Skal jeg række hånden ud?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3495

Re: Skal jeg række hånden ud?

Indlægaf Krølle » 25. feb 2016, 11:12

Jeg synes for øvrigt, at et er så fint, at du helt lader være med at gå ind i en diskussion eller anerkendelse af hele hendes martyr/justerings/lave en Maude-tirade. Det giver ingen mening, og der vil ikke komme noget godt ud af at gå ind i det - tværtimod.

Dit svar er temmelig kontant, indrømmet, men det er tiltrængt og i øvrigt både, fint, sobert og med en udstrakt hånd, hun kan tage imod, hvis hun en dag kan lægge sit selvskabte martyrium fra sig. Seriøst, det om at du skulle aflyse din ferie med kæresten? Sweet Jesus, hun er vild.
10
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10282

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. feb 2016, 11:39

Undskyld, men...medmindre hendes svar er skrevet fuldstændig i følelsernes vold, virker hun ikke for kvik.
Jeg mener - hvis hun gerne vil ændre på sine alt for høje forventninger til andre, burde hun være positivt stemt overfor, at du siger fra i stedet for at føje hende.
2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 166
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2572

Indlægaf Mi55y » 25. feb 2016, 18:16

Øhm... Nu har hun så lige skrevet og spurgt, om vi skal se Oscars sammen på søndag... :forvirret:
0
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4108

Indlægaf Viskelæder » 25. feb 2016, 18:19

Mi55y skrev:Øhm... Nu har hun så lige skrevet og spurgt, om vi skal se Oscars sammen på søndag... :forvirret:

Mhp. at få snakket ud eller... bare lade som ingenting? :gruble:
0
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 25. feb 2016, 18:21

Viskelæder skrev:
Mi55y skrev:Øhm... Nu har hun så lige skrevet og spurgt, om vi skal se Oscars sammen på søndag... :forvirret:

Hun skriver intet andet end: Skal vi se Oscars sammen på søndag?

Og ja, :gruble:
0

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 25. feb 2016, 18:27

Mi55y skrev:
Viskelæder skrev:

Hvis du svarer nej... myrder hun dig så i søvne? :gruble:
0
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 25. feb 2016, 18:30

Viskelæder skrev:
Mi55y skrev:
Viskelæder skrev:

Hvis du svarer nej... myrder hun dig så i søvne? :gruble:

Det er en mulighed... :gruble:

Ej, jeg må vel se det som en udstrakt hånd fra hendes side - og gå ud fra, at vi ikke bare skal ignorere problemet? I'm so confused...
0

Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 25. feb 2016, 18:32

Mi55y skrev:
Viskelæder skrev:

Det er lidt sært :lol: :genert:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 427
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6086

Indlægaf LadyFox » 25. feb 2016, 19:12

Det er godt nok underligt, jeg ville slet ikke vide hvad jeg skulle gøre i sådan en relation. Hun virker så tvetydig og slet ikke til at gennemskue, og på samme tid ret let at gennemskue. Altså, jeg kan godt regne ud hvad hun gerne vil have dig til, men jeg kan slet ikke lure hvad det er hun vil. :gruble:
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 25. feb 2016, 19:27

Jeg har svaret, at det vil jeg gerne. Jeg har også sørget for, at vi er hos hende. Så kan jeg altid tage hjem, if shit gets weird...

Jeg håber, at hun har indset, at jeg ikke kommer til at danse efter hendes pibe, og det så er hendes akavede måde at anerkende det på.
8

Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3265

Indlægaf DD_81 » 25. feb 2016, 20:39

Mi55y skrev:Jeg har svaret, at det vil jeg gerne. Jeg har også sørget for, at vi er hos hende. Så kan jeg altid tage hjem, if shit gets weird...

Jeg håber, at hun har indset, at jeg ikke kommer til at danse efter hendes pibe, og det så er hendes akavede måde at anerkende det på.

Ja det kan man/du da håbe...
Synes svaret er sært, den der tankegang, og jeg er verdens navle tilgang til andre mennesker, det hører da ikke en kvinde på den alder til, det kan man måske slippe afsted med, sådan nogenlunde, når man er 14 år. At hun satte alt for høje forventninger til dig, og blev skuffet da det viste sig de ikke blev indfriet, det har hun da godt og grundigt forsøgt at placere på din banehalvdel, dog uden det rigtig lykkes - synes jeg.

Som jeg skrev i din første tråd, min mor har aldrig fejret mig på nogle af mine runde fødselsdage - på selve dagen, jeg ville ikke blive sur eller ked af det hvis mine søstre var ude og rejse på min fødselsdag etc. - det er en del af livet, jeg elsker dem - jeg ved de elsker mig, men jeg har nu ikke en forventning om at de ofrer alt for mig.
0
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 25. feb 2016, 20:41

Jeg vil så gerne være positiv, men jeg tror ikke, det er hendes måde at anerkende noget som helst på, udover at du rækte ud, og nu tror hun, hun har dig i sin lomme :/ Ud fra hendes svar på din så fine besked, der lød det jo til, at hun holder helt fast i, at du er ond, og hun er det gode offer. Så nu skal I se Oscars, hvor hun forventer, at du er på din bedste opførsel, og at I har en fælles forståelse af, at du er den onde.

Undskyld :( Men det tror jeg sgu.
9
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 25. feb 2016, 21:16

Jeg hepper på Mi55ys egen tolkning. Det kan godt være at søsteren ikke med et er blevet verdens mest velbalancerede menneske, men når hun svarer så hurtig tilbage på Mi55ys "det der drama gider jeg ikke stå model til", selvom hun i malien før, bad om plads til at håndtere sin store skuffelse; så tænker jeg faktisk at hun har anerkendt at hun ikke får lov til at køre martyrrollen og derfor lige så godt kan aftale samvær med den søster som hun reelt gerne vil se. Så skal Mi55y bare forsætte den "hårde" linje :)
7
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 25. feb 2016, 21:23

avdotja skrev:Jeg hepper på Mi55ys egen tolkning. Det kan godt være at søsteren ikke med et er blevet verdens mest velbalancerede menneske, men når hun svarer så hurtig tilbage på Mi55ys "det der drama gider jeg ikke stå model til", selvom hun i malien før, bad om plads til at håndtere sin store skuffelse; så tænker jeg faktisk at hun har anerkendt at hun ikke får lov til at køre martyrrollen og derfor lige så godt kan aftale samvær med den søster som hun reelt gerne vil se. Så skal Mi55y bare forsætte den "hårde" linje :)

Jeg håber det :)
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10340

Indlægaf icelady » 25. feb 2016, 21:33

Med den historik, der er mellem jer, så ville jeg altså ikke acceptere det der.

Jeg beklager meget, men det virker slet ikke til hun har fattet hvad du mener. Og jeg ville da slet ikke deltage i en Oscar aften, hvis der stadig lå noget uforløst imellem os, og hos mig ville det virke uforløst. Du skriver direkte til hende at "sig til når vi kan mødes og snakke om det her"..og det glider hun fuldstændig af på.

For din skyld vil jeg håbe hun har forstået hvad du mener og prøver at rette ind efter det.
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Livets forhold"