De dummeste diskussioner

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5904

De dummeste diskussioner

Indlægaf Smiling_Goat » 22. feb 2016, 19:27

Jeg sidder lige og kommer i tanke om den mest idiotiske diskussion, jeg har haft med min kæreste.. Med nogen tror jeg næsten.

Den omhandlede noget så åndssvagt som sovs. Han plejede at stå for sovsen, men brokkede sig over, at han ikke rigtigt kunne få den til at smage af noget. En aften tænkte jeg så, at jeg ville prøve at gøre det bedre. Jeg lavede den på stegeskyen fra den forlorne hare, og den smagte af noget. Han insisterede dog på, at hans var bedre.

....

Det skulle han nok ikke have gjort. Jeg var skingrende hormonel, så diskussionen er gået over i historien som Sovsekrisen '15, og den endte med mig der proklamerede, at jeg aldrig laver sovsen igen! :genert:

Han har ikke kritiseret min mad siden.. Stakkels mand.

Kan I huske jeres mest åndssvage diskussion?
5
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6015

Re: De dummeste diskussioner

Indlægaf LadyFox » 22. feb 2016, 19:38

Jeg kan ikke huske diskussionen i detaljer, men jeg mindes at vi på et tidspunkt blev vanvittigt uvenner over en diskussion omkring sandsynlighedsregning. Altså, vi kunne ikke helt blive enige om hvor præcis en regneform det er.
Ret tosset da ingen af os går op i matematik, men hold da op vi var uvenner, på den der rigtig pinlige måde - hvor jeg måtte tage hjem til min veninde at sove fordi jeg ikke kunne holde synet af ham ud.
6
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
weenuts
Kort karma: 10
Likede indlæg: 46

Indlægaf weenuts » 24. feb 2016, 10:43

Engang kom jeg til at sige, at hans sovs til karbonaderne (den med ærter og gulerødder) smagte af mel - han talte ikke til mig resten af aftenen, gik bare rundt med sådan et såret udtryk.

Bølgerne har også gået højt over, hvordan man laver en flæskesteg med de mest sprøde svær - den stoppede da jeg en aften lavede det, fordi han var faldet i søvn på sofaen. Siden har det uden diskussion været mig, der står for maden, når vi skal have flæsesteg (og boller i karry og lever)
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 612
Likede indlæg: 3411

Indlægaf FruDulle » 24. feb 2016, 10:50

Jeg har verdens stædigste mand og selv når man beviseligt har ret, benægter han. Ligger Nørrebro runddel før eller efter Riget? (Altså på linjen ved godt st det ikke er samme vej)

Så nu er der ligesom dannet præcedens for at råbe Nørrebro runddel når jeg har ret
4
Whatever
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3934

Indlægaf Angelina » 24. feb 2016, 11:07

Den gang jeg klodsede bremsen, steg ud af bilen og insisterede på at gå hjem ... der havde været et eller andet i radioen omkring utilpassede unge, og min ellers intelligente mand blev til en neandertaler der mumlede noget om "de skulle bare skydes" - og jeg nåede at blive så gal over hans primitive idiotsnak at jeg klodsede bremsen - standsede bilen, og insisterede på at gå hjem ... min mand endte med at følge efter mig, i bilen, i mens jeg ignorerede ham ... 1½ km eller sådan noget, før jeg frøs så meget at jeg steg ind i bilen igen... og så skal vi slet ikke tale om Prag-gate hvor vores bryllup nær var blevet aflyst med 24 timers varsel :D
3
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 612
Likede indlæg: 3411

Re: De dummeste diskussion

Indlægaf FruDulle » 24. feb 2016, 11:24

Angelina skrev:...og så skal vi slet ikke tale om Prag-gate hvor vores bryllup nær var blevet aflyst med 24 timers varsel :D

Øh jo vi skal!!!
17
Whatever
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5750

Indlægaf Animi » 24. feb 2016, 11:30

Ikke en diskussion jeg var en del af - men jeg var vidne til min ex og hans families diskussion om hvorvidt man som vært burde fjerne stilke på jordbærrene inden man serverede dem for gæsterne, eller om gæsterne bare selv skulle gøre det, så dem der ville bruge stilken til at holde på havde muligheden.
Det delte virkelig vandene :D
Senest rettet af Animi 24. feb 2016, 13:22, rettet i alt 1 gang.
8
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
DGrayish
Kort karma: 12
Likede indlæg: 146

Indlægaf DGrayish » 24. feb 2016, 12:25

Da jeg var nygravid og min kæreste formastede sig til at sige "vi har altså ikke tid til at spise chokoladecroissants nu."
De kan godt være at vi griner af det nu - men jeg nåede at flytte hjem til min mor og det var lige før jeg aldrig ville tilgive ham.
16
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10267

Indlægaf DetSorteCirkus » 24. feb 2016, 12:37

Ikke med en kæreste, men med min veninde:

Det var nytårsdag, og vi sad i nattøj og dyner og hyggede os med Krysters Kartel-maraton. I en scene båtter en af karakterne med et bilhorn lige ud for en andens hoved, hvilket hos os endte i en længere diskussion om, hvorvidt det var sjovt eller ej. Jeg synes, at det var pænt morsomt, mens min veninde slog på, at man kunne ødelægge offerets hørelse for livstid.

Vi kan stadig ikke tåle at mindes den episode uden at blive småsure på hinanden.
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1293

Indlægaf hotlips » 24. feb 2016, 13:45

Jeg har engang brugt 2 timer på at diskutere med min far hvorvidt en bestemt lille ø er landfast.

Vel at mærke en ø jeg har boet på i 3 år,han har opholdt sig der i 2 x 2 timer.

Og så blev min ene ex engang vildt sur fordi han mente jeg havde forsøgt at kysse hans ven det var komplet åndssvagt for jeg havde i 100 år måtte forsøge at undvige de værste tirader fra den ven om hvor meget han fantaserede om at gøre hvad ved mig som han gerne fortalte i detaljer og helst samtidig med at de vennekys jeg accepterede han gav mig blev til sådan noget mærkeligt savlen udover mig i forsøget på at gøre de her kindkys SÅÅÅ frække.

Fuck det var latterligt at blive beskyldt for at jagten han.
0
SofieP
Kort karma: 8
Likede indlæg: 66

Indlægaf SofieP » 24. feb 2016, 13:52

Den dummeste diskussion vi har haft, var en ret nørdet diskussion om hvilken type hjerneskade, der giver udslag i et bestemt symptombillede.. Det nåede at blive en afsindigt overophedet diskussion, hvor vi begge to var helt overbeviste om at vi havde ret... (Det viste sig jo at jeg havde ret - selvfølgelig ;) ) Men suk! Det er ikke altid nemt at være professionsfæller og kærester samtidig :panik: :lun:
1
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2410

Indlægaf Joe » 24. feb 2016, 14:14

Det smarte ved min kæreste er at han altid selv mener, han vinder diskussionen. For hvis jeg har haft ret, og vi finder ud af, at jeg har ret, så påstår han lige pludselig at det da var det, han sagde.
Som da vi diskuterede hvad den flødeis med solbærsyltetøj i, og chokoladeovertræk udenpå, hedder. Jeg sagde Kæmpe Eskimo, jeg kan ikke huske hvad han sagde. Vi væddede, og googlede derefter. Jeg havde selvfølgelig ret, for helt ærligt, jeg kan mine isnavne. Derefter satte han sig for at forsøge at bilde mig ind, at det var ham, der havde sagt Kæmpe Eskimo. Jeg hoppede dog ikke på den.

Den mand kunne egentlig blive en glimrende psykopat, hvis det ikke var fordi han er så rar.
4
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 183
Likede indlæg: 2240

Indlægaf Moxy-lady » 24. feb 2016, 16:11

Internet sikkerhed, cookies og salg af oplysninger. Shit, mand, jeg bliver træt ligeså snart noget dukker op i medierne over det.

Kan I huske ham "the Wizard" fra Die Hard 4, der bor i sin mors kælder, stensikkert er jomfru og er overbevist om at NSA snager i alle hans ting? Dét er min kæreste. Han mangler virkelig en sølvpapirshat og jeg har flere gange lovet at lave en til ham. Han er, mildest talt, dybt passioneret omkring de her ting, og jeg er... Ligeglad. Hvad fanden kan nogen som helst bruge mine søgninger til? Og det er da bare hamrende smart at jeg ikke får reklamer for LEGO men for kjoler. At jeg måske er endnu mere ligeglad skyldes muligvis min kærestes inkarnerede prædiken.

Det gør ham spytskummende frustreret.
2
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 332
Likede indlæg: 3759

Indlægaf Novella » 24. feb 2016, 20:49

Vi har lige været oppe at skændes på grund af størrelsen på nogle brædder. Vi endte med at droppe det hele og vælge en anden løsning, ellers var vi vist blevet skilt og/eller havde øksemyrdet hinanden.
6
StripesAddict
Kort karma: 66
Likede indlæg: 564

Indlægaf StripesAddict » 5. mar 2016, 11:07

Forleden da vi diskuterede hvem der skulle tage opvasken - med omvendt fortegn - altså han insisterede på at tage min opvask, og jeg protesterede :sarkasme:

Ellers har det tidligere været et tilbagevendende tema ikke at kunne blive enige om hvor vi skal spise henne. Den er vi vist heldigvis ved at være kommet til livs.
1

Tilbage til "Forhold og sex"