, hvor meget den koster.

F.eks. havde jeg en kæreste på et tidspunkt, der spillede meget poker (og var dygtig til det).

Til hans fødselsdag lavede jeg en overraskelse, hvor jeg med posten sendte ham et brev med en rebus, som han skulle gætte først. I rebus'en fortalte jeg ham, hvilken dag han skulle stå klar. Plus en masse shit om, at han skulle ha pas klar, tage vandrestøvler med, håndklæder osv., - bare for at tage fis på ham :) For vi skulle selvfølgelig ikke til udlandet eller vandre.

Så hentede jeg ham, - og så skulle han spille terning om valget imellem to kuverter. I hver kuvert var der et bud på, hvad vi så skulle lave. Før spillet fik han kun at vide, at den ene kuvert indeholdt en ret fed ting og den anden en mindre fed ting...

I løbet af dagen lavede vi fire forskellige ting, - og hver gang skulle han spille om det. Når han havde spillet, fik han ikke lov til at se, hvad han var gået glip af.

Noget af det kostede slet ingen penge. F.eks. var den ene ting "et blowjob"... Eller en tur på skøjter, besøg hos en ven, han ikke havde set i 100 år osv.

Han syntes, at det var hans bedste overraskelse ever...

Og det var enormt sjovt at planlægge... Kostede heller ingen penge :)

PS. Er kopieret fra et af mine opslag i en anden tråd
5
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 21. feb 2016, 23:02

Hvad med noget massage? Eller lav en aften, hvor han ønsker sin livret, og du laver det hele i køkkenet, dækker pænt bord osv? Strik et par sokker? :D Eller tag en termokande med kaffe, lidt snacks/kage eller lign og så kør ud i skoven og spis det. :D Alt smager bare meget bedre, når man spiser det udenfor. Eller en filmaften, hvor han bestemmer alle film :D
0
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 213
Likede indlæg: 2197

Indlægaf Zombie » 21. feb 2016, 23:13

To billige lyssværd. :afro:
4
Brugeravatar
Viskelæder
Likede indlæg: 4093

Indlægaf Viskelæder » 21. feb 2016, 23:14

Jeg lavede for mange år tilbage en bog til min eks, hvor jeg beskrev alle de ting, jeg elskede ham for. "Jeg elsker dig, fordi du altid smiler, når du tørrer bordet af" og alle sådan nogle interne kommentarer. At han var lækker, når han havde hvid t-shirt på, at han var pæn pga. formen på hans mund osv.. Jeg printede billeder ud af os og af ting, der betød noget for os og klistrede deri osv..
Det kostede mig kun de der 15kr sådan en notesbog fra Søstrene Grene koster.

Han var et ret følelseskoldt røvhul, men den bog lå altid på hans natbord efterfølgende, og han var så glad for den.
6
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 21. feb 2016, 23:14

Jeg synes bare du skal respektere hans ønske :genert:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 21. feb 2016, 23:45

Pixie88 skrev:Jeg synes bare du skal respektere hans ønske :genert:

Men han siger vel ikke, at han frabeder sig opmærksomhed på dagen, men at han frabeder sig en gave, der koster mange penge og skal flyttes på. Så en kærlig gestus i en eller anden form, der ikke koster eller fylder noget, det burde vel ikke gå imod hans ønske? :)
4
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 22. feb 2016, 05:26

Nej netop.. Hans fødselsdag er ikke vigtig for ham, men han hader den ikke. Han har ikke sagt, at jeg ikke må gøre noget, bare at han synes, jeg skal spare pengene af ovenstående grunde.

Det er nogle rigtig gode forslag I kommer med. Jeg har fundet en hækleopskrift på en nøglering med et amigurumi egern. Han sammenligner mig virkelig tit med hunden fra Up, fordi jeg har cirka lige god koncentrationsevne ("egern!") Desuden har jeg garn og fyld, så det bliver i hvert fald billigt. Hvis jeg så samtidig siger, at den er til nøglen til den nye lejlighed, som Flora foreslog, er der vist ikke et øje tørt :D
11
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 349
Likede indlæg: 3461

Indlægaf Ballademager » 22. feb 2016, 06:00

Smiling_Goat skrev:Nej netop.. Hans fødselsdag er ikke vigtig for ham, men han hader den ikke. Han har ikke sagt, at jeg ikke må gøre noget, bare at han synes, jeg skal spare pengene af ovenstående grunde.

Det er nogle rigtig gode forslag I kommer med. Jeg har fundet en hækleopskrift på en nøglering med et amigurumi egern. Han sammenligner mig virkelig tit med hunden fra Up, fordi jeg har cirka lige god koncentrationsevne ("egern!") Desuden har jeg garn og fyld, så det bliver i hvert fald billigt. Hvis jeg så samtidig siger, at den er til nøglen til den nye lejlighed, som Flora foreslog, er der vist ikke et øje tørt :D

Pas nu på, at det ikke går lige som med hajhjemmeskoene :-D Nej, pjat til side, det er da en super god ide. Personlig og hyggelig.
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 22. feb 2016, 06:04

Ballademager skrev:
Smiling_Goat skrev:Nej netop.. Hans fødselsdag er ikke vigtig for ham, men han hader den ikke. Han har ikke sagt, at jeg ikke må gøre noget, bare at han synes, jeg skal spare pengene af ovenstående grunde.

Pas nu på, at det ikke går lige som med hajhjemmeskoene :-D Nej, pjat til side, det er da en super god ide. Personlig og hyggelig.

:nerve: det havde jeg slet ikke overvejet.. Det ved jeg ikke, om jeg kan gennemleve igen.

:D
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 349
Likede indlæg: 3461

Indlægaf Ballademager » 22. feb 2016, 06:11

Smiling_Goat skrev:
Ballademager skrev:

:nerve: det havde jeg slet ikke overvejet.. Det ved jeg ikke, om jeg kan gennemleve igen.

Mon dog det går så galt? :D Et egern er trods alt ikke helt så farligt som en haj :lol:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 22. feb 2016, 06:19

Ballademager skrev:
Smiling_Goat skrev:
Ballademager skrev:

Mon dog det går så galt? :D Et egern er trods alt ikke helt så farligt som en haj :lol:

Men til gengæld har han det også med ud af huset.. Så jeg får aldrig fred!
1

Tilbage til "Forhold og sex"