Får vi valg?

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1143
Likede indlæg: 6731

Re: Får vi valg?

Indlægaf Wizzze » 27. feb 2016, 08:59

FruDulle skrev:
Wizzze skrev:
FruDulle skrev:Jeg synes at de skal slappe af med alt der Twitter og FB. Koncentrer jer om det i skal og når det er tid så meld ud istedet for igen og igen og igen. Jeg synes at der var fint at Løkke tog sig den tid han tog forleden og så holdt et pressemøde og uden spørgsmål. All done. Bum

Sig det til EKH, der lige har twittet at hun trækker sig :D
Så Løkke har konkluderet at han ikke kan vinde noget i et valg, og at taburetten trækker mere. Så han vil være Statsminister for enhver pris. Det bliver så spændende at se hvad den næste konfliktsag bliver :gruble:

Der er forskel på folk. At sidde i møde dag efter dag i en krisetid og være på Twitter og Fb samtidig og holde små pressemøder finder jeg latterligt.

At melde sin afgang- der er vist lidt noget andet.

Er LA ikke igang med noget på Pinden?

Jo jo, der er sagen om overvågning og logning, der er sagen om irak-kommissionen og der er de udskudte skatteforhandlinger, LA har masser af sager.
Så har DF sine sager om EU og flygtninge, og K kan sikkert også finde på flere ting.
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10258

Indlægaf icelady » 27. feb 2016, 09:01

Men det må da alt andet lige sætte Lars Løkke i et meget dårligt lys?

Han var jo næsten parat til et valg, fremfor at hun skulle gå. :gruble:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3384

Indlægaf FruDulle » 27. feb 2016, 09:01

Wizzze skrev:
FruDulle skrev:
Wizzze skrev:
FruDulle skrev:Jeg synes at de skal slappe af med alt der Twitter og FB. Koncentrer jer om det i skal og når det er tid så meld ud istedet for igen og igen og igen. Jeg synes at der var fint at Løkke tog sig den tid han tog forleden og så holdt et pressemøde og uden spørgsmål. All done. Bum

Så Løkke har konkluderet at han ikke kan vinde noget i et valg, og at taburetten trækker mere. Så han vil være Statsminister for enhver pris. Det bliver så spændende at se hvad den næste konfliktsag bliver :gruble:

Der er forskel på folk. At sidde i møde dag efter dag i en krisetid og være på Twitter og Fb samtidig og holde små pressemøder finder jeg latterligt.

At melde sin afgang- der er vist lidt noget andet.

Er LA ikke igang med noget på Pinden?

Jo jo, der er sagen om overvågning og logning, der er sagen om irak-kommissionen og der er de udskudte skatteforhandlinger, LA har masser af sager.
Så har DF sine sager om EU og flygtninge, og K kan sikkert også finde på flere ting.

Hørte i reporterene i går at Pind ved at han pga mindretalsregering er nødt til at gøre ting man ikke vil, ift Irak kommissionen feks
0
Whatever
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 392
Likede indlæg: 3770

Indlægaf Sophaya » 27. feb 2016, 09:05

Jeg havde gerne set et valg, men det er fint at hun nu følger kutymen og trækker sig.
0
x
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 27. feb 2016, 09:07

adagio skrev:
Wizzze skrev:

Det kan vel også reelt være hendes egen beslutning. Det kan være det bliver endeligt afklaret i en eller andens erindringer om 20 år.

Som Skum allerede tidligere har skrevet, så har hun selvfølgelig allerede fra starten tilbudt Løkke at træde tilbage, det er ham der har afvist, fordi han ikke ville skubbes rundt, og derfor ville bruge sagen til at få de andre blå partier til at falde til patten. Men da det ikke skete, havde han til sidst kun den røde knap tilbage, og den ville han så ikke trykke på, så nu er det ham der falder til patten.
1
Modesty Blame
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1052

Indlægaf Modesty Blame » 27. feb 2016, 09:09

POCKETKITTEN skrev:
POCKETKITTEN skrev:Jeg oddser på, at 16-mødet ikke løsner nogen som helst knuder, og at Eva frem mod weekenden selv takker af på den ene eller den andens initiativ.

Kan ikke se, hvilke goodies, Venstre kan trække frem, som kan formilde Pape. Det er i hvert fald imponerende, hvis de får en flad skatteforhandling ud af det. :D

Lånt af Mads Kolby @ Twitter

Billede

Har EKH læst denne?
1
Brugeravatar
FruitFly
Kort karma: 12
Likede indlæg: 284

Indlægaf FruitFly » 27. feb 2016, 09:26

icelady skrev:Men det må da alt andet lige sætte Lars Løkke i et meget dårligt lys?

Det var bluff. Selvfølgelig ville Løkke ikke have et valg.
2
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1963

Indlægaf Mani » 27. feb 2016, 09:42

icelady skrev:Men det må da alt andet lige sætte Lars Løkke i et meget dårligt lys?

Jamen, han er helt sikkert også meget bedrøvelig over det, men må accepterer hendes valg...
1
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
fisken80
Kort karma: 76
Likede indlæg: 1516

Indlægaf fisken80 » 27. feb 2016, 09:42

FruitFly skrev:

Men netop fordi han fremlagde det på den måde så er det jo en kæmpe ydmygelse for ham. Og jeg kan ikke sige, at det ikke fryder mig. Det fryder mig faktisk mere end jeg kan beskrive. Jeg kan virkelig ikke lide LLR og at se ham stå med bukserne nede på den her måde, armen det er SKØNT!
2
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10258

Indlægaf icelady » 27. feb 2016, 09:48

FruitFly skrev:

Det kan godt ske det var bluff, men det var det indtryk, han efterlod.
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
fisken80

Indlægaf fisken80 » 27. feb 2016, 09:52

icelady skrev:
FruitFly skrev:

Det kan godt ske det var bluff, men det var det indtryk, han efterlod.

Jeg tror faktisk, at han forventede, at de konservative ville give sig. Jeg tror det er kommet fuldstændig bag på ham, at hans trussel om valg blev taget som det gjorde.
4
fisken80

Indlægaf fisken80 » 27. feb 2016, 09:59

Der er mange af mine venner på facebook, der tipper Søren Gade til at blive ny minister, men tror I det er sandsynligt? I mine øjne er Gade en af de få troværdige og respekterede venstrefolk, der er tilbage, vil han risikere at sætte det over styr ved at træde ind i en regering, der står så svagt som denne?
1
Brugeravatar
mascript
Kort karma: 0
Likede indlæg: 10

Indlægaf mascript » 27. feb 2016, 10:05

Ja, det gør vi. Men måske først om 3 år, hvis kaospiloten Løkke ellers formår at holde skuden oven vande i resten af regeringsperioden.
1
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3384

Indlægaf FruDulle » 27. feb 2016, 10:06

Jeg ville helst have Gade for President, men han var jo chef for fødevarer og landbrug for lidt siden. Jeg vil bare hellere se ham på en anden stol. Bevare den post han har nu og sætte ham ind som arvtager fra Løkke. Lade ham rende Kristian over ende ;)
3
Whatever
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 27. feb 2016, 10:08

fisken80 skrev:Der er mange af mine venner på facebook, der tipper Søren Gade til at blive ny minister, men tror I det er sandsynligt? I mine øjne er Gade en af de få troværdige og respekterede venstrefolk, der er tilbage, vil han risikere at sætte det over styr ved at træde ind i en regering, der står så svagt som denne?

Med tanke på hans fortid i dansk landbrug, så tror jeg ikke han vil kunne sættes til at blive fødevareminister. Men som del af en rokade, hvor en anden minister flyttes over til fødevareministeriet og så efterlader en åben taburet kan jeg godt se ham indgå.

Men skal der bare udnævnes en ny fødevareminister, så tror jeg Jakob Ellemann er en mere åbenlys kandidat.
0

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"