Hvilke madvarer/drikkevarer kan du ikke fordrage?

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
MissBailey
Kort karma: 35
Likede indlæg: 575

Re: Hvilke madvarer/drikkevarer kan du ikke fordrage?

Indlægaf MissBailey » 13. mar 2016, 16:13

Karkluden skrev:Jeg synes faktisk, det er ret sejt, hvis du har udviklet din smag så meget, hvis jeg må sige det :) De ting du har "tilbage" er jo trods alt ting, der er til at undgå/sortere fra. Og når det lyder til, at du nærmest intet har kunnet lide, synes jeg, det er sejt. Du må jo have smagt på en masse/øvet dig :gogo:

Tror ikke jeg har udviklet min smag, det handlede mest om at jeg var skide stædig. Og hvis jeg havde bestemt det så ulækkert ud, rørte jeg det ikke :s Min mor prøvede med metoden 'du skal smage før du må rejse dig fra bordet', hvilket bare resulterede i at jeg blev siddende. Aldrig i livet om jeg skulle røre ved en gulerod :lol: Så det droppede hun hurtigt, og nu spiser jeg ganske normalt. Det samme gælder min søster, hun er 19 og i kæmpe madmæssig udvikling lige for tiden. Heldigvis har vores interesse og eventyrlyst for mad bekæmpet den åndssvage stædighed.
1

Tilbage til "Mad og drikke"